No mutta onhan se jo positiivista kun housut löystyy!
Mullakin on sellaset lökärit että huh.
On mulla vaatteita, pienempiäkin, mut aina tuntuu niin turvalliselta pukea ne vanhat joihin on tottunut.
Meinasin ostaa Tokmannilta viime kaupunki reissulla farkut kun oli aika halpoja. Kevättä varten.
Sit ajattelin jos laihdun ni jäävät käyttämättä. Tai jos ottais riskin ja ostaisi numeroo pienemmät.
Mulla on yhet ihanat mustat lähes uudet farkut. Ne ovat sopivat, vain n 3 cm liian pitkät. Ei ole ompelu konetta joten en oo alkanut käsin lyhentämään. Ei niissä kova homma olisi.
Talvinen ilma on saanut koirankin liikkeet ripeemmiksi ja pisti tuo viikonloppuna koville minut.
Alkoi hölkkäämään useaan otteeseen. Musta tuntuu että nivelrikko voi sillä hyvin, kävelyt on meillä pidentyneet ja koiralla selvästi mieli pirteempi. Kyllä sen omasta koirasta huomaa.
Suklaa rasian kumosin viikko sitten, niitä joulusta jääneitä kun kipeenä annoin luvan itselleni ottaa. Nyt sitten pidänkin suklaa lakkoa jonkun aikaa. Kerran se vaan kirpaisee kun kaupassa kulkee karkki hyllyn ohi reippaasti.
Vai matkalle lähdet? Koska on ajankohta matkustaa?
Mulla on suunnitelmissa päästä siskon luo pitkästä aikaa, taitaa olla koirallekin nyt kunnon hoitaja naapurissa jolla myös 2 koiraa.