TeijaS kirjoitti:
Huomenia, Vaasassa paistaa arska, eli rannalle lomalaisen mieli

polkaisen 5km fillarilla, ja länttään itseni grillautumaan

Illalla salille,
ja tämä olkoon koko viikon suunnitelma

Ihanaa!

Täällä minä hei!

Eka työpäivä oli ja meni ja täytyypä sanoa että ei ihan heti ois uskonu että varpaat ois jäässä näillä keleillä mutta niin vaan oli!

No okei, kenties meidän työpaikan kylmällä "ilmastolla" asiaan arpaa... Huomenna lähtee mukaan kyllä villasukat!

Mutta joo, ihan suht iisiä ja kivaa työtä, toistoa ja ei kovin haastavaa mutta ihan sama. Kivat työkaverit ja silleen

Tuli tehtyä aika monta patonkia, kolmioleipää ja salaattia!

Kiva työpaikkaetu on se, että firman tuotteita saa syödä tauoillaan. Jouduin syömään aamulla leivän mutta päivällä sain syödä savukala salaattia

Ketoosiin haluisin. Päiväkirja huomenna herää henkiin. Ongelmina se, että mulle ei maistu lämmin ruoka tai juoma. En saa tarpeeksi siten rasvaa. Ajattelinkin nyt hyödyntää työpaikan kylmää ilmastoa ja mukaan lähtee aamulla kerma ja kookosöljy, juon niitä kahvin tai teen kansaa tauoilla joita on kolme. Toinen ongelma on että työpaikan ruokailun ajattelin pitää nyt ainakin hetken pääruokanani. Ongelma piilee siinä että en saa laskettua sen makroja tarkkaan ja se höiritsee turhan pilkun viilaajaa

Mies kävi tänään AMK kokeissa. Niinpä, sille on sanottu 2 kuukautta lue. Aloitti viikko sitten... Miehelle jäi vähän sellainen olo etttä ei osannut, oli kuulema ihan ihme juttuja. Noh, heinäkuussa nähdään miten meni.
Rahaa tuli tänään 75 euroa. Mun pitää ajaa töihin päivässä 50km eli mulla on nyt auto käytössä. Tankkiin 51 euroa tankki täyteen, Lidliin vissyä ja kahvipaketti 11euroa. Jokainen varmaan osaa laskee paljon jäi rahaa...

Onneks tää loppuu kuun lopussa. Mihinkähän sijottas sen 11 egee mitä on tilillä vielä...
Huomenna vaa'alle, kalorilaskuri puhelimeen ja aamuvuoroon. Mies lupasi lähteä töisen jälkeen pelaamaan sulkapalloa mun kans, pare on lähtee
Tänään oltiin myös rannalla hetki ja mieskin heitti turkin pois. Ja tiiättekö mitä? Mä oon ruskettunut

Ekaa kertaa ikinä

Mutta nyt hyvää yötä! ♥
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon