karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-17 03:26:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voihan vaatekauppa
ViestiLähetetty: 2011-12-11 20:00:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Johkuli kirjoitti:
Itsellä kun vartalon paksuimmat kohdat on tuolla vyötärön alapuolella, niin mulla ongelmia tuottaa löytää mitään saappaita kaupoista. Onko teillä muilla näitä paksusääri ongelmia? Olen ehkä kolmet parit saappaita löytänyt tässä viiden vuoden aikana, jotka mahtuu sääristä jalkaan ja siis on tuskaa taas kun ois pakko löytää uudet ja vikkelään, mutta joka puolella myydään sellaisia vain rimppakintuille :roll: Mistä te muut saman ongelman kanssa kamppailevat löydätte saappaanne?

ainakin Gaborilla on suomessakin myynnissä eri pohjekokoja :) hkin marskin kengässä ainakin... itsellä on aina ollut toi ongelma, hemmetin paksut sääret! :D (hoikkanakin) taitaa noi gaborin saappaat mennä 2XL pohjekokoon.. ja, onhan ne tietysti hintavat, mutta laadukkaat.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-12-12 10:16:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos teille mahtavista vinkeistä! :D Käväsin googlettaa hakusanoilla ja löytyhän siellä todella hyviä apajia, mutta parhaat sijaitsi jenkkilässä ja sivuilla mainittiin aika hurjista toimituskuluista jotka maksaa yhtä paljon per kenkäpari kuin itse kengät :oops: Niillä hinnoilla voisi jo sitten satsata noihin Gaborin kenkiin, vaikka on takuuvarmasti muutamien satasten hintaluokassa... :shock: olen muutenkin suosinut aina kunnon nahkasaappaita, mutta jotenkin aina onnistun kävelemään ne ihan piloille todella nopeesti (johtunee tästä painosta joka kuluttaa niitä) joten ei haluis kauheen montaa satasta laittaa niihin kenkiin...taidanpa lähtee kuitenkin tsekkaamaan :)

viewtopic.php?f=11&t=39393 Edellinen päikky :D

ViestiLähetetty: 2011-12-14 00:25:41 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Eikos S-ketju lanseerannut sen uuden isokokoisemmille tarkoitetun mallisti=on, Gossip taisi olla nimi?

eBaysta saa aika kivaa vaatetta suurikokoisinakin, ja sitten on itse suosimani S-ryhman merkki Soya, silla loydan kylla muuten vaatteita ihan hyvin, mutta rinnan kohdasta eivat sitten sovikaan mitenkaan. Soyassa on juuri rinnanymparys mitoitettu reiluksi.

ViestiLähetetty: 2011-12-14 14:26:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jokohan joku on vinkannut misura.fi :n? Kotimainen, nopeat toimitukset. Ainakin mun makuun sieltä löytyy aina välillä nättimyksiä. Koot on tosi reiluja, kannattaa tilata jopa kokoa pienempää kuin yleensä. Tosi ihana asiakaspalvelu, vastaavat sähköpostitiedusteluihinkin yleensä muutamassa tunnissa.

2014 -12 kg
2015 -20 kg
2016 82 kg ja tässä on hyvä :smt049

ViestiLähetetty: 2011-12-15 21:50:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

(täysin ot, mutta jostain oudosta syystä tuo "onmullamuodotmuumien"-nikki saa mut jotenkin hyvälle tuulelle. Ja päässä alkaa aina soimaan Dirlandaa) :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-15 22:10:36 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

:oops: nyt en enää mollaa Seppälää, löysin sieltä mustat farkut kokoa 44 ja aivan passelit. Varmistin asian myyjältä, pyysin katsomaan, että onko nää nyt hyvät ja eiväthän mun sellullitit näy läpi, ovat sellaiset ohuemman sortin farkut, ostan jos sun mielestä menettelee? No mitä muuta se nuori myyjä olis voinut sanoa kuin että hyvät on :lol: Vähän mua nauratti, mutta ajattelin sitten että ostanpa, ei jää ainakaan kaivelemaan :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-15 23:53:41 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Mä oon monesti kyl Seppälästä löytäny sellasta peruskamaa. Lindexiltä samoten.. Samanlaisiahan ne kaikki on mut peruskäyttöön ei muuta oikeen tarviikaan.

ViestiLähetetty: 2012-01-08 00:03:50 
Poissa
sintti
sintti

Oon niin todennut, että vaatekauppashoppailu ei oo mun juttu. En vaan jaksa mallailla, katsella ja sitten vielä sovitella kaikkia vaatteita. Nettishoppailua suosin siis.

Mie shoppailin ebaysta pari ihanuusmekkoa pikkujouluihin ja laivareissulle todellakin sopuhintaan. Riskillähän siinä mennään vähän kun tilaa tuolta, mutta nyt osui kaikki just oikeaan. Pari hutiostosta oon sitten myynyt facebookin kirppisryhmissä. Sieltä löytyy muutamia ryhmiä, joissa juurikin l/xl-koosta ylöspäin vaihtaa ryysyt omistajaa.

Evansilta jos on tilaamassa, niin kannattaa tilata se uutiskirje, niin saa melko ehti sähköpostiin -10%-alekoodin, duoboostillakin taisi olla sama juttu.
Nyt on just alemyyntejä yoursclothingilla, evansilla ja duobootsillakin on saappaita alessa.

Ellokseltakin kannattaa kyttäillä parhaat alekoodit ja alet ja niistä ostostella Zizziä ja muita merkkejä. Usein ne halpikset Ellokselta on suht kuraa laadultaan.

Hobbyhallista löytyy kans isompia kokoja, myös ulkoiluvaatteista Raiskia ja Catmandoota.

Jyväskylässä on kauppa Wishwear, josta löytyy muutamaakin eri merkkiä, joissa on just isompia kokoja. Hinnat onkin sitten reippaita, mutta jos ei oo niin justiinsa, niin suosittelen. Löytyy myös nettikauppa osoitteesta wishwear.fi .

ViestiLähetetty: 2012-01-08 19:28:56 
Poissa
sintti
sintti

Minä olen nykyään kanssa melko vannoutunut nettishoppailija. Toki tavallisissakin kaupoissa tulee pyörittyä, mutta ainakin Suomessa valikoimat tuntuvat omaan makuun hieman rajoittuneilta. Mitä enemmän kiloja ja kokoa on tullut, niin sitä tarkempi huomaan olevani vaatteiden suhteen: enää mukaan ei tartu sitä mikä sopii vaan vaatteiden täytyy olla just eikä melkein. Muuten hyvät farkutkin jäävät nykyään kauppaan, jos lahkeensuut eivät ole tarpeeksi pillit tms. Olen myös ajan myötä oppinut, että kyllä minäkin voin pukeutua tyylikkäästi koostani huolimatta. Toki noissa nettishoppailussa on "vaaransa": ulkomaille palautukset maksavat, joten oma kroppa täytyy tuntea melko hyvin, jotta saan omille muodoille sopivaa tavaraa. Toki virheitäkin sattuu välillä. Ebay on muuten mielestäni melkoinen aarreaitta! Olen ostanut sieltä hyvää (ja välillä ihan uuttakin) tavaraa kohtuu hinnalla. Vaarana tosin on rahojen menetys, kun oikein innostuu ostostelemaan.. :D

Oletteko muut muuten koskaan miettineet kaikkia pukeutumissääntöjä, joita ylipainoisille ja ihan muillekin ihmisille asetetaan? Tyyliin isorintaisten kannattaa välttää poolokauluksia, pillifarkut ovat vain pitkäsäärisille ja että täälläkin puhutut vaakaraidat ovat no-no ylipainoisille. Itse olen aika pitkälle hylännyt nämä periaatteet ja aion vastaisuudessakin pukeutua koon 50 pillifarkkuihini sekä tuoda lisää massaa rintojen kohdalle röyhelöpaidoilla. Minusta muodin ja vaatteiden pitäisi olla iloinen asia, joten koetan nauttia niistä olinpa minkä kokoinen tahansa ja myös pukeutua siten, että minusta tuntuu hyvältä. Huomio muotiteollisuus: kaikki eivät halua vain peittää itsestään "epätäydellisiä" osia vaan pukeutua siten kuin tuntuu hyvältä! Välillä vaatekaupoilla oikein harmittaa, kun isojen tyttöjen osasto on piilotettu jonnekin kaupan perälle nurkan taakse. Ihan kuin ostoksetkin pitäisi hoitaa omaa ulkomuotoaan häveten. Tai miksi niitä samoja vaatteita ei voitaisi tehdä vähän isommalla koko-skaalalla? Huoh.

Nauttikaamme muodoistamme, sillä pyöreäkin on muoto. :wink:

ViestiLähetetty: 2012-01-17 10:53:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nettishoppaaja täälläkin. Mä löydän aika usein Elloksen mallistosta itselleni sopivia, sekä plussize-osastolta että niistä tavallisistakin. Koossa 46 on ne hyvät puolet, että usein sen kokoisia vaatteita löytyy molemmista mallistoista. Vaikka mieluummin olisin kyllä koko 36, niin kuin ylioppilasjuhlissani 20 vuotta sitten............. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-01-17 14:32:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mä ostan yleensäkin vaatteeni mielellään netistä. Nyt isompikokoisena Cellbes ja Ellos ovat aika hyviä. En ole juurikaan joutunut palauttamaan vaatteita, johtunee siitä, että pukeudun vähän miten sattuu (= HuonostiPukeutuvatNaiset 8) ).

Nykyisin ostan vaatteeni/kenkäni 99,99% Huuto.netistä ja Ebaystä (Englannista tai Saksasta, ei oo tarvinnut maksaa tullimaksuja). Sitä paitsi tykkään käydä netissä "kirppari"ostoksilla. Kuten joku mainitsikin, Ebaystä saattaa löytää ihania puseroita, jopa iskemättömiä ja edullisia (riippuu tietysti postimaksuista).

Oon kyllä satavarma, että 30kg:n päästä alan kaivata kireitä farkkuja ja korollisia kenkiä. Musta on ennenkin hoikistumisen myötä tullut vähän hienopieru :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-01-18 11:13:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Zizzi avataan takaisin Jumboon.

Lisäksi Zizzin vaatteita olen ostanut tallinnasta, Ulemisten kauppakeskuksessa on liike.

Sokoksella parikin mallistua jossa hyvännäköisiä vaatteita arkeen että bisneslookkia.
En muista nyt nimiä ;)

Terkuin

Tuija

ViestiLähetetty: 2012-02-08 19:47:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minäkin harrastan nettishoppailua ja tilasin Espritiltä ihan neuleen. No heidän koot eivät ole niin suuria eli tilasin koon XXL ja ihmetys oli suuri kun paketti tuli ja kokeilin... Oli oikeastaan reilu :oops: , mutta pidän sen silti. Ei ollut sivuilla enää mustana pienempiä kokoja, joten menee farkkujen kanssa kyllä. Jotenkin sitä ei vaan ymmärrä, että senttejä on kadonnut....

ViestiLähetetty: 2012-03-16 15:03:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tietäisikö joku mistä suurikokoisia sukkahousuja löytyisi? Olisi juhlat ensi viikolla...
Minulla on niin leveät reidet että yleensä XXL kokoiset sukkahousut eivät sovi, joten näitä suurempia pitäisi mielellään löytyä (ja suht edullisestikin).
Ennen Anttilasta löytyi halpismerkki joka sopi täydellisesti! Maksoi ehkä euron ja kesti vain yhden käyttökerran mutta venyi tosi hyvin reisistä. Mutta pariin vuoteen en ole niitä löytänyt täältä Hesasta. :cry:

ViestiLähetetty: 2012-03-17 10:01:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Itse en juuri sukkahousuja käytä, mutta ihan tässä lähipäivinä tutkiskelin Kaisaniemen Tarjoustalon sukkahyllyjä. Aika monessa sukkispaketissa oli reiluja kokoja ainakin tyyliin 48-50, hintaa en kyllä katsonut... Käypä kurkkaamassa.

ViestiLähetetty: 2012-03-17 18:51:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Fuuga kirjoitti:
Itse en juuri sukkahousuja käytä, mutta ihan tässä lähipäivinä tutkiskelin Kaisaniemen Tarjoustalon sukkahyllyjä. Aika monessa sukkispaketissa oli reiluja kokoja ainakin tyyliin 48-50, hintaa en kyllä katsonut... Käypä kurkkaamassa.

Kiitos ehdotuksesta! Olen joskus ennen etsinyt sieltä sukkahousuja mutten onnistunut löytämään. Kävin tänään kurkkaamassa Arabian Tarjoustalossa ja löytyihän sieltä sukkahousuja kokoa 52-56. Niiden pitäisi ainakin sopia. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-12-02 10:37:15 
Poissa
sintti
sintti

Eikö missään myydä isoille naisille hienoja vaatteita?

Sellainen nettikauppa kun www.harajuku.fi myy kokoja XS-XXXL erikoisempia vaatteita ei mitään telttoja! suosittelen=)

ViestiLähetetty: 2014-01-01 20:13:58 
Poissa
sintti
sintti

Ootteko katsonut sellasesta nettikaupasta kun www.hersecret.fi? Siellä on ainakin isoja kokoja ja ihan kivannäkösiä vaatteita. Eikä oo kalliitakaan! :)

ViestiLähetetty: 2014-05-20 13:06:15 
Poissa
sintti
sintti

Heippa vaan tähänkin ketjuun,

Joku kyseli sukkahousukauppaa. Tämä norsunlapsi on saanut toooosi isoja, ihania ja kaikenvahvuisia sukkiksia tilaamalla netistiä Ferillo - nimisestä suomalaisesta netikaupasta. http://www.ferillo.com/verkkokauppa/. Toimitus on nopea, 4 - 5 päivää ja tavara priimaa. Voisi sanoa, että tämä firma on pelastanut minut monesti.

Vaatteet tilaan useimmiten netistä Ulla Popkenilta. Popkenlla on arkipukeutumiseen kaikki ja hinnatkin ovat kohtuulliset. Simmareita, bikinejä ja tankinejakin löytyy koossa kuin koossa, eivätkä maksa satasia.

Mukavaa kesän alkua!

ViestiLähetetty: 2014-06-16 12:59:26 
Poissa
sintti
sintti

Sukkiksista vielä: Kävin paikallisessa (seinäjoki) Sokoksessa, joka tosin sattuu olemaan Emotion, kysymässä isoja sukkiksia, jotain kokoa 50-52.
"Eiii meillä ole" - eikä ole tulossakaan, kun asiaa kysyin.

Vaihdoin kauppaa Halpa-Halliin ja siellä oli ihan nätisti norlynin my size-sukkiksia hyllyssä. Kokoon 60 asti. Kannattaa siis katsastaa Halppiksen valikoima, jos paikkakunnalla sattuu kyseinen kauppa olemaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00