karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-04 02:52:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-02-28 13:53:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt on pakko vähän purnata! Että voikin ärsyttää, pieni asia mutta silti!
Kyseessä armaat työkaverit tällä kertaa jotka sai verenpaineet kohisemaan korkeuksiinsa. Meillä oli joku hakenut leipomolta kasan tuoreita pullia ynnä muuta sokerista muiden "iloksi". Siinä sitten yksi työkavereista hoputti mulle että ota, ota niin mikäs olikaan reaktio kun kohteliaasti ei kiitos -sanoen kieltäydyin. Johan alkoi kauhea kaakatus monen suusta ja taivastelu että on se kumma kun ei tuore pulla kelpaa -tyyliin. Ja eihän se nyt yksi pulla mitään haittaa ja pälä pälä pälä. Hittoako se muiden napaa kaivelee mitä mä päätän syödä ja mitä en!! :smt013
Ehtihän siinä hetkeksi tullakin mielihyvä siitä kun taas huomasin miten hyvin on herkuista vierottauduttu, ettei mun tehnyt millään lailla niitä edes mieli. Vaan nopeasti muiden asioihin puuttuvat sen fiiliksen saivat katoamaan :roll:

Antakaa hyvät ihmiset toisten syödä tai olla syömättä mitä haluavat, ei se tee musta sen huonompaa ihmistä vaikken sita pullaa mussutakaan. Eikä sen parempaakaan tietenkään, vaan jokanen tehköön omat valintansa ilman muiden syytöksiä.

kiitos, helpotti.

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-02-28 14:55:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Niin.. onhan se ihan kauheen kamalaa jos joku kieltäytyy ilmasesta pullasta.. :roll:
Mutta eipä noille ihmisille mitään voi. Ehkäpä suurin osa tottuu siihen että et
sitä pullaa mussuta (vaikka ilmatteeks sais) ja ajan kanssa vähän rauhottuu
mileipiteinensä.. Hyvä että pidit pintas! :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-02-28 16:14:35 
Poissa
sintti
sintti

Hei, minäkin ajattelin uskaltautua tänne, kun olen muutaman viikon lukenut näitä kirjoitteluita, niin tämä ketju tuntui vaan niin "omalta". Samanlaisia tuntemuksia KILOKAUPALLA - ja niitähän tältäkin "tyttöseltä". Tällä hetkellä lastentauti painaa päälle. Kolme viikkoa takana (tai yhteensä ilman valkoisia jauhoja, sokeria yms. viljoja noin 6 vkoa) kiloja takana n. 8 kg, aamukankeus poissa, eikä kolota niveliä, migreeni ei ole koko aikana kiusannut (yleensä 2 - 3 krt/kk). Pelkkiä hyviä puolia ja mikä parasta enää ei tunne kaipaavansa "perjantaisuklaata" tai "lauantaipakkia" mässyineen, jotenkin on alkanut luottamaan itseensä, että näillä mennään. Negatiivista palautetta tietenkin saa, kun on ryhtynyt vaaralliselle rasvakuurille, siinäkin yksi syy, miksi hakeuduin teidän seuraan - tukea ja samaan suuntaa katsomista tarvitaan.
Kuulun niihin, jotka eivät löydä sitä omaa liikuntamuotoa, mikä saisi viemään ensin pikku-rillin ja vaikka sitten koko lyylin - hyötyliikuntaa työ- ja kauppamatkat kävellen. Tälläinen pakkaus täällä.

ViestiLähetetty: 2013-02-28 20:24:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei rissa !
Liikunta löytää kyllä sinut, hyötyliikunta etenkin.
Ei pakkopullaa kahvipöydässä eikä liikunnasta.
Pudotuksesi on hieno, jopa upea.

Jatkakaa.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-02-28 21:33:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heippa :)

Tulin katselemaan sun kuulumisias ja järkytyin kun tajusin että en löytänyt täältä kommenttia jonka luulin jättäneeni joku päivä sitten, ilmeisesti sit en oo jättänyt sitä :D

Hyviä tuloksia oot saanut jo aikaiseksi :)

Tulipa mieleen tuosta pullan tarjoamisesta ja siitä kun alkaa ns valitus tästä niiiiiin epäterveellisestä rasvalla läträilystä.. Me käytiin tuossa sunnuntaina anopilla syömässä ja sanoin anopille aloittaneeni karppauksen... Heti sielläkin ajateltiin tämän olevan niiin epäterveellistä, lause taisi mennä " niin ja sitten makaat sairaalassa lopulta "... Positiivinen asenne ja silleen :D Ihmisillä tosiaankin on aikamoisia harhaluuloja tätäkin ruokavaliota kohtaan.

Kaikki eivät selkeästikkään ymmärrä tämän ruokavalion, elämäntavan hyviä puolia ;)

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon

ViestiLähetetty: 2013-03-01 08:00:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

:) Kivaa täällä on käyty :smt026

Devilady: joo arvaappa kellä nousi sellanen sisuannos esiin ettei tosikaan, mä päätin että vielä mä niille näytän että mitä mulle tekee pullattomuus. Se parhaiten kaakattaa joka viimeseksi kaakattaa (vähän uudistettu versio vanhasta sanonnasta) :lol:

rissa: sulla on ollut huikean hyvä alku, mulla etenee aika paljon rauhallisemmin kilojen suhteen. Liikunnassa on sama tilanne, on vielä hakusessa se ihka oikea liikunnan riemu eli kyllä mulla on lenkille lähtö välistä aika tahmaista. Mutta olo on mainio niin hätäkös tässä, tehdään siten mikä itsestä tuntuu hyvältä :)

Shandong: joo tota mä jaksan aina ihmetellä, miten monen mielestä maailmassa on olemassa vain yksi ja ainoa oikea tapa elää (kys. ihmisten oma tietysti), siitä kun poikkeat niin jo kauhistellaan. Suvaitsevaisuus kun tuntuu olevan äärettömän vaikea laji monelle, jopa täällä olen sen puutteeseen toisaalla törmännyt mutta ei siitä sen enempää. Itse en niputa ihmisiä sen perusteella mitä/miten syövät mutta ehkä mä olenkin joku joustokarppi kun en jaksa noista asioista stressata kuin sen hetken. Sitten jälkeenpäin jo naurattaakin että jaahas näitä taas :mrgreen:

Mutta hei se on maaliskuu! :) tosin viikonloppuun taidettin luvata melkosia pakkaskiristymisiä mut ei surra sitä etukäteen. Tänään pitääkin jaksaa taas lenkille kun ei tiedä mitkä pääkallokelit oottaa nurkan takana. Kävin eilenkin, oon tainnut alkaa heräilee piiiiiitkästä talviunesta vihdoinkin vähän aktiivisemmaksi. Pitäisi vaan kokeilla jotain muutakin kuin kävelyä mut täytyy nyt katsoo mikä innostaisi.

Tänään oli kiloaamu eli virallinen vaakapäivä. Ja huh! alaspäin mentiin edelleen, hitaasti mutta varmasti on nyt suunta pysynyt toistaseksi oikeana. Tiistain välikurkkaus näytti vielä nollatulosta mutta onnistui sittenkin puoli kiloa keventyä taakasta pois. Joten pikku tuuletukset tähän väliin \:D/

Tulipas tekstille pituutta....mutta nyt hyppään toiseen osioon tekemään taas pienet ruokapäivitykset. Mukavaa viikonloppua!

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-04 08:47:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt mun pieni pääni ei ymmärrä enää mitään. Kilojen tippumistahti ei ole mikään päätähuimaava mutta kroppa tuntuisi muuttuvan melkeinpä päivittäin. Ensinnäkin mulle alkaa ilmaantua vyötärö! Toisekseen vatsamakkarat on "valunut alaspäin"...joo näitä asioita on näemmä vaikea selittää ymmärrettävästi :mrgreen: Myöskään vatsa ei tunnu enää pinkeältä patarummulta. Viime viikon liikkumisetkin tuntuu saavan aikaan tulosta, nimittäin reidet on kovettunut. Tutkailin niitä hieman mittanauhan kera ja toisesta on sulanut pois 4cm ja toisesta 5cm. Ei kai sitten ihme jos joissakin housuissa tuntuu lahkeet lepattavan eri tavalla mitä ennen. Ja lauantaina mulla oli mun välitavote-tunika jo päällä, ei natissut saumat ja se mahtui tosiaan päälle jo isoimmilla kiloilla mitä olin ennakkoon kuvitellut. Olisi pitänyt heti uskoo Smaragdia joka mainitsikin tuosta silloin aiemmin :)

Joten vaikka kilot sanoisi mitä niin jatkan ehdottomasti tällä tiellä, olo on niin erilainen mitä ennen ja kehon muokkaantuminen kertoo sitä etten mä ihan väärään suuntaan ole menossa. Tajusin myös senkin että muahan ei ole närästynyt enää ikuisuuksiin, hiilarisyömisillä oli harvinaisempaa jos vatsaputkissa ei tuntunut ylimääräisiä kuumotuksia ja kuplimisia.

Syömisien suhteen olen nyt miettinyt että tuleekohan liiankin pitkä väli jos iltaruuan ja seuraavan päivän aamupalan väliin jää sellaset 12 tuntia? Kun useina päivinä on käynyt niin että töiden jälkeen oon syönyt lämpimän ruuan kuuden, puoli 7 aikaan ja sitten seuraava sapuska on aamupala noin seitsemältä, puoli kahdeksalta aamulla. Viikonlopun aikana on tullut iltapalojakin nautittua mutta enpä tiedä onko ne aina olleet ihan välttämättömiä, tosin loppuviikkoon kasautui liikkumisia aiempaa enemmän että ehkä siksi teki mieli syödäkin useammin. Muutamana arkiaamuna oon havainnut pientä huimausta mutta se ei ollut joka-aamuista eikä enää viime viikolla kiusannut. Uskomatonta että mä edes joudun miettimään tällasia, liian pitkiä välejä ruokailussa! Mä joka aiemmin olen harjottanut purentalihaksia maratoonitahdilla :P

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-04 09:02:51 
Poissa
sintti
sintti

Tulin moikkaamaan! :smt006
Hyvin se sielläkin on alkanut! Täälläkin ihmetys joka kerta kun peilin ohi menee, näinköhän jossain vaiheessa vielä entinen tiimalasi tulee esiin!? :mrgreen:
Kyllä me vielä ennemmin tai myöhemmin tavoite saavutetaan!

ViestiLähetetty: 2013-03-04 15:19:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienoa, hyvin on mennyt!
12h ruokien välissä on ihan normia -ainakin mulla. Eikä tuu edes nälkä.
Maaliskuuta! :smt041 =D>

ViestiLähetetty: 2013-03-04 21:03:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mahtavaa!
Nyt sit uus tunika tahi muu vaate oottamaan senttien häviämistä =D> ne sentit kun on niin kummallisia epeleitä...

Mä vetelen helponlaisesti välillä 20tuntiakin paastoa... Oonkin ennen viime raskautta+ imetystä pätkäpaastoillu, ja nyt kun imetys loppu aloitan sen uudestaan. Toimii mulla. Nytkin söin vaille klo 16 viimeks kunnon sapuskan ja seuraava ruoka on sitten aamulla 8/9 aikaan tms. Syö kunnolla sillon kun on nälkä ja silleen :)

ViestiLähetetty: 2013-03-07 09:04:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Pumpula joo tää on hauskaa kun aina saa uutta ihmettelyn aihetta :) Mulla ei tiputettujen kilojen määrä vastaa niitä tuntemuksia ja muutoksia mitä koen itsessäni mutta kyllä mä pienenenkin. Jos ei muuta niin sitten senteissä, ehkä musta tuleekin sellanen lähes 120 kilonen lihasmöykky jos ei muuta :mrgreen:

VeeraX ja Smaragdi, mä pelkään. Nimittäin sitä että jospa liian pitkillä ruokailuväleillä mulla laukeaakin paluu entiseen. Ahmimistaipumus kun tuntuu roikkuvan mukana kuin varjo noin niinkun henkisellä tasolla. Siksi ajottain pelottaa että se kamppaa mut kumoon taas kerran, kuten niin useasti ennenkin. Muutos entiseen on kuitenkin ollut niin valtava etten oikein voi ymmärtää miten nopeasti se loppujen lopuksi tapahtui. Ruokailun jälkeen en inhoa itseeni ja valintojani, enkä sitä että olisin vetänyt kertaistumalla ruokamäärän jolla olisi ruokkinut vaikka pienen kylän. Ja aeimmin noi tuntemukset kuului vakiokalustoon. Kuten oon todennut aiemminkin, mulla ei ole karppauksen aikana ollut huono omatunto syömisestä ja nyt mulla on 95 prosenttisesti se tunne että mä hallitsen syömisiä eikä syömiset mua. Mutta se 5 prosenttia yrittää vielä kuiskuttaa korvan takana että älä unta nää, vielä me sut saadaan takasin vanhaan tuttuun huonovointisuuteen. Mutta nyt mulla on ihan erilaista voimaa tapella vastaan jos niin meinaa käydä, sen lupaan :smt045

Ja kiitos kun jaksatte kannustaa, sitä tarvitaan :) Täytyykin tosiaan pitää silmät auki että mikä oliskaan seuraava tavoitevaate....

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-07 09:51:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä se 95prossaa susta pitää huolen!
Mahtavan muutoksen oot saanu jo aikaseks, nyt pitää vaan oppia luottaa itseen täysin :hug: jos siis tuntuu sille, et pitäis syyä, ni sit syöt, mut elä pelästy jos menee liian pitkiä aikoja syömättä. Nollaat ajatukset ja syöt sen mitä on sillä kertaa ajateltu/nälkä. Ajatukset on kyl välillä niin mielenkiintosia, et huh huh. Itsekin osaan tuon huonon omantunnon kehittämisen ja syyllistämisen niin mahtavalla arsenaalilla itseäni kohtaan, et välil on ihan pakko pysähtyä ja sanoo itelle: haloo!
Kyl ne siitä suttaantuu kun on hyvä olo ja mieli!

ViestiLähetetty: 2013-03-08 07:34:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Joo sitä on elämässä niin kauan asiat tehty väärinpäin että välillä ihan huimaa kun nyt osaankin tehdä jotain oikein. Eikä aina osaa uskoo itseensä kun tietää miten joissakin asioissa sitä vaan on niin heikko. Tai nyt mä sanon että on ollut heikko :wink: Koska on taas muita asioita joissa mä tiedän olevani vahva (puhun tässä nyt henkisestä vahvuudesta) mutta joidenkin asioiden käsittelyn olen lahjakkaasti aikanaan ohittanut ja ne on jääneet sitten alitajuntaan pyörittämään omia pikku karusellejaan. Olen monestakin asiasta nyt kokenut heräämisiä ja ymmärrän miksi erinäisiä asioita on tapahtunut tai vastaavasti en ole missään nimessä antanut tapahtua. Ihmismieli on todella outo, ymmärrän muita ihmisiä paljon paremmin mitä itseäni mut nyt jo olen mennyt aimo harppauksin eteenpäin omassa henkisessä kasvussani :)

Mutta onneksi vaan henkisesti kasvetaan.....tänään oli taas se aamu kun tarkistettiin vaakan kertomaa. Viime viikosta 0,6 kg alaspäin joten kiltisti suunta on jatkunut oikeana. Nyt jo vähän varovasti oottelen pääsyä alle 115 kilon (tänään luku oli 115,9), ehkä vielä maaliskuussa se onnistuu. Koska sitten olisi tuohon kaksinumeroisten kerhoon matkaa 15 kilon verran, ja samalla olisi mun karppauksen alkuvaiheessa laittamani 100-kamppiksen tavoite kasassa. Naputtelin tässä jo laskimella prosenttimääriä mitä on tippunut ja aika kivalta tuntuu kun huomaa että tulosta on syntynyt tasasesti ainakin toistaseksi. Jep jumituksia tulee varmaankin jossain vaiheessa, samoin epäilen että reissu vähän sekottaa lukemia mutta siitä pidän huolen että se on vain väliaikanen sekotus. Vaan aion nauttia vastaisuudessakin jokaisesta edistyksestä, on se sitten kiloihin, sentteihin tai mielenliikkeisiin liittyvää :)

:hug: Hyvää naistenpäivää kaikille naispuolisille ja miespuolisille mukavaa päivää muuten vaan :hug:

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-08 09:49:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa Flowerin!

Voin kompata sun kirjoitusta aikalailla.
Olen itsekin hämmästynyt mikä luonteen lujuus mulla
on nyt tullut tähän hommaan.
Ennen annoin tunteiden viedä...ja sehän vei vaaka lukemaa
ylöspäin.. :roll:

Tsempitykset/viikonloput ja tietty hyvää naistenpäivää :smt049

ViestiLähetetty: 2013-03-10 13:03:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kyllä vaan, pitkäjännitteisyyttä ja tahtoa näemmä riittääkin ihan eri tavoin mitä ennen, kunhan vaan löytää sen itselle sopivan tyylin. Tosin taas on käsillä se aika jolloin en odota viikon painokamppailulta minkäänlaista tulosta, on se vaan niin pirun kivaa olla nainen hormooniturpoamisineen! :mrgreen: Toivotaan että pahin on ehtinyt mennä ohi perjantain vaakapäiväksi.

Ruokien kirjaamisen tuolla ruokapäikkyjen puolella lopetin nyt tältä erää, tuntuu että ruokarytmitys on kunnossa ja valinnatkin on ihan ok. Jos tuntuu että tarvitsen taas jotain hiomista tai apuja, niin jatkan sitten taas. Toinen asia mikä on alkanut sujumaan niin liikunta, alkaa tuntua aika luontevaltakin jättää välistä se auto parkkiin ja käydä kävellen kaupassa. Tai kuten useammin käy niin ihan erikseen ottaa ja lähteä heittämään lenkkiä. Vielä kun saadaan liukkaat pois niin ehkä se innostaa vieläkin enemmän. Että se lupaukseni 45 liikuntasuorituksesta toukokuun loppuun mennessä taitaa onnistua vallan hienosti koska nyt on jo 12 kasassa. Kunhan ei mitään odottamatonta tule sotkemaan mun systeemejä.

Mutta nytpä lähden suorittamaan sen 13. liikuntakerran, ulkona on upea auringonpaiste niin eiköhän jaksa lenkin kiertää huoletta vaikka vähän pidemmänkin kaavan mukaan :)

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-12 08:07:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ihanat menkat! jo löysältä tuntunut takki kiristi ja puristi eilen niin että mieliala meinasi tipahtaa pohjamutiin mutta muistuttelin itelleni että tää on vaan väliaikaista. Ja utelias kun olen niin kurkkasinpa nyt kuitenkin pientä välitilannetta mitä vaaka sanoi tänään. Pahaahan se sanoi, plussaa perjantaista 1,2 kg. Vaikka mä tiedän ihan tasan tarkkaan mistä johtuu enkä tälle nousulle pysty itse mitään niin kyllä silti ärsyttää :evil: Olkoon siis tän viikon painotavotteena saada edes tuo hormoonipompahdus katoamaan, tosin nyt on pahasti sellanen olo että tulee mun karppauksen eka plussaviikko. Katotaan miten ämmän käy. Lisäksi alaselän lihakset tuntuu olevan jotenkin "väsyneet" mutta toivotaan senkin johtuvan vaan tästä ajankohdasta. Pitää tänään yrittää saada itteään liikkeelle työpäivän jälkeen jos se auttaisi asiaan. Lisäksi otetaankin kunnon juopottelut tänään (ei promillejuomia kuitenkaan) että saan nesteet liikkeelle, sormetkin tuntuu ihan kankeilta kun ovat niin turvoksissa. Pitää vaan muistaa ettei kauheasti hörpi juuri ennen lenkkiä tai tulee taas tuskanen taival :P

Anteeksi nyt tuli vähän tällanen valitusvirsi mutta kun nyt vaan ärsyttää. Jospa koittaisin nostaa mielialaa vaikkapas vihreän minttuteen avulla, kyllä tää tästä taas muuttuu iloksi :)

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-12 09:49:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Naisia sivusta seuranneena tiedän että tuo ärsytys painosta tulee tuosta toisesta joka taas nostaa kiloja, vähentää iloja.
Sitten taas toistepäin, ärsytys elinkautisista lisää ärsytystä kiloista, kierre on valmis...

Mutku.
Entä jos ei elinkautiset olisikaan tulleet?
Oltaisko sitten :cry: vai :lol: ?
Muutama päivä ja paino putoo, aurinkokin saattaa ilmantua näkyville.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-03-12 10:35:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:lol: :lol:
Mä tiiän myös ton valitusvirren ihan kun mun suusta laulettu :whistle:
Jaksuja turvotusten kanssa...itellä tällä vkolla edessä :twisted: :evil:

ViestiLähetetty: 2013-03-13 09:30:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No joo en mä enää valita, tällä kertaa 8) Mua itteäni ärsyttää suunnattomasti että käytän energiaani sellaisen asian vatvomiseen ja valittamiseen jolle en periaatteessa edes itse voi minkään. Sama kun se että ruikutan säästä, mitä sekin auttaa no ei mitään kun en kuitenkaan pysty pakkasia puhaltaa pois tai sulattamaan lumia :mrgreen: Joten aivan hukkaan menee sekin energia mutta minkäpä sitä ihminen itselleen voi, kun pipoa kiristää niin sitten kiristää kaikki asiat. Ja onneksi tänään ei kiristä muuta kuin takki edelleen :P

Sitten vähän muistiin karppikokkailu-kokeiluja tuolta reseptiosiosta. Aiemmin jo löytyi testattavaksi lantturanskikset/ lanttutikut, joita tein vähän eri tyyliin mitä ohjeessa oli (ensin höyrytin sitten paistoin pannulla) ja niistä tulikin mulle ihan herkkulisuke =P~ Minuuttisämpyläkin on ihan ok tosin mulla on ollut aiemmin jo tiedossa samantyyppinen pähkinämuffinsin ohje, joka vaatii tosin vielä hienosäätöä joten se sämpy ei ihan maata ravisuttanut. Mutta eilen löytyi lähes ravisuttavan hyvä ohje....juustoleipäset. Oli helppo, nopea ja ennen kaikkea hyvä! Uunikuumana keiton kaverina osui ihan nappiin, mä kun olen aiemmassa elämässä oppinut siihen että keiton kylkeen kuuluu leipä ja nyt sitä on taas saatu kuvioihin mukaan. Tänä aamunakin oli sitten pitkästä aikaa aamukahvin kaverina "leipää" hyvillä lisukkeilla :) Eli foliossa yön yli oleilleena ei leipäset kuivunut ollenkaan.
Kokeilut jatkuu joten ei kun herkuttelemisiin!

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-14 19:30:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hyvin menee mutta menköön....
Elämä alkoi jo hymyillä menkkojen osalta niin eilen alkoi ihmeellinen heikotusolo, on ajottain huimannut ja jomottanut raajoja. Ehdin jo pelästyy mikäs hittoa nyt on meneillä mutta iltapäivästä tänään se sitten selvisi. Nousi kuume, nyt on kurkku ja nenä tukossa ja silmät vuotaa :cry: tähän tyyliin. Joten nyt on parempi piiloutua peiton alle lämmittelemään ja parantelemaan. Tosin vähän helpotti että olikin vaan tällasesta kyse eikä mistään pumpun vaivoista mitä ehdin jo pelästyy kun olo on ajoittain ihan outo.

Palaan asiaan kun elämä voittaa taas :roll:

Painotaival:
Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00