Haha, nyt on pakastin talossa ja tällä hetkellä siellä on vaan koirien ruokaa ( vitsit että ihan huippua jo koirienkin kannalta, sai ostaa pitkästä aikaa kunnon lihaa koirille pakkaseen, ei tartte juosta joka viikko hakemassa! ), ja äsken laitoin joululahjaksi mieheltä saadun jäätelökoneen kulhot jäätymään, mä saan huomenna tehdä omaa jäätelöö! Wuhuu!
Ja oi nammm, lidlissä oli tänään eurolla 125g pakkauksia pensasmustikoita euron paketti. Ostin kolme ja syödä mussutin jo yhden, hiilari vetäs 15g mutta hällä väliä, oli ne niin hyviä! Ja hyviä hiilareita onneks

Lisäksi ostettiin kaksi pakettia broiskun jauhelihaa kun oli vaan 2.20€ paketti, ens viikolla kokkaillaan siitä sitten, jos sais miehen innostumaan broilerin pyöryköistä

Ei oo ennen kokattukkaan tuosta mitään.
Tulikin koti-ilta, miehen veli ja sen kihlattu kävi kahvilla vaan. Meillä läkähtyy tänne kämppään, tuuletin pauhaa ja samalla vieressä lämpii pönttöuuni

Makkaran grillausta varten piti tehdä hiillokset

En tiedä onko mulla jotkut sokeri-vierotusoireet menossa, kun tuntuu että suututtaa kaikki ja murjotan koko ajan. Eilen suutuin karkeista ja tänäänkin murjotin päivällä, sitten se meni hetkeksi ohi kunnes isäntä sano menevänsä taas huomis illaksi veljensä luo tekemään puita sille ja saunomaan. No kiva taas meikä töröttää yksinään illan. Voisin kuulema minäkin KAI tulla ( lähinnä et haluuko velipoika ) jos mä ottaisin jonkun kaverin mukaan. Mut kukaan ei ehdi ja sit töröttäisin siellä yksinään.
Ah, kylläpä on ihan teinimäinen olo ja valitusta valituksen perään. Ärsyttää taas kaikki

No, jospa tää helpottas. Ei senyään enää koko ajan hingututa karkin perään, ei tehnyt yhtään mieli kun isäntä söi vieressä hetken karkkejaan.
No joo, sorry taas mun valitukset

Pistetään sokerin syyks

Mä meen nyt paistaa sitä makkaraa ja käyn vielä illalla tuossa pöytäkoneella kirjaamas tänne eilisen ja tän päivän syömiset

MUOKS // Unohto muuten mainita, lidlissä on tarjouksessa se hyvä kreikkalainen sankossa 2 euroa, itse nappasin pöntön mukaan, kun alkaa liha aamupalat tympimään...toivottavasti vaan ei jumita painossa tuo...
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon