Huomenta ihanat karppiset!
Täällä kanssa yksi, joka aloitti viime syksynä - laihtui 10kg 5 viikossa ja piti saman painon puoli vuotta - sitten tuli keväällä lomakuukausi - +7kg!! Voi ei...
Nyt aloitin toukokuussa uuden karppikierroksen ja aika takkuillen on lähtenyt käyntiin. Uskon, että syy on siinä, että syön liikaa - olen ehkä siinä vaiheessa, että minun pitäisi tarkemmin "viilata" noita syömisiä.. Välillä se tuntuu vain niin vaivalloiselta

. Olen nyt kuitenkin saanut -4kg - takaisin tulleista kiloista - mutta pudotettavaa on vielä ainakin -26,1kg!

Pituutta on siis 159,5 ja painoa tällä hetkellä 86,1kg....
Kiva kuitenkin, että täältä saisi vertaistukea - ja kyllä, se on jännä juttu, että sinne hiilarimaahan on niiiiin helppo eksyä lyhyemmäksi tai pitemmäksi aikaa. Sen olen kyllä nyt huomannut, että vaikka paino ja sentit eivät ole huimaa vauhtia pudonneet, olo on ollut hyvä - ei väsytä, ei särkyä tms.
Toinen ylpeydenaihe on se, että katson syömisiäni kesän aikana. Minulle kesä on monesti se, että nythän saa herkutella jäätelöllä, kakulla ym. Onhan mukava ilma ja ulkona tulee oltua paljon - selityksiä, selityksiä

.
Lapsia on 3 - joista nuorimmat 2-v. ja 4-v. - että menoa riittää myös vapaa-aikana.
Urheilemassakin olen käynyt - aerobicissa, mutta siinä on kanssa yksi sudenkuoppa, että urheilun jälkeen syön liikaa. Joudun nyt hakemaan ruokailuun ja urheiluun ja siihen hyvinvointiin tasapainon, homma ei saa mennä siihen, että tätä tehdään verenmaku suussa - muuten en tule oppimaan yhtään mitään saati saamaan tästä elämäntyyliä. Nyt täytyy aluksi panostaa enemmän tuohon ruokapuoleen ja lisätä sitten sitä urheilua - maltillisesti.
Tästä siis jatketaan - oikein paljon tsemppiä teille kaikille - kiva lukea muidenkin kuulumisia ja elämäntilanteita!
Hyvä me!