Eilen toinen kerta juoksukoulua ja kivaa oli! Treenattiin käsien asentoa ja niiden merkitystä juoksussa, sekä tehtiin
intervallitreeniä jossa oli mulle riittävät palautusajat hölkkää/kävelyä. Jalka kesti hyvin joten lähdin vielä lenkille
koirien kanssa. Lenkillä alkoi tuntua siltä että mun useamman vuoden palvelleissa Icebugeissa on jotain häikkää,
koska ne jalassa (tukipohjallisten kanssa) tuntuu epämukavalta. Lähinnä tuntuu möykkyjä semmoisissa kohdissa
mitä en ole aiemmin noteerannut. Juuri viikonloppuna tuunasin kipeytyneen jalan pohjallisen pohjaa jossa myös oli
kohta joka selkeästi painoi kantapään sivuun väärällä tavalla. Ihan parin millin höyläys auttoi heti. Höyläsin siitä
kohtaa mikä ei ollut jalkaholvin kohdalla (jonka takia pohjalliset mulla on = ylipronaatio). Mutta testissä oli silloin
eri talvikengät kuin nuo Icebugit. Katsotaan josko olisi apua nyt pidemmän päälle levon kera

Tänään nuorisokoirilla on agilitytreenit, mutta ajattelin ottaa vain kontakteja jotta jalka saa riittävästi lepoa. Ruokailut
on menny nyt hyvin, mutta sinnikkäästi aion jatkaa tuota ruokien kirjaamista että siitä tulis ittelle tapa. Ja uusia
reseptejä on suunnitelmissa kokeilla, mutta täytyy odottaa perjantaita ja palkkapäivää. Muuten mennään sillä mitä
jääkaapista löytyy (pieniä perustäydennyksiä on vielä tehtävä. Aamupalaksi/lounaaksi on vakiintunut suosikki-
sämpylä, koska töissä (komennuksella) ei ole yllättäen mikroa. Se on helppo ottaa mukaan, säilyy hyvin eikä vaadi
lämmitystä. Välipalaksi yleensä pähkinöitä ja 1-2 palaa prosenttisuklaata tai leipäjuusto 100g pala teen kera ja sitten
kotona lämmin ruoka (kasviksia ja jotain lihaa) ja illalla välipalaksi munakas/juusto-leikkelerullia/tmv. Voilla, kermalla
ja majoneesilla saa nostettua rasvat sopivalle tasolle. Keskiarvo näyttäisi parin viikon otannalla asettuvan r: 195g,
hh: 30g, p: 75g ja kokonaisenergia ~2200kcal. Silläkin on hyvin siis paino tippunut kun jonkin verran viikon aikana
liikkuu. Katsellaan siis taas miten homma etenee