En mää oikeen tiiä mitä mä pidän rajanani hiilareita/pv.. En osaa edes laskea niitä, joten taidan vaan syödä niin että mahd. vähän tulee.

Leipää, perunaa, pastaa tms. en ole syönyt ollenkaan, vaikka jotkut koittaakin sanoa että yks ruisleipä viipale on ok, mut sit se voi hyvinkin nopeesti karata käsistä jos kerran antaa lipsua. "Anna pikkusormesi, se vie koko käden.."

Tänään vois käydä vaakalla, katsoa paljonko nyt on tippunut kun viikko karppausta takana. Justhan mä siellä kävin, mut nyt olis tasan viikko ni olis mielenkiintoista nähdä.
Tänään meillä syötiin aamupalaksi karppikirjasta löytämäni ohjeen mukaisia munapekonimuffineita. Oli ihan hyviä.

Kyljessä oli vielä eilistä kreikkalaista salaattia (ilman oliiveja) ja namms. Ensimmäistä kertaa tein ja voi että se oli HYVÄÄ! Pakko tehdä tänään illalla lisää.

Tänään mennään Lidliin, onko siellä jotain tuotetta mikä on "pakko saada"? Hyviä karppiruokia tai niiden ainesosia?

Jotkut on kovasti kehunut Lidlin "partaäijä" jogurttia?
Aah, mulla on kyllä niin hyvä mieli! Laihis alkanut hyvin, töissä on mukavaa ja tänä kesänä meille on tulossa lampaita! <3

Voi että! Vieläkun jostain saisi kuntopyörän ostettua, olisin ikionnellinen.. Vaan kun ei missään tunnu olevan myynnissä, ainakaan tästä läheltä ja sopivan halvalla. Mitään monen sadan pyörää en etsi, vaan joku vanha rottelo käy vallan hyvin kun tarkoitus on vaan kerryttää kilometrejä ja hikivanaa yksinään olkkarissa Kaija Koon lyödessä tahtia.
Ihanaa lauantaita kaikille!