IHANAA! Voi kun olisin jo laiha!!!
Voi että oikein odotankin sitä

Sitku olen laiha, niin oon ihan killerkaunis ja käytän sitä häikäilemättä hyväkseni
Ja oon mä kyllä omasta mielestäni ihan kaunis nykyäänkin, saan paljon huomiota miehiltä ja mustasukkaisuutta naisilta, love it. Mut sit on kyllä niitäkin kertoja, että kukaan ei kasso, kavahtavat vain.

Kai se on niin siitä itsetuntomoodista kiinni.
Vaatteet ja mekot on ihan kauniita nytkin, mutta niitäpä ei vaatekaupasta saakaan vaan kangaskaupasta.
Odotan kyllä, että saisin shoppailla ihan valmiita vaatteita.
Kengissä toivon, että jalka vähän pienenisi, että löytyisi normikaupoista kenkiä, eikä tarttisi kalliilla tilata.
Korkokenkiä haluan käyttää, nyt oli jo postissa yhdet 12cm korot, mutta ei ollut rahaa hakea

En ollut tullut ajatelleeksi, etten jaksaisi niillä tepastella. Olen aina luullut, että jos kengät on vaan sopivan kokoiset, niin sitä jaksaa.. noh, kyl mä vielä korkkarit hommaan..
Ehkä palkinnoksi, jossain vaiheessa

Sitku olen laiha, niin menen kyllä tasan tarkkaan kaikkiin niihin asentoihin, mihin en oo vielä päässyt.
Sitku olen laiha, niin menen ratsastamaan. Tässäkin kun on painorajoitukset.
Sitku oon laiha, niin en tivolissa enää pelkää että lapset kuolee mun takia, kun laite menee rikki/turvavyöt pettää!
Mutta, ennen kaikkea: Sitku olen laiha, niin haen kouluihin ja työpaikkaan, jonne en punkeroläskinä anteeksi vain IKINÄ tulisi pääsemään. Nämä ovat tärkeimmät syyt, miksi laihdutan, jotta olisin parempi siinä minkä osaan jo muutenkin aika hyvin
Hah, mikä itsekehuviesti. En oo oikeesti näin tämmönen. Oon oikeesti aika itseinhoinen pallo rusinaitsetunnolla.
Mut jeee! Tuskin maltan odottaa

Noh, kuukausi sitten oli ihan samat tunnelmat, että olisinpa jo nyt laiha.. Van niinpä kuukausi jo vilahti, heh, ei enää kuin muutama kymmenen kuukautta edessä

[/url]