Kiitos Mia, Hiironen ja Iso Isä !! ♥
Nyt on niin kevyt olo että apua! Toivon vaan että firmassa oikeasti riittää töitä pitkään

Tässä on muuten aika erikoinen sattuma. Mehän asuttiin miehen veljen luona muutama kuukausi. Siellä minua ärsytti kun en päässyt liikkumaan sieltä mihinkään huonojen bussiaikataulujen takia. Noh, nyt kun me asutaan täällä ihan ydinkeskustassa melkeinpä niin arvatkaapa missä tämä mun uusi työpaikka sijaitsee? No tietenkin siellä pirun "korvessa" missä miehen velikin!

Sen talosta on kilometri matkaa mun työpaikalle..............
No, onneksi mies on niin ihana että antaa mun käyttää autoa ja ajaa nyt itse sitten koko ajan töihi moottoripyörällään. Matkaa mulla tulee töihin varmaan sellanen 25km suuntaansa. Kun moottoripyöräkelit loppuu, ostan oman auton, etsitään joki halpa toimiva menopeli.
Minä lähden nyt nukkumaan

Ja muuten, karpisti on syöty! En oo saanu vaakaa vielä ( sis keittiö ), huomenna saan uuden niin saa taas punnailla tarkasti ja kirjotettua tännekkin niitä syömisiä

Viiniä ei aukastukkaa kun meni ilta muuten pitkäks. Miehellä työpäivä ja herää jo ennen kolmea.
Huomenna juhlitaan uutta logistiikka alan ammattilaista! Pitopalvelu paikalla, toivottavasti mullekkin syötävää!
Mitäs muille kuuluu?

Hyvää yötä!
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon