karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 08:01:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 615 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-05-30 10:42:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä haluaisin harrastaa vesihiihtoa! Nuorena normaalipainoisena se oli ihanaa!

Toinen suuri odotuksen aihe on juuri ne normaalikokoiset vaatteet, alennusmyyntien ihanat löydöt!
Shoppailu on jäänyt lähes kokonaan, koska läskini tuntuvat oikein korostuvan vaatekaupoissa, ja kuvittelen myyjien ajattelevan, "ettei meiltä ainakaan löydy noin isoja vaatteita" :roll:

Odotan myös sitä, että voisin flirttailla ihmisten kanssa ajattelematta, että "ei tuo oikeasti ole kiinnostunut, se vain pelleilee läskin kustannuksella". Joo, on huono itsetunto :?

ViestiLähetetty: 2010-05-30 16:40:59 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Kyllä juu ne normaalikokoiset vaatteet minuakin houkuttelevat. Jurppii kun nyt on just ollut muodissa kaiken maailman romanttista ja gootahtavaa hörsöä ja sitten ne ei prkl mahdukaan päälle. :smt087 Viimeksi kun karppasin normaalipainoiseksi niin sain vietyä H&M:stäkin ne XS-vaatteet jotka eivät muille kuin hobitinkokoisille mahtuneet ja siitä tuli aikamoinen ähäkutti-fiilis kun kerrankin mahtuivat ne oikean koon vaatteet päälle. Itse asiassa normaalipainoon pääsy oikeastaan vähän hirvittää koska olen jo kertaalleen lihonut takaisin ja kaksi kertaa läskimmäksi vielä, joten en uskaltaisi vielä esmes. tatuointeja ottaa jos tulee vaikka samanlainen kaaos uudestaan :( mutta tietty olis kiva jos mahtuis lentokoneessa paremmin se vyö kiinni, juu. Kerran vuodessa vähintään pitää matkustaa Britteihin ja pitkillä matkoilla läskit on vain tiellä.

Niin, ja *huokaus* se astangakin olisi kiva aloittaa uudelleen, mutta tämä mahahan vain lätsähtää mattoon. Tosin mulla nyt lätsähtää siinä aurinkotervehdyksen sukelluksessa aina mun megahinkit lattiaan normipainoisenakin enkä ikinä saanut sitä oikein opeteltua. Mutta silti se tekisi niin gutaa. :roll:

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2010-05-31 06:52:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

snowgrouse kirjoitti:
Niin, ja *huokaus* se astangakin olisi kiva aloittaa uudelleen, mutta tämä mahahan vain lätsähtää mattoon. Tosin mulla nyt lätsähtää siinä aurinkotervehdyksen sukelluksessa aina mun megahinkit lattiaan normipainoisenakin enkä ikinä saanut sitä oikein opeteltua. Mutta silti se tekisi niin gutaa. :roll:

Astangajoogaa minäkin haikailen. Viimeksi lopetin, kun niskaseisontaan pyrkiessä melkein tukehduin omiin rintoihini...

ViestiLähetetty: 2010-05-31 07:24:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liikuntaharrastuksista puheenollen. Mä haluaisin aloittaa kamppailulajit uudelleen. Normi-painoisena harrastin ju-jutsua (siis ennen tenavia) ja se oli ihan mun juttu. Monta kertaa oon ikävöiny tatamille, mutta tässä kunnossa ja tälläisten läskien kanssa henki lähtis varmaan jo alkulämmittelyssä :x. Täällä paikkakunnalla, missä nyt asutaan, ei kyllä edes ju-jutsua ole, mutta aikidoa kyllä ja sekin vois olla ihan kiva. Mua ei jaksa mikään lenkkeily innostaa tai jumpat tms. Mulla pitää olla joku sellainen laji, jossa on etenemisen mahdollisuus eli esim. nuo kamppailulajit kun edetään vyö kerrallaan. Koko ajan, joka vyöasteella tulee uusia tekniikoita = haasteita, uuden oppimista ja kun ne on oppinut, saa sitten "palkinnoksi" seuraavan vyön ja taas pääsee opettelemaan uutta. Voihan tietty lenkkeilyssäkin asettaa haasteita itelleen -esim. pyrkimyksenä päästä siihen kuntoon, että pystyy juosta vaikka 5 km ja siitä taas pidentää matkaa. Mut ku mä en vaa tajua, mikä idea on siltikään kiertää lenkkiä päästäkseen paikasta a takaisin paikkaan a :o. Tylsää.

ViestiLähetetty: 2010-05-31 07:55:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

PikkuHukka kirjoitti:
Mulla pitää olla joku sellainen laji, jossa on etenemisen mahdollisuus eli esim. nuo kamppailulajit kun edetään vyö kerrallaan. Koko ajan, joka vyöasteella tulee uusia tekniikoita = haasteita, uuden oppimista ja kun ne on oppinut, saa sitten "palkinnoksi" seuraavan vyön ja taas pääsee opettelemaan uutta. Voihan tietty lenkkeilyssäkin asettaa haasteita itelleen -esim. pyrkimyksenä päästä siihen kuntoon, että pystyy juosta vaikka 5 km ja siitä taas pidentää matkaa. Mut ku mä en vaa tajua, mikä idea on siltikään kiertää lenkkiä päästäkseen paikasta a takaisin paikkaan a :o. Tylsää.

Niin, me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillakin täytyy olla päämäärä ja tavoite motivoituakseen, joillekin riittää päämäärätön harhailu (jota myös kävelylenkiksi kutsutaan :D).

ViestiLähetetty: 2010-06-16 17:59:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ostan itselleni farkut ja naytan helvetin hyvalta niissa

ViestiLähetetty: 2010-06-16 18:03:25 
Poissa
sintti
sintti

PandaKrisse kirjoitti:
ostan itselleni farkut ja naytan helvetin hyvalta niissa

Niinpä. Farkut. Ja hienoja alusvaatteita!

ViestiLähetetty: 2010-06-27 20:37:11 
Poissa
sintti
sintti

Tavoitteena bikinit :).

ViestiLähetetty: 2010-06-27 22:58:11 
Poissa
sintti
sintti

Ostan reilusti kauniita sekä tyylikkäitä alusvaatteita, kunhan vain saan ihmerintani mahtumaan muihinkin kuin G-kuppikoon liiveihin. Sekä hankin nahkahousut.

ViestiLähetetty: 2010-06-27 23:13:59 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Kun olen taas hoikka, niin:

-Ei tarvitse erikseen pestä hangata kunnolla suihkussa/saunassa mahan alta kun se ei enää tule olemaan valtava riippamaha.
-Ylettyy vääntäytymään vähän ihmeellisempiinkin asentoihin, muutenkin kuin joogatessa (tämä on myös rakkauselämän kannalta kätevä juttu :wink: ). Ja toisaalta olisi kiva pystyä pyyhkimään vessassakin paremmin :smt019
-Takit eivät purista käsivarsista.
-Voi löhöillä avokaulaisessa puserossa ilman että kaksoisleuka hiostaa. Nyt joutuu välillä pitämään ohutta puuvillahuivia kaulassa just tuon sikahikoilun takia.

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2010-06-28 08:03:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Menen rinnanripustusleikkaukseen 8) 8) niin ja mahankiristyssamanlaiseen.

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipaino

Huomispäivään uupumatta uin.

Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?

ViestiLähetetty: 2010-06-28 08:07:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

OT, mutta kaupoissa on isoja sadeviittoja jotka mahtuvat vonkaleenkin päälle ja ulkoilu on mahdollinen. Jos housut kastuu kesällä, niin siihen ei varmaankaan kuole :idea:

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipaino

Huomispäivään uupumatta uin.

Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?

ViestiLähetetty: 2010-06-29 13:07:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

IHANAA! Voi kun olisin jo laiha!!!
Voi että oikein odotankin sitä :)

Sitku olen laiha, niin oon ihan killerkaunis ja käytän sitä häikäilemättä hyväkseni :lol:
Ja oon mä kyllä omasta mielestäni ihan kaunis nykyäänkin, saan paljon huomiota miehiltä ja mustasukkaisuutta naisilta, love it. Mut sit on kyllä niitäkin kertoja, että kukaan ei kasso, kavahtavat vain. :( Kai se on niin siitä itsetuntomoodista kiinni.

Vaatteet ja mekot on ihan kauniita nytkin, mutta niitäpä ei vaatekaupasta saakaan vaan kangaskaupasta.
Odotan kyllä, että saisin shoppailla ihan valmiita vaatteita.

Kengissä toivon, että jalka vähän pienenisi, että löytyisi normikaupoista kenkiä, eikä tarttisi kalliilla tilata.
Korkokenkiä haluan käyttää, nyt oli jo postissa yhdet 12cm korot, mutta ei ollut rahaa hakea :( En ollut tullut ajatelleeksi, etten jaksaisi niillä tepastella. Olen aina luullut, että jos kengät on vaan sopivan kokoiset, niin sitä jaksaa.. noh, kyl mä vielä korkkarit hommaan..
Ehkä palkinnoksi, jossain vaiheessa :)

Sitku olen laiha, niin menen kyllä tasan tarkkaan kaikkiin niihin asentoihin, mihin en oo vielä päässyt.
Sitku olen laiha, niin menen ratsastamaan. Tässäkin kun on painorajoitukset.
Sitku oon laiha, niin en tivolissa enää pelkää että lapset kuolee mun takia, kun laite menee rikki/turvavyöt pettää!

Mutta, ennen kaikkea: Sitku olen laiha, niin haen kouluihin ja työpaikkaan, jonne en punkeroläskinä anteeksi vain IKINÄ tulisi pääsemään. Nämä ovat tärkeimmät syyt, miksi laihdutan, jotta olisin parempi siinä minkä osaan jo muutenkin aika hyvin 8)
Hah, mikä itsekehuviesti. En oo oikeesti näin tämmönen. Oon oikeesti aika itseinhoinen pallo rusinaitsetunnolla.
Mut jeee! Tuskin maltan odottaa :)
Noh, kuukausi sitten oli ihan samat tunnelmat, että olisinpa jo nyt laiha.. Van niinpä kuukausi jo vilahti, heh, ei enää kuin muutama kymmenen kuukautta edessä :lol:

ViestiLähetetty: 2010-06-29 15:06:10 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

Jos olet pallokala, tuossa sinulle oiva ketju...

Asiat joita ei voi/halua pallokalana tehdä

ViestiLähetetty: 2010-06-29 19:22:56 
Poissa
sintti
sintti

Lisään lenkkeilyä entisestään ja unohdan samalla toivon mukaan jalkavaivat. Ja sitten juoksen maratonin. Lenkkeily on ollut melkoista kikkailua tähän asti, kun painoa on liikaa treenaamiseen. Kylmähoidolla yms. on menty kuitenki eteenpäin, mutta nyt riitti.

ViestiLähetetty: 2010-06-30 06:40:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

piinastiina kirjoitti:

Tarkoittikohan tuo minua? En päässyt ketjua lukemaan :( Vaikka vissiin tuohon kategoriaan kuuluun 30+30 on tiputettavana :(
Tai no ainakin 30+20. Tuota, laitoin kyllä jäsenyyden hakuun. Pitääkö minun täyttää joku hakulomake :D En löytänyt kunnon ohjeita vaikka haku-toiminnolla yritin.

Jospa minut hyväksyttäisiin pian, niin pääsisin kaltaisteni joukkoon..

ViestiLähetetty: 2010-06-30 07:18:45 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

rasmu kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:

Tarkoittikohan tuo minua? En päässyt ketjua lukemaan :( Vaikka vissiin tuohon kategoriaan kuuluun 30+30 on tiputettavana :(
Tai no ainakin 30+20. Tuota, laitoin kyllä jäsenyyden hakuun. Pitääkö minun täyttää joku hakulomake :D En löytänyt kunnon ohjeita vaikka haku-toiminnolla yritin.

Jospa minut hyväksyttäisiin pian, niin pääsisin kaltaisteni joukkoon..

Juu sinua tarkoitin :mrgreen: ja periaatteessa ei ole mitään hakemusta erikseen.
Jossain vaiheessa ennenkuin vonkaleet perustettiin, oli "puhetta" että vonkaleiden kautta jotenkin Modet kattois, että onko hakija tosissaan vaiko vain huviajelulla.
Jos sua ei viikkoon ole hyväksytty, lähetä yksityisviesti rain-:ille.

ViestiLähetetty: 2010-07-12 08:52:53 
Poissa
sintti
sintti

Ostan pikku pikku bikinit ja menen uimaan :D
Ehkä jo ensi kesänä...

ViestiLähetetty: 2010-07-12 09:15:24 
Poissa
sintti
sintti

Mä meinaan palkita itseni kauniilla 50-luvun tyylisellä pallokuosisella mekolla ja meinaan mennä tanssaikurssille!

Suurin palkinto on jo saavutettu, ihanan kevyt olo verratuna aijempaan ja itsetunto on kohonnut "normaaliksi" :P

ViestiLähetetty: 2010-07-12 09:28:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

rockabella kirjoitti:
Mä meinaan palkita itseni kauniilla 50-luvun tyylisellä pallokuosisella mekolla ja meinaan mennä tanssaikurssille!

Voi kuule, niin minäkin! Inhottaa, kun eihän mulle mitkään mahdu.. No, äitini onneksi on ommellut :oops:
Voisin kyllä itseskin opetella ompelemaan.. Koska en halua tinkiä tyylistä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 615 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00