Kiitos Iso Isä ! Niin vinkeistä kuin onnitteluista!

Huh heijaa. Ei maistu ruoka näillä helteillä. Meillä on sisälläkin 29 astetta lämmintä... Tänään olen syönyt paketin pekonia, kinkkupiirakkaa, reippaasti kurkkua ( ostin toissapäivänä 700g kurkun ja siitä on jäljellä 6cm pala....... ) ja majoturaus siinä sivussa, iltapalaksi savukalaa jota ukkorakas oli mennyt ja ostanut
Punnitsemaan en päässyt, ruokia siis, pitää käydä huomenna vaihtamassa tuo vaaka uuteen.
Pohdin tässä, pitäisikö ottaa viikoksi tai kahdeksi se mun vanha tuttu 10g hh per päivä. Jos saisi vähän draivia
Ällöttää jo ajatellakkin seuraavan kolmen päivän työputkea, voitte kuvitella millaista on leipomossa, siihen pieni myymälä ilman ilmastointia...
Ai niin, ne työt. Noh, kotona ollaan taas. Siellä uudessa paikassa riitti töitä viikoksi ja kappas kappas, ei oo sen jälkeen kuulunut mitään. Huoh. En jaksa tätä pirun tappelua enää! Huomenna meen kerjäämään lisää töitä ja varmistan että mulla on riittävästi töitä opiskelujen oheen.
Yök, nyt taidan lopettaa tän aiheesta aiheeseen hyppivän kirjoitteluni ja mennä istumaan johonkin muualle kuin tähän hiostavalle nahkatuolille...
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon