karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-18 06:31:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 621 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Läskit likoon
ViestiLähetetty: 2013-03-20 09:06:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noi Teijan päikyt on hyviä luettavia, niissä on elämää... :wink:

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-03-20 11:13:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

iso isä kirjoitti:
Noi Teijan päikyt on hyviä luettavia, niissä on elämää... :wink:

Haha, joo mä jäin Teijan päikkyihin koukkuun, oon just alottanu lukee kaikki päikyt ekasta alkaen alusta :D

Jos ois olemassa palkinnot vessassa juoksemisesta ja ihon kutinasta, saisin ykköspalkinnot tänään. Miks ihmeessä mua kutittaa näin paljon??? Raavin kohta kintut verille.

Jes, ketoosissa ollaan taas muutamassa päivässä, maanantaina oli negatiivinen. Hävis ketoosi kahdessa päivässä viikonloppuna....

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon

ViestiLähetetty: 2013-03-20 11:43:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Merkki tänne, kivaa luettavaa :smt050

ViestiLähetetty: 2013-03-20 17:21:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

miahkristiina kirjoitti:
Merkki tänne, kivaa luettavaa :smt050

Jeee, kiva juttu! :)

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-20 22:14:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hyvää iltaa.

Siis ihan oikeasti, ihan kauhea olo! Mulla alkoi tänään menkat ekaa kertaa 3 kuukauteen ( kiitti vaan niille 3 kuukautta turhaan syödyille pillereille jotka ei pitäneet mitä piti... hormonihirviö syttyy taas uudelleen ensi viikolla kun vaihtuu pillerit. Syön niitä siis lievän endometrioosin johdosta, pysyy kohtutulehdukset ja järkyttävät menkkakivut poissa, tai ainakin PITÄISI... ) ja olo on HIRVEÄ! :shock: :evil:

Vatsaan ja alaselkään koskee ihan tajuttomasti ( buranat ynnä muut ei auta, panacodi ja yksi migreenin käytettävä kipulääke ( en siis kärsi migreenistä mutta lääkäri määrännyt nyt menkkakipuihin ) auttaisi, mutta ne vetää niin pöhnään että en uskalla tänään ottaa kun aamulla pitää selvitä töihin koko päiväksi...), voisin syödä tyyliin hevosen jne jne jne kivaa.

Ja pitäs selvitä kaksi päivää seisomatyöstä jossa joutuu kantamaan painavia laatikoita...just kivaa äksöniä menkkakipuiselle...... Nam.

Sori, tekee mieli valittaa 8)

Kaduttaa että en iskenyt puuta pönttöihin illasta, nyt paleltaa. Laitoin lämpöpumpun päälle mutta tuo ei kyllä lämmitä muuta ku eteistä kiitos tyhmän sijaintinsa.

Taidan painua sänkyyn isännän viereen kyhnöttämään, siinä on hyvä patteri 8) :smt049 Aamulla tosiaan klo 7 ylös ja töihin 9.30.-17.30. Ensimmäinen oikea työvuoro, siis täysi palkka :P Sain ilmeisesti suoritettua edes jollakin kunnialla harjoittelupäivät.

Nyt sinne punkkaan, hyvää yötä! :hug:

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-21 07:14:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Aurinkoiset huomenet! :)

Huh, kylläpä olis vielä voinut jatkaa unia, mutta ei auta itku markkinoilla, tunnin päästä lähtee bussi töihin...

Kävinpä juuri vaa'alla ja kivaa, paino - 600 g !! :D Oiskohan vielä enemmän jos ei ois menkkoja... Siis ihan mahtavaa, alkaahan sitä vihdoin tapahtua edistystä :D Pääsisköjän maanantaina kirjoittamaan painolukemia 129 alkavaan numerolla? :)

Minä lähden nyt käyttämään nuo jaloissa innokkaasti odottavat koirat aamupissalla ja sitten valmstaudun töihin lähtöön :)

Kivaa aurinkoista päivää kaikille! Palataan linjoille illalla :)

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-21 08:24:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hienoa =D> Kyllä aina tulee niin mahtava olo ku paino tippuu
alaspäin ja se antaa uskoa ja intoa jatkaa eteenpäin :smt045
Oikein kovasti tsemppiä sulle :)

ViestiLähetetty: 2013-03-21 14:44:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Onnea painonpudotukselle! minulla viimeksi vain -500g kuukauden aikana,mutta on se miinusta sekin.

ViestiLähetetty: 2013-03-21 16:07:56 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Vinkki selkäkipuihin: Venytä pakaralihaksia :)
Monet alaselän säryt johtuu kireistä pakaralihaksista :)
Ja sitte pakko kommentoida, meinaaks oikeesti lukee mun päikyt kaikki :lol:
Siinä riittää luettavaa :lol:

ViestiLähetetty: 2013-03-21 18:27:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

TeijaS kirjoitti:
Vinkki selkäkipuihin: Venytä pakaralihaksia :)
Monet alaselän säryt johtuu kireistä pakaralihaksista :)
Ja sitte pakko kommentoida, meinaaks oikeesti lukee mun päikyt kaikki :lol:
Siinä riittää luettavaa :lol:

Ensin kiitokset Tintzulle ja Kotihiiroselle! Ja Hiironen, on se 500g miinusta kuukaudessakin aina pois :) Ei se paino mullakaan oo kummemin liikkunut ennenkuin nyt viimeisen viikon aikana...

TeijaS, joo mä aion lukee sun kaikki päikyt :D Uusimman oon toki lukenut kokonaan, nyt oon lukemas ekan päikkys puolivälis :lol: 8) Ne on hauskaa luettavaa oikeesti :mrgreen: =D> Niin joo totta, pakaralihaksista voi johtuu mun alaselän kipu, ei mulla sitä normaalisti ole, mutta menkkojen aikana on ja sillon menee eka perse kipeeks ja selkä seuraa perässä. Tosin, tällä hetkelle ne pers- ja selkäkivut ei oo mitään alavatsan kivuille... odotan hartaasti menkkojen päättymistä ja uusia pillereitä...plus huumaamattomia kipulääkkeitä...

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-21 21:21:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Spämmäilyä :mrgreen:

Tän päivän kivan fiiliksen aiheuttajat:

- Paino eilisestä -600g ( eilen jopa -900g !! )
- Työhousuissa kärsi istua ilman kuristumista vyötäröltä. Eipä kärsinyt 1,5 vkoa sitten!
- Selvisin mun ensimmäisestä oikeasta, itsenäisestä työvuorosta suhteellisen kunnialla

Nyt nukkumaan, huomenna olisi taas uusi tilanne töissä vuorossa jota en ole treenannut eikä ole kaveria ensimmäiseen pariin tuntiin.. IIK..

Ja kaiken kukkuraksi mun pitää lähtee töihin isännän kyydillä ja olla työpaikalla 1,5 tuntia aikaisemmin kuin on tarvetta, koska muuten en pääse bussilla ajoissa töihini :evil: Isäntä kuskaa samaa tavaraa työkseen kuin mitä minä myyn ja sen työpaikka on mun työpaikan vieressä, ei auta siis laulut, aamulla herätys klo 4.................. Taidan jättää perjantai aamujen aikaiset vuorot muille tämän tajuttuani tänään. Tai sitten valitan ihan urakalla paikallis liikenteen busseille järjettömistä aikatauluista. Millähän muut immeiset kulkee aamukuudeksi töihin keskustasta muualle päin?? Ja ei tää Kuopio sentään NIIN tuppukylä ole!

Kävin päivittämässä taas tuttuun tapaan myös ruokapäikynkin, täytyy todeta että vielä on hankalaa näköjään lopettaa ajoissa syöminen ilman ähkyä.

Mutta nyt, hyvää yötä!

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-22 20:55:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hyvää iltaa 8)

Ensimmäinen kauhulla odotettu " perjantain myymälän täyttö vuoro " on nyt takanapäin ja no jos nyt yhtä mokaa lukuunottamatta en mokannut hirveästi ainakaan enempää niin olen erittäin kiitollinen. Jalat huuti hoosiannaa loppupäivästä, liian pienet työkengät. Mutta hitto kun ne turvakengät maksaa ihan sairaasti ( sain turvakengät esimieheltäni kun oli ylimääräiset, 2 kokoa liian pienet mun normijalkaan mutta tähän mennessä olleet hyvät...) eikä tuota rahaa ole kyllä juuri nyt hirveesti ylimääräistä muutenkaan...

PITI lähteä tänään lenkille mutta eipäs sitten ukon kanssa jaksettu vaan löhöttiin sohvalla. Huomenna voisi yrittää uudelleen. Odotan innolla ensi viikkoa että pääsee uimaan, se on kivaa!

Naureskelin tänään kantaessani 2 kassillista leipää ja pullaa töistä että hyvät on kassit karppaajalla :mrgreen: Sisko tulee onneksi ne huomenna noutamaan pois. Onneksi en muutenkaan ole ikinä ollut leivänsyöjä niin ei tee tiukkaa :D

Jätin tänä aamuna itselleni ajatuksen siitä, että voisin asettaa itselleni liikuntatavoitteen, liikkuisin tiettyyn päivään mennessä tietyn määrän vapaasti valittavaa liikuntaa. Jos ihan erikseen vielä kehtais perustaa sellaisen liikuntapäiväkirjan...

Nyt tallustan keittiöön hakemaan listan tän päiväisistä syömisistä ja päivittelen ne kalorilaskuriini ja päikkyyni, tänään meni pari kuppia teetä KEVYT kahvikermalla ( Ingmanin laktoositonta ) jota on meillä töissä... No, parempi vaihtoehto se kuin kevytmaito...kai...

Kohta alkaa telkkarista leffa nímeltä Onion Movie, pitääs vilkasta miten tyhmä leffa se mahtaa olla :lol:

Hyvää yötä ja ihan mahtavan aurinkoista viikonloppua kaikille!!

P.S. Meillä on ukkokullan kanssa vuosipäivä sunnuntaina. Taidan tehdä kiitokseksi karppisen mutakakun yhteisistä vuosista :smt049

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-22 22:22:03 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi

Paljonkos teillä tulee vuosia täyteen ? :D

ViestiLähetetty: 2013-03-23 10:26:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

hullu hatuntekijä kirjoitti:
Paljonkos teillä tulee vuosia täyteen ? :D

Haha no ei meille tule kuin " vasta " 2 vuotta mutta onpas olleet mun parhaat vuodet ikuna :smt049 :smt050 En ois sillon kun tavattiin ikinä uskonut että meistä tulis pari mutta niin se vaan hitsi vieköön hurmas :lol:

Hassuahan tässä on se, että tavattiin loppupelissä vasta silloin muutama kuukausi ennenkuin alettiin yhdessä pyörimään, mutta on on nuorempana asuttu vuosia samalla kadulla ja oltu ylä ja ala-asteet samassa koulussa, nähty koulun käytävillä :D Tajuttiin asia ihan vahingossa kun katseltiin koulukuvia :lol:

Toinen kihlapäiväkin tulee syyskuussa mun syntymäpäivänä, mies kun oli mennyt ostamaan mulle sormuksen ensimmäisenä yhteisenä syksynä ( hippasen vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen jo, meinaan oli aika yllätys :D ) ja iski vaan syntymäpäiväni aamuna sormuksen sormeen :D Saan kuulema sit kunnon kosinnan jossakin vaihees timangien kera :D

Ja minä kun joskus vannoin että en muuta kenenkään kanssa yhteen ennenkuin on vakaampi pitempi suhde saatika sitten kihloihin... Tein osotteenmuutoksen jo kesällä roikuttuani miehen asunnossa koko ajan muutamia kuukausia ja kihloissa melkeinpä heti sen jälkeen... :D ( No, miehen veli ilmoitti seurustelevansa erään tytön kanssa muutama päivä sitten ja eilen jo olivat kihloissa, niin me ollaan oltu hitaita siihen verrattuna :D )

Nyt se tosin meni lupaamaan että niin monta kiloa kun tippuu -- niin monta timangia 8)

Mur, vaaka näytti tänään + 200g. Syy voi EHKÄ johtua siitä vanilliinimunkista minkä söin eilen illalla. Terve vaan niille vatsakivuille ja kutinalle. Enkä mä edes tiedä miksi söin sellasen. Loput läks, isännänkin puolesta, mun siskon kyytiin äsken.

Nyt vedän kiltisti tyytyväisenä aamupalaksi huiviini pekonia ja herkkiksiä. Ostettiin eilen rahkaa ja mustikoita plus ricottaa, jos tekisi jotain mustikkaherkkua :mrgreen:

Ootteko kokeilleet tuota ricottaa? Lidlissä oli purnukka 1 eurolla. Mihinkä tuota kannattaisi käyttää?

Kivaa lauantaita kaikille!

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-23 10:42:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippis :D

Mä näin jälkikäteen uskon ettei rakkautta ja siihen liittyviä
tekemisiä kannata laittaa mihnkään aikarajoihin.
Sillon kun osuu kohdalle niin antaa mennä vaan...
Me miehen kanssa mentiin kihloihin 2 kuukauden yhdessäolon
jälkeen(kuunnellen:Toi ei ikinä tuu kestään :roll: )
Nyt takana on 13 yhteistä vuotta.... :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-03-23 15:00:30 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Jumankekka, mua kyllä motivois vaikka mihin lupaus timanteista :mrgreen:
Miesrassu, tajusko kunnolla mitä lupas :lol:
Tsemppiä :)

ViestiLähetetty: 2013-03-24 15:43:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

TeijaS kirjoitti:
Jumankekka, mua kyllä motivois vaikka mihin lupaus timanteista :mrgreen:
Miesrassu, tajusko kunnolla mitä lupas :lol:
Tsemppiä :)

Haha, ei joo tainu tietää mitä meni lupaamaan :P

Eilen oli mulla tosi huono päivä. Jotenkin oli masentava olo koko päivän ja ilalla ennen nukkumaanmenoa tuli se tyypillinen harmitusitku. Tulipahan ainakin kerrottua isännällekin mikä vaivaa. Aamulla onneksi oli jo paljon kivempi olo :) vaikka silmät meinaskin turvota päästä...

Tänään on meidän vuosipäivä :smt049 :smt055 Aamulla viihdyttiin poikkeuksellisen pitkään punkassa :smt047 :smt048 ja sitten tehtiin kunnon muna pekoni aamiaiset, herkuttelua mutta karpisti 8)

Ihana keli btw! Laitetiin kaalilaatikko muhimaan uuniin ja lähdettiin käyttämään koirat pienellä lenkillä, jos illemmalla kävis oikein kunnon lenkin ja kaupan kautta kotiin :)

Virpojia ei oo näkyny meidän kulmilla, eikös niiden pitäs tänään kierrellä?

Laitettiin muuten viime viikolla ekaa kertaa kasvamaan ruukkuihin lehtisalaattia, korianteria ja basillikaa ja jeeeee, eilen oli kaikki nousseet kasvamaan ihan kunnolla :D Ruvettiin jo ahneiks ja pohdittiin kasvatetaanko chilejä :mrgreen: Vaikka meistä ei kumpikaan tykkää tulisesta ruuasta...

Vaaka näytti toissapäiväisen munkin seurauksesta turvonneesta olosta tullut muutaman sadan gramman plussasta miinusta -100g. Huomenna on virallinen punnituspäivä, ainakin nyt viikossa se 3,6kg lähtenyt =D> :mrgreen:

Kirjoittelen illalla ruokapäiväkirjaan eilisen ja tämän päivän syömingit :)

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-24 15:47:45 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Hyvää vuosipäivää :)
Mitä ilmeisemmin päivä on alkanu hyvin :)
Wink wink :D

ViestiLähetetty: 2013-03-24 15:48:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi...Onnittelut ja Ihanaa VuosiPäivää :smt049
Oho, pitäsköhän munkin iskee jo siemenet ruukkuihin, basilikaa, ruohosipilia, tilliä ainakin.

ViestiLähetetty: 2013-03-25 19:35:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Teija, ;) :mrgreen: Ei muistanut kyllä aamulla saatika illalla mitään omia seksuaalisuus ongelmia 8) Ja muutenkin koko päivä oli :smt007

Ja kiitos onnitteluista! :smt049

Tänään on päivä jatkunut samoissa merkeissä, oon nyt viettänyt isännän kanssa aikaa kun on vapaalla samaan aikaan kuin mun kans, huominen vielä ja sitten palataan normi rytmiin. Karpisti on syöty ( no okei, äsken söin JÄTSKIN ja NAUTIN siitä :mrgreen: )

Viikkopunnitus näytti 131,1kg, ihan ihme lukema jotenkin. En oo kyllä kovin tyytyväinen jotenkin. Tai no, otin sitten uuden asenteen ja totesin että on se vähemmän kuin se 134,4kg ja kyllä se siitä hitto vieköön vielä alas menee!

Hiilarit on ollu 2 päivän aikana 14-18g per päivä ja eka oli negatiivinen ketoosi, kunnes eilen illalla kurkkuun tuli yhtäkkiä ällö tunne ja ketoositikku oikein kirkui tumman lilana. Saa tosta nyt sit selvää...... :shock:

Mutta joo, tänään on tehty 5km lenkki ( mun jalat huutaa hoosiannaa, oiskohan vähän lisälenkeille tarvetta.... ) ja pestiin äsken meidän hurtat, nyt on muruset puhtaita =D>

Nyt syömään Juustoportin leipäjuustoa kaneli-kermahöysteellä ja grillaamaan makkaraa pönttöuunilla, palataan illalla vihdoin sen ruokapäiväkirjan kanssa :P

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 621 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00