hullu hatuntekijä kirjoitti:
Paljonkos teillä tulee vuosia täyteen ?

Haha no ei meille tule kuin " vasta " 2 vuotta mutta onpas olleet mun parhaat vuodet ikuna

En ois sillon kun tavattiin ikinä uskonut että meistä tulis pari mutta niin se vaan hitsi vieköön hurmas
Hassuahan tässä on se, että tavattiin loppupelissä vasta silloin muutama kuukausi ennenkuin alettiin yhdessä pyörimään, mutta on on nuorempana asuttu vuosia samalla kadulla ja oltu ylä ja ala-asteet samassa koulussa, nähty koulun käytävillä

Tajuttiin asia ihan vahingossa kun katseltiin koulukuvia
Toinen kihlapäiväkin tulee syyskuussa mun syntymäpäivänä, mies kun oli mennyt ostamaan mulle sormuksen ensimmäisenä yhteisenä syksynä ( hippasen vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen jo, meinaan oli aika yllätys

) ja iski vaan syntymäpäiväni aamuna sormuksen sormeen

Saan kuulema sit kunnon kosinnan jossakin vaihees timangien kera

Ja minä kun joskus vannoin että en muuta kenenkään kanssa yhteen ennenkuin on vakaampi pitempi suhde saatika sitten kihloihin... Tein osotteenmuutoksen jo kesällä roikuttuani miehen asunnossa koko ajan muutamia kuukausia ja kihloissa melkeinpä heti sen jälkeen...

( No, miehen veli ilmoitti seurustelevansa erään tytön kanssa muutama päivä sitten ja eilen jo olivat kihloissa, niin me ollaan oltu hitaita siihen verrattuna

)
Nyt se tosin meni lupaamaan että niin monta kiloa kun tippuu -- niin monta timangia
Mur, vaaka näytti tänään + 200g. Syy voi EHKÄ johtua siitä vanilliinimunkista minkä söin eilen illalla. Terve vaan niille vatsakivuille ja kutinalle. Enkä mä edes tiedä miksi söin sellasen. Loput läks, isännänkin puolesta, mun siskon kyytiin äsken.
Nyt vedän kiltisti tyytyväisenä aamupalaksi huiviini pekonia ja herkkiksiä. Ostettiin eilen rahkaa ja mustikoita plus ricottaa, jos tekisi jotain mustikkaherkkua
Ootteko kokeilleet tuota ricottaa? Lidlissä oli purnukka 1 eurolla. Mihinkä tuota kannattaisi käyttää?
Kivaa lauantaita kaikille!
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon