No mä oon kanssa "treenannut" huimat 2 kertaa viikossa jo kolmen viikon ajan

ja siis aamupäivisin. No tarkoitus onkin tässä vaiheessa enemmän rasvan poltto kuin varsinainen lihaksen kasvattaminen. Alkuun oli tosi hankalaa ja tauot venyi, mutta jo nyt muutaman viikon jälkeen huomaa selvää kehitystä asiassa. Ja mitä se kehitys olisi ollutkaan jos viikonloppuisin ei olis tullu nautittua hiilareita (lähinnä olutta).
No, tästä voi vaan parantaa.

Kristiina, verenpaine vai verensokeri?
No, meidän... miten sen sanois... ongelmaisten pitää joka tapauksessa löytää se itselle sopiva ruokavalio, mutta onneksi se on huomattavasti helpompaa VHH:lla kuin VT:llä. Mulla on viime viikot vaihdellu tosi paljon, eli aamu kahvin lisäksi olen saattanut syödä vain illalla, tai sitten pari kunnon ateriaa. Ja kun ottaa liikkumiset huomioon niin tässä on menty todellakin laidasta laitaan. Ongelma onkin se että ei kuntoilupäivinä selviää helposti yhdellä kunnon aterialla (mutta päivän makrot jää auttamatta liian vähäisiksi).
No, en ole noista vielä stressannut kun sitä stressiä pystyn vetää monesta muustakin asiasta. Ruokailurytmit vaihtelee kumminkin niin paljon että tuskin näistä kuluneista viikoista on mitään varsinaista haittaakaan ollut. Tarkoitus on kumminkin palata siihen mulle toimivaan 2+1 ruokailuun ja liikuntaa lisäten kun sitä liikkumista ei muuten tule.
Palstailut on vaihdellu tosi paljon viimesen parin viikon aikana, enkä oikeestaan tiedä mihin suuntaan tää on menossa. Lyhyesti sanottuna tilanne on kumminkin paljon parempin kuin vuosi (tai 2) sitten.