Suurimmalta osalta varmaan siksi että olen peruslaiska ja perso hyvälle ruoalle.
Huono itsetunto jota sitten parantelee syömällä ja herkuttelemalla .. siitä se lähtee, karkaa käsistä sitten tosi sukkelaan. Syön iloon ja suruun ja masennukseen ja sitten ihan vaan sen takia että kun se ruoka nyt on vaan niin hyvää.
Makea ei ole koskaan ollut mulle ongelma, mulle nämä kilot on tulleet ihan vaan sipseillä, ranskalaisilla, hampurilaisilla ja pizzoilla yms yms... sit kun ruokaa on tehty reilusti, niin eihän sitä pois sovi heittää hyvää ruokaa, niimpä syödään pois, mitä sitä nyt pikku rippusia pakastamaan, syödään pois vaan
Jostain selkäytimen jatkeesta tulee se "ei ruokaa saa jättää" no miksi ei, onko pakko oikeesti ahtaa vaikka ei jaksaisi?
Yksi mikä mulla laukaisee ahmimisen kun jotain hyvää on tarjolla on se että lapsena ja aikuis iälläkin on raha ollut tarkalla, ja syömisistähän sitä sitten on säästetty. Jos joskus on jotain "ylimääräsitä hyvää herkkua" ollut niin se on syöty vauhdilla parempiin suihin, kun kerrankin on saanut ja pelosta ettei ilman jää

Ja ilmeisesti joku aivolisäkkeen osa ajattelee edelleen samalla tavalla :"syö syö akikki pois vaan, ei sitä tiedä millon saa lisää" Joo naurettavaa ja typerää, mutta ikävä kyllä totta

[/url]