karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-03 12:15:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-31 10:24:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

En mää oikeen tiiä mitä mä pidän rajanani hiilareita/pv.. En osaa edes laskea niitä, joten taidan vaan syödä niin että mahd. vähän tulee. :lol: Leipää, perunaa, pastaa tms. en ole syönyt ollenkaan, vaikka jotkut koittaakin sanoa että yks ruisleipä viipale on ok, mut sit se voi hyvinkin nopeesti karata käsistä jos kerran antaa lipsua. "Anna pikkusormesi, se vie koko käden.." :x Tänään vois käydä vaakalla, katsoa paljonko nyt on tippunut kun viikko karppausta takana. Justhan mä siellä kävin, mut nyt olis tasan viikko ni olis mielenkiintoista nähdä. :)

Tänään meillä syötiin aamupalaksi karppikirjasta löytämäni ohjeen mukaisia munapekonimuffineita. Oli ihan hyviä. :) Kyljessä oli vielä eilistä kreikkalaista salaattia (ilman oliiveja) ja namms. Ensimmäistä kertaa tein ja voi että se oli HYVÄÄ! Pakko tehdä tänään illalla lisää. :lol: Tänään mennään Lidliin, onko siellä jotain tuotetta mikä on "pakko saada"? Hyviä karppiruokia tai niiden ainesosia? :) Jotkut on kovasti kehunut Lidlin "partaäijä" jogurttia?

Aah, mulla on kyllä niin hyvä mieli! Laihis alkanut hyvin, töissä on mukavaa ja tänä kesänä meille on tulossa lampaita! <3 :wink: Voi että! Vieläkun jostain saisi kuntopyörän ostettua, olisin ikionnellinen.. Vaan kun ei missään tunnu olevan myynnissä, ainakaan tästä läheltä ja sopivan halvalla. Mitään monen sadan pyörää en etsi, vaan joku vanha rottelo käy vallan hyvin kun tarkoitus on vaan kerryttää kilometrejä ja hikivanaa yksinään olkkarissa Kaija Koon lyödessä tahtia. :lol:

Ihanaa lauantaita kaikille!

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy

ViestiLähetetty: 2012-03-31 11:47:50 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Lähde ihmeessä ulos pyöräilemään se musa korvissas, kiva kevät tulossa :)
Tosin kaija koo ei ole mun lemmikki,inhokki enemmänkin :mrgreen:
Lidliin jos meet niin osta ihmeessä sitä kreikkalaista jugurttia ja maista, pahanpäivän varalle voi olla tummaa 72% suklaata levy, pekonit on hyviä siellä ja halpoja,
tonnikalaa oliiviöljyssä, katkarapuja, vihanneksia, raejuustoa jossa enemmän rasvaa, creme fraichea, kermaa, salamia, oioioioi vaikka mitä :)
Taivas rajana :)

ViestiLähetetty: 2012-03-31 12:55:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jostain voorumin uumenista löytyy " löytöjä lidlistä ".
Kyllä se ulkona ajo kuntopyrän voittaa, aja vaikka mummopyörällä liiteriin ( siis sinne saksan siwaan) :wink:
Ja jos oikeen raisuksi heittäytyy, niin osta teille tandemi :roll:
Ja tuunaan kunnon poppikone siihen että muutkin kuulevat kunnon musaa :smt020

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-03-31 13:02:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä ostin eilen lidlistä mm. pekonia, munia, juustoja rosvopaistia, jotain keitettyä herkkukinkkua - oli muuten hyvää se. Mä pääsen tosi harvoin lidliin, ja jaksan hämmästellä kun siel moni tuote on niiin halpaa :shock: Täytyy varmaan tänään vielä käydä.

ViestiLähetetty: 2012-04-01 09:59:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään voisi siis käydä Lidlissä ostoksilla.. :)

Eilen meillä syötiin lohta jossa päällä runsaasti aurajuustoa, oli hyvää! Kyytipojaksi kreikkalaista salaattia johon olen täysin rakastunut. :P Toooosin, meni sitä salmiakkikossuakin sitten illan mittaan...... :oops: :cry: Varmaan tullut +10kg lisää mun tuurilla. #-o

Tossa ulkona pyöräilyä hankaloittaa se, etten tahdo läskeineni tonne kaikkien pällisteltäväksi..

miahkristiina, myydäänkö Lidlissä rosvopaistiakin? =P~

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy

ViestiLähetetty: 2012-04-01 10:04:02 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Meni mullakin eilen alkoholia, se ny tietty sotkee aina muutamaks päiväks kaiken [-X
Ja meet vaan rohkeesti muista piittaamatta sinne ulos..
Mäkin oon kesäisin rannalla bikineissä vaikka oon läski.
Oon ajatellu, et jos jotakuta oksettaa katsoa, niin ei se ole mun ongelma, mitäs kyylää :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-01 10:35:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tossa ulkona pyöräilyä hankaloittaa se, etten tahdo läskeineni tonne kaikkien pällisteltäväksi..
=P~[/quote]

Anna mennä vaan, ompahan muilla jotain katottavaa.
Ja se on liikenneturvallista että huomataan [-X

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-04-01 12:52:46 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

TeijaS kirjoitti:
Mäkin oon kesäisin rannalla bikineissä vaikka oon läski.
Oon ajatellu, et jos jotakuta oksettaa katsoa, niin ei se ole mun ongelma, mitäs kyylää :mrgreen:

Vaikka minuakin ujostuttaa hirveästi, olen päättänyt hankkia bikinit, ja mennä kaikkine vararenkaineni avantouimareiden saunalle biksuissa. Siellä on biksuissa yleensä vain sellaiset mallimittaiset, mutta pari runsaampaa naista olen nyt nähnyt pikkupikkubikineissä ja he olivat oikeasti kauniita, kun eivät yhtään hävenneet runsaita muotojaan. Rohkaise mielesi ja lähde vain ihmisten ilmoille! Olet kumminkin ihana, itse vain et ole vielä tyytyväinen itseesi. Sekin siitä vielä muuttuu. Mahtavaa, että ruokavaliomuutoksesi on lähtenyt hyvin käyntiin. :)

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2012-04-01 19:09:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

-2kg!! :D =D> =D>

Nälkäkään ei tahdo olla... Aamupalan syönyt tänään (2 munan munakas, muutama viipale pekonia, koskenlaskija juustoa ja suolakurkkua) ja sitten hiukan maistoin mämmiä, joka oli tietty pahasta. Mut tällä mennään! Äsken heräsin valtaisilta päikkäreiltä (joo, tervetuloa vaan yöunet...) jotka kesti varmaan 3 tuntia!

Vielä meinaan syödä täytettyjä herkkusieniä ja hiukan mansikkarahkaa. :)

ViestiLähetetty: 2012-04-01 20:57:09 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

:smt023 :smt045

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2012-04-02 07:18:19 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Täällähän sujuu hienosti =D>

ViestiLähetetty: 2012-04-02 08:40:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienoa! Syömisetkin näyttää hyvältä ja siitä ne ajanmyötä löytää oman muotonsa. Mun mielestä turhaan alat laskemaan tai muutenkaan stressaamaan, jos painonpudotus vaan jatkaa laskuaan. Itelläni meinas mopo karata täysin, kun aloin laskemaan, niin en oikein osaa sitä ensalkuun suositella kellekään. Tietysti se joillekin sopii. Rennosti vaan kohti kesää ja grillikautta, joka on karpin parasta aikaa :)

ViestiLähetetty: 2012-04-02 17:13:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hienosti menee joo. :D

Nälkä vaan ei tahdo olla, ihan ihmeellistä! Kello on kuusi ja mä oon syönyt yhden omenan, turkkilaista jogurttia (n. 1dl) ja sokeritonta mehukeittoa sen kanssa, ja kun tulin kotiin, söin parsakaali-porkkana-kukkakaali vuokaa, jossa koskenlaskijaa ja kermaa joukossa, sekään ei oikein laskenut... Krmh! Illalla haen hesestä burgersalaatin, son namia! :smt007

Grillikautta odottelenkin jo malttamattomana... :wink:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille karpeille!! :D

ViestiLähetetty: 2012-04-03 16:55:43 
Poissa
valkosipulikarppi
valkosipulikarppi

Tsemppiä ikätoverille, siitä se lähtee! :D

ViestiLähetetty: 2012-04-09 15:48:05 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kuinkas sujuu? palaa kertomaan :)

ViestiLähetetty: 2012-04-10 17:46:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hih, kiitos kysymästä TeijaS, hyvin menee! :D

Viimeksi kun kävin ennen pääsiäistä vaa'alla, oli -300g. :) Pääsiäisenä en tosin voinut vastustaa kiusausta ja vedin yhden illan aikana 200g sipsejä! OMG ja mikä olo sen jälkeen, hyi yök. :( Olo oli kuin virtahevolla siivouskomerossa.. Tönkkö! Mutta taas olen (s)karpannut! Ei yhtään perunaa, yhtään leipää, pastaa, riisiä tms. =D> Tänään söin kukkakaalia, sisäfilepihvejä, fetasalaattia ja täytettyjä herkkusieniä. Nams. :respect: En tosin uskalla käydä vaa'alla nyt, on naistenpäivät menossa.. Sitten luultavasti ensi viikon alussa palailen kertomaan tulokset.

Nyt vaan tarttisi löytää töihin jotain hyvää aamupalaa, ei oikein partaäijä maistu, ei munat missään muodossa.. Nyt olen syönyt puolikkaan/kokonaisen omenan ja siinä on vissiinkin noita hiiliksiä ihan kivasti?

ViestiLähetetty: 2012-04-10 20:00:38 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

No ei omena se pahin hiilaripommi ole, mutta jos et syö mitään muuta aamupalaksi niin melko hiilarivoittoinen "ateria". Oiskos jokin leikkelelautanen (leikkeleitä, juustoja, vihanneksia) tai jotain siemennäkkäriä yms.? Kukaanhan ei myöskään kiellä ihan ruuan syömistä. Edellisen päivän tähteet on ihan jees :) Mä en oo ikinä osannu aamupalaa oikein syödä niin oon ehkä huono ehdottelemaan :lol:

ViestiLähetetty: 2012-04-10 21:11:39 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Tee mantelileipiä :)
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=303

ViestiLähetetty: 2012-04-11 06:25:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan loisto aamupala on salaatti ja niitähän voin muunnella miten vaan :D Itse laitan usein salaattiin kananmunaa, pitää kummasti nälän loitolla pitkälle iltapäivään.

ViestiLähetetty: 2012-04-16 14:04:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hellou vaan kaikille tasapuolisesti! :D

Täällä vähän jumitetaan (UGH! :x ) ja olen syönyt mitä sattuu, taino, en ihan kuitenkaan.. Mämmiä on mennyt pääsiäisen aikaan vanilijakastikkeen kanssa, töissä olen syönyt Kivikylän valmislihapullia evääksi ym. kaikkea muuta karmeeta. Hyi yök mua! Mut, paino ei ollut ainakaan pari päivää sitten noussut, vaan pysynyt samana. :) Käyn tänään uudelleen, katsotaan missä mennään...

Huomenna taidan ottaa töihin mukaan tonnikalasalaattia, se kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.

FUUUUKK! Kävin vaakalla ja +1kg. :cry:

Sanokaa ny mulle miten mää saan sen painon pudotettua, mitä mää saan syyä! Nyt menee munia, pekonia, (muuta) lihaa, vihanneksia.. Mitä vielä?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00