Kivaa täällä on käyty
Devilady: joo arvaappa kellä nousi sellanen sisuannos esiin ettei tosikaan, mä päätin että vielä mä niille näytän että mitä mulle tekee pullattomuus. Se parhaiten kaakattaa joka viimeseksi kaakattaa (vähän uudistettu versio vanhasta sanonnasta)
rissa: sulla on ollut huikean hyvä alku, mulla etenee aika paljon rauhallisemmin kilojen suhteen. Liikunnassa on sama tilanne, on vielä hakusessa se ihka oikea liikunnan riemu eli kyllä mulla on lenkille lähtö välistä aika tahmaista. Mutta olo on mainio niin hätäkös tässä, tehdään siten mikä itsestä tuntuu hyvältä
Shandong: joo tota mä jaksan aina ihmetellä, miten monen mielestä maailmassa on olemassa vain yksi ja ainoa oikea tapa elää (kys. ihmisten oma tietysti), siitä kun poikkeat niin jo kauhistellaan. Suvaitsevaisuus kun tuntuu olevan äärettömän vaikea laji monelle, jopa täällä olen sen puutteeseen toisaalla törmännyt mutta ei siitä sen enempää. Itse en niputa ihmisiä sen perusteella mitä/miten syövät mutta ehkä mä olenkin joku joustokarppi kun en jaksa noista asioista stressata kuin sen hetken. Sitten jälkeenpäin jo naurattaakin että jaahas näitä taas
Mutta hei se on maaliskuu!

tosin viikonloppuun taidettin luvata melkosia pakkaskiristymisiä mut ei surra sitä etukäteen. Tänään pitääkin jaksaa taas lenkille kun ei tiedä mitkä pääkallokelit oottaa nurkan takana. Kävin eilenkin, oon tainnut alkaa heräilee piiiiiitkästä talviunesta vihdoinkin vähän aktiivisemmaksi. Pitäisi vaan kokeilla jotain muutakin kuin kävelyä mut täytyy nyt katsoo mikä innostaisi.
Tänään oli kiloaamu eli virallinen vaakapäivä. Ja huh! alaspäin mentiin edelleen, hitaasti mutta varmasti on nyt suunta pysynyt toistaseksi oikeana. Tiistain välikurkkaus näytti vielä nollatulosta mutta onnistui sittenkin puoli kiloa keventyä taakasta pois. Joten pikku tuuletukset tähän väliin
Tulipas tekstille pituutta....mutta nyt hyppään toiseen osioon tekemään taas pienet ruokapäivitykset. Mukavaa viikonloppua!