karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-19 08:48:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1721 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Läskit likoon
ViestiLähetetty: 2013-05-29 10:05:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nallepallo kirjoitti:
Hyvät huomenet täältä!

Mä en kyllä vielä toviin käy talviturkkia pois kastamassa, sen verran vilukissa olen. Päättäjäislahjaa täälläkin pohditaan.

Huomenta Nallepallo! Olitkin laittanut tänne viestin samaan aikaan kuin minä! :D
En minäkään ihan hetkeen ole mennyt uimaan näin aikaisin kuin nyt :D Taidan suosiolma odottaa seuraavaa uintikertaa juhannukseen saakka ;)

Tuntuu kyllä olevan hankalaa löytää sopivaa lahjaa valmistuneelle. Taidan suosiolla ostaa kuoharipullon ja kukkia, aika tylsää kyllä mutta kun ei ole toiseen ihmiseen vielä niin tutustunut niin hankalaa. Ja mies puoliliselle on mun mielestä muutenkin vaikea hommata lahjaa jos ei tunne. Omalle miehelle ja esim appiukilokkein löydän kyllä aina sopivat lahjat.

Olen grillaamassa itseäni tässä pihalla, kuuma. Sain äsken kutsun työhaastatteluun, menen huomenna klo. 12.30. Hain eilen kyseiseen paikkaan, jonkinlaista elintarviketeollisuuden pakkaukseen liityvää työtä. Pidetään peukkuja että nappaa. Tartten töitä niiiiin kipeästi.

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon

ViestiLähetetty: 2013-05-29 10:24:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt023 Peukutus täältä :!:

ViestiLähetetty: 2013-05-29 10:35:58 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi

Pidetään peukkuja :smt023
Mä en oo uskaltunut mennä edes järveen moneen vuoteen kun kerran näin rantakäärmeen uivan melko lähellä mua. Oon käärmekammoinen.
Mutta tänä vuonna uskalsin. Ja kylmäaltaaseen ja avantoon en oo menny koskaan ,mutta joku kk sitten menin pulahtaa ja voi kun tuli hyvä fiilis :D
Joku mua nyt vaivaa ja kunnolla tän uimisen/kylmään veteen uskaltautuminen :lol:
Kyllä raha-asiat saa mielen alas. Meillä kanssa aina rahat lopussa vaikka kuinka yrittää elää tiukistellen. :cry: :twisted:

Mukavaa ja levollista päivää sinulle :smt052

ViestiLähetetty: 2013-05-29 11:46:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos Tinztu! :smt039
Heippa Hatuntekijä! Haha, mua ei saa avantoon tai uimahallin sellaiseen erikois kylmäaltaaseen väkisinkään :D En oo kovin arka kylmälle ( varmasti kiitos kuulunee tälle hyvälle rasvakerrokselle :mrgreen: :lol: ) mutta hyi, ei ei ei :lol:

Joo raha-asiat saa kyllä vakavaksi tälläkin hetkellä. Ei meillä tartte mistään varsinaisesti jäädä paitsi, mies kyllä tienaa ihan hyvin ja näin poispäin, nyt kun ei oo enää lainoja maksettavana ja autokin on velaton niin sillä tavalla on ok. Mutta se, että mulla ei tällä hetkellä oo varaa ostaa edes maitopurkkia omalta tililtäni ketuttaa todella paljon. En halua koko ajan joutua katsomaan kun mies maksaa vuokran, sähkön ja vielä ruuankin. ONNEKSI koirilla ei oo ollut mitään ( koputetaan puuta, heitetään suolaa ja kaikki mahdolliset tähän... ), koska mies joutuisi maksamaan. En oo ikinä ollut oikeasti näin rahaton. Kun itse sairastelin, jouduin pyytämään äitiltäni apua että saan ostettua edes ne välttämättömimmät lääkkeet.

Ahdistavaa. Mutta toivottavasti väli-aikaista. Jospa saisin huomenna vakuutettua haastattelijani niin hyvin siitä että olen paras siihen työhön ja alan saamaan oikeasti palkkaa.

Ai niin. Kävin äsken katsomassa palkkani maanantaille. Passs se mitään 120e ole, voi vähentää puolet. Kivaa. :roll: :evil:

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-29 18:43:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paljon onnea huomiseen työhaastatteluun!

ViestiLähetetty: 2013-05-29 19:59:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos Nallepallo!

Olin saanut sähköpostia yhdestä työpaikasta, kysyttiin tulisinko haastatteluun. Pitääkin heti aamulöa soittaa sinne ja sanoa että tottakai, jospa näistä kahdesta nyt jompikumpi tärppäisi.

Taas meni päivä murjotukseksi ja lopulta taas itkuksi. Huoh. Kun isäntä rupesi nukkumaan, painuin keittiöön ja kohta istuin sohvalla mättämässä vohvelia. Toisen kohdalla iski järki ja vein lopun pois. Huoh taas.

Meille tulee tappelu siitä lähdenkö kouluun. Sillä mies on sitä mieltä että menisin vasta vuoden päästä. Asiaan liittyy eräs raha-asia. Olin valmis tekemään kaiken vapaa-aikani koulun aikana työtä mutta. Ahdistaa, koska olen niin järjettömän paljon halunnut tätä. Enkä nyt tiedä mitä teen. Melkein jo toivon että en pääse sisään, jos ei tarvitsisi pettyä niin pahasti jos minun täytyy jättää menemättä.

Huoh. Noh, asiasta keskustellaan. Meillä ei riidellä ikinä, onneksi, mutta tästä asiasta tulee nyt kyllä vääntöä. Ymmärrän toki miehen kannan ja on oikeasti minun syyni, koska mokasin eräässä raha-asiassa, että en pääsisis kouluun lähtemään.

Muttta joo, yritän nyt hetkeksi saada ajatukset muualle ja yrittää sinnitellä siihen päivään kun tulokset tulee.

Tänään en ole syönyt mitään muuta kuin kaalilaatikkoa kurkun ja majoneesin kera. Kaalilaatikostin tosin jäi puolet lautaselle. Stressi syö nyt yhtäkkiä todella paljon.

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-30 07:15:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Aurinkoiset huomenet!

Aamupaino, kiitos eilisten vohveleiden, ei ainakaan ole laskenut vaan näytti 130,2kg. Noh, ei se mitään koska viime yönä ennen nukahtamista päätin, että ei tämä näin voi jatkua. Mikään. Lupaan stressin aiheuttamasta nälättömyysestä huolimatta syödä nyt paremmin ja kunnolla. Hommaan kunnon työn, vaati se mitä tahansa. Jospa jo tänään. Koulusta en taas sitten tiedä. Uhmassa ajattelen että hitto minähän menen, näytän että me pärjätään taloudellisesti. Ja että saab sen erään raha-asian kuntoon. Prkl. Minähän en jätä unelmaani nyt toteuttamatta JOS mut edes nyt hyväksytään siihen kouluun. Se nähdään pari viikon päästä.

Mutta nyt on pakko mennä, oon menossa lapsenvahdiksi pariksi tunniksi ja klo. 12.30. On se työhaastis sinne tehtaalle.

Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä! ;)

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-30 09:08:25 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Peukut pystyssä odotellaan sitte kaikenmaailman uutisia :)

ViestiLähetetty: 2013-05-30 11:33:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Peukut pystys :smt041

ViestiLähetetty: 2013-05-30 12:24:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No, nyt on eka haastattelu käyty. Salaattitorin tehtaassa ois joo vapaa paikka. Ilmeisesti voisin saada sen homman, vähän siltä vaikutti, mutta se haastattelija ei vielä tiennyt millon se työ alkaisi.

Mulle oli haastiksen aikana soitettu sollilta ja sovinkin sinne sitten haastattelun huomiseksi klo 15, samanlaiseen elintarviketehtaan pakkaukseen, mikä firma sit lie asiakkaana sen näkee huomenna.

Tiistaina on vielä klo 13.30. Haastattelu johonkin kaupan myyjäksi. Jospa näistä nyt joku tärppäisi.

Se siitä hyvin syömisestä, en oo syönyt tänään mitään muuta kuin jäätelön, se onneksi karppia itsetehtyä.

Huomenna on pakko alkaa panostamaan, en mä tällä syömättömyydelläkään oikealla tavalla laihdu.

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-31 07:29:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta!

Tänään en päässyt vaa'alle :/ Tai no, kyllähän minä siinä kävin mutta en nähnyt mitään pilkkopimeässä huoneessa. Mies viettää vapaapäiväänsä tänään ja nukkui, en sitten viitsinyt laittaa valoja. Noh, huomenna sitten.

Oon ollu viidestä asti töissä, kahteen pitäisi olla ja sitten kolmelta on se haastattelu, sen jälkeen kotiin valmistautumaan huomisiin juhliin. Jos aurinko vielä paistais niin voisi käydä kärventämässä itseään vähän vielä, jos ei olis ihan kalmankalpea.

Hauskaa päivää kaikille! Minä meen jatkamaan viinereiden ja riisipiirakoiden pakkaamista ;)

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-31 14:54:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moikka!

Tiiättekö mitä?

Mä sain TÖITÄ!!!!! :mrgreen:

Arvatkaas onko mieli keveänä? 8) Aloitan jo maanantaina aamulla :) Sain sen eilisen haastiksen työn :)

Tänään aukee viinipullo ( kuivana ;) ) :mrgreen: En ihan hetkeen oo ollu näin iloinen 8)

Mä meen nyt lakkailee kynsiäni, huomenna on ne miehen serkun juhlat. Palataan illemmalla.

Siis ihan mahtavaa, mulla on kohta päiviin rytmi ja vielä parempi, mulla on kohta rahaa ostaa vaikka rintsikat :mrgreen:

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-31 15:10:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea =D> :hug:

ViestiLähetetty: 2013-05-31 16:03:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Onnea työn johdosta!
Minäkin alan ajatella siihen suuntaan että jos näin eläkeläisenä tekisin muutaman työvuoron jos töitä olisi meinaan......

ViestiLähetetty: 2013-05-31 16:26:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin monella mukavia työ uutisia.
Kohta Iltapulun lööpeissä:

KARPPAAMALLA TÖITÄ !

Onnea isosti.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-05-31 21:57:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos Mia, Hiironen ja Iso Isä !! ♥

Nyt on niin kevyt olo että apua! Toivon vaan että firmassa oikeasti riittää töitä pitkään :) Tässä on muuten aika erikoinen sattuma. Mehän asuttiin miehen veljen luona muutama kuukausi. Siellä minua ärsytti kun en päässyt liikkumaan sieltä mihinkään huonojen bussiaikataulujen takia. Noh, nyt kun me asutaan täällä ihan ydinkeskustassa melkeinpä niin arvatkaapa missä tämä mun uusi työpaikka sijaitsee? No tietenkin siellä pirun "korvessa" missä miehen velikin! :D Sen talosta on kilometri matkaa mun työpaikalle..............

No, onneksi mies on niin ihana että antaa mun käyttää autoa ja ajaa nyt itse sitten koko ajan töihi moottoripyörällään. Matkaa mulla tulee töihin varmaan sellanen 25km suuntaansa. Kun moottoripyöräkelit loppuu, ostan oman auton, etsitään joki halpa toimiva menopeli.

Minä lähden nyt nukkumaan :) Ja muuten, karpisti on syöty! En oo saanu vaakaa vielä ( sis keittiö ), huomenna saan uuden niin saa taas punnailla tarkasti ja kirjotettua tännekkin niitä syömisiä ;) Viiniä ei aukastukkaa kun meni ilta muuten pitkäks. Miehellä työpäivä ja herää jo ennen kolmea.

Huomenna juhlitaan uutta logistiikka alan ammattilaista! Pitopalvelu paikalla, toivottavasti mullekkin syötävää!

Mitäs muille kuuluu? :)

Hyvää yötä!

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-05-31 22:11:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Onnea :hug:

ViestiLähetetty: 2013-06-01 08:07:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi ihanaa, onnea kauheasti :smt049 :smt049 Voin uskoa, että oot onnellinen!

ViestiLähetetty: 2013-06-01 08:09:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea työpaikasta ja ihanaa aurinkoista päivää! :D

ViestiLähetetty: 2013-06-01 10:43:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnea uudesta työpaikasta :smt041

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1721 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00