No minä päätin ainakin omalta osaltani vähentää tätä tabua
Mulla on jotenkin tosi huono omatunto kun olen nyt sorsinut tätä aluetta niin pahasti

Täältä kuitenkin saa maailman parasta vertaistukea
Päätinkin vähän terästäytyä ja merkata tännekkin taas tuttuun tapaan ajatuksiani ja ruokapäiväkirjat, plus aion aamulla alkaa taas jokapäiväisen vaakaan astumisen, se nyt vaan motivoi parhaiten. Tosin. Olen niin turvonnut näistä menkoista että voi olla että aamulla itkettää vaan...
Ja hitsit että mua jännittää se kouluun meno! Miehelläkin on enää töitä ensi viikko, ensi viikon lauantai on viimeinen työpäivä! Lähdetään samantien Suonenjoelle mökille viikoksi erakoitumaan

No okei, anoppi ja appiukko on siellä myös viettämässä lomaansa mutta ei se mitään, eipähän ihan erakoiduta keskenämme siellä

Sitten onkin tultava kotiin, nimitäin sitten on enää kaksi viikkoa koulun alkamiseen! Miehen korkeakoulu alkaa 2.9., saa siis viettää 3 viikkoa päivät yksinään kun minä raadan koulussa

Mutta nyt mä meen syömään pikkiriikkistä karppipitsaani!

Tehtiin pienet iltapalapitsat
Ai niin. Tiedättekö miten pieni asia voi vaikuttaa itsetuntoon? Couperosa iholla, eritoten siis kasvoissa. Mulla se vaiva on ja voi luoja mä inhoon sitä!!

Oon kokeillu vaikka mitä peiteaineita meikeissä naamalleni sitä peittämään, näyttäisi edes joskus ihmiseltä eikä saunasta punakkana tulleelta. Noh. Eilen oli palkkapäivä ( no jippii, 200 euroa... ) ja kävin kaverin kanssa kiertelemässä tuolla Matkuksessa. Siellä on Make Up Store. Menin alunperin ostamaan huulipunaa mutta samalla tuli puheeksi punainen naamani. Myyjätär sitten suti yhtä meikkivoidettaan naamaani plus siihen päälle neulanpään kokoisen tipan keltaista meikkilitkua ja volaa! Olin jopa, no, melkein voisi sanoa, kalpea!

Ja hitto vieköön se kalpeus pysyi! Siis ihan mahtavaa! Sain reippaan kokoiset näytteet purkeissa mukaani testiin ja voi että mä oon rakastunut

Sain jopa käyttää tänään poskipunaa! Enkä näytä punakalta kuten normaalisti!

Heti plussaa itsetunnolle tällainenkin pinnallinen asia!
Mutta niin, se pitsa...
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon