karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-26 05:56:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 721 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Läskit likoon
ViestiLähetetty: 2013-03-26 22:45:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hellurei :mrgreen:

Nyt kuulkaas huutaa lihakset hoosiannaa. Eilen hurja 5km lenkki ja tänään uintia 30 altaanväliä eli 15 kierrosta ja nyt on aika raukea olo. Mun oikeassa olkapäässä on nyt ollut jonkin aikaa jotain outoa ja nyt se taas ärtyi niin että hyvä kun vaatteita kärsii pois ottaa... Jos vähän yrittäs venyttää.

Tein eilen itselleni liikuntahaasteen. Juhannukseen menessä liikuntakertoja saisi kertyä 35 eri kertaa. Olkoot kävelyä uintia mitä tahansa, kunhan kesto on vähintään 30 minuuttia niin, että ainakin nyt hikeä pintaan saisi.

En taida viitsiä sille perustaa tuonne liikunta puolelle omaa osiotaan vaan lisään tänne jokaisen liikunnan kuten myös itselleni ylös ( käytän mm sport träkkeriä apuna ) ja katsotaan jos saisi haasteen täyteen ja mielellään ylikin :)

Liikuntahaaste:

25.3. Kävelylenkki 5,38km
26.3. Uinti 45min 15 allaskierrosta ( 1 kierros 50m ) yht. 750 metriä.

Tällä viikolla olisi tarkoitus vielä huomenna mennä meidän kasvattikoiran ja sen omistajan kanssa lenkille, torstaina uimaan ja jos sunnuntaina on halli auki, myös silloin uimaan. Meillä meidän oma narttu saa jäädä kotiin, eilen se raahusti perässä koko 5 kilsan matkan ajan sen näköisenä että ei hei kiinnosta, ja tänään se ei ole suostunut menemään omaa katua 300 metriä pidemmälle vaan iskee jarrut päälle, ettei varmasti joudu mukaan uudelleen. Saa siis meidän ällistyttävästi ja yhtäkkiä piristynyt eläkeläinen Lenni lähteä mukaan, eilenkin vouhotti pappa menemään koko matkan ihan riemuissaan =D> :lol:

Jaa niin mitäs muuta tänne suuntaan kuuluukaan. Vapaapäivät isännän kanssa oli ja meni kuten myös se ihana vuosipäivämme. Tänään aloitettiin tässä uudessa asunnossa eteisen ilmeen kohotus repimällä tapetit seinistä ja huomenna meinaan maalata pohjamaalit vapaapäivän kunniaksi. Pitäisi vielä päättää, pysytäänkö maalilinjalla vai isketäänkö joku vaalea nätti laminaatti seiniin tehosteeksi :)

Tänään kokkailtiin hevosen jauhelihasta lihapullia jotka olivat yllätyksellisesti todella hyviä, itse tykkäsin jopa enemmän kuin normi nauta-sika pullista. Ja oli edullista lihaa, kilohinta reilu 4 egua.

Hmm mutta joo, ei kai tänne sen kummempaa, tulihan tuota jo taas tekstiä :D Vaakalukema meinaa ärsyttää ja eilen päätin että en mene vaa'alle ennen maanantain viikkopunnitusta mutta pakkohan se oli taas tänään kurkata...... Tulisko joku potkimaan perseelle joka aamu?

Nyt, hyvää yötä! 8)

Blogini; http://laskitlikoon.blogspot.fi/

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Ruokapäikky & Läskit Likoon

ViestiLähetetty: 2013-03-27 09:12:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En usko että potkia tarvii.
Kuntoilu hyvässä mallissa, lihas kerää silloin nestettä.
Jolloin näyttää vaaka hieman ylimääräistä!

Mutta tsemppiä voin tarjoilla, ilman potkua!

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-03-27 12:27:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

iso isä kirjoitti:
En usko että potkia tarvii.
Kuntoilu hyvässä mallissa, lihas kerää silloin nestettä.
Jolloin näyttää vaaka hieman ylimääräistä!

Mutta tsemppiä voin tarjoilla, ilman potkua!

Kiitos!

Sorruin taas siihen aamurutiiniin... Vaaka onneksi näytti - 1,4kg eilisestä että sinänsä ihan iloisella mielellä siitä taas astui pois... :D

Vetelin aamupalaksi mustikoita ja rahkaa kermahöysteellä ja erkillä, hiillarit vetäisi kivasti 12g...hups... Pitää ihan tosissaan nyt estää itseään ostamasta noita rahkoja ja juguja, olla hetki ilman. Kermaa ja voita tilalle... Toisaalta joo ei toi nyt hiilarimäärä maata kaada koska tänään on muuten aika lihapainotteista ruokaa tarjolla niin oispa muuten jääny hiilarit vähemmälle.

Ja oon juuri lähdössä lenkille, jaksaapahan vetää...

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-27 12:36:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh! Nyt kyllä käy kateeksi! Että joku saa itsensä lenkille! Minä en saa itseäni muuta kuin pikku kävelyille pikku koirani kanssa. En jotenkin kykene. Nivusiin sattuu kun tuolla liukkailla sipsuttelee. Niin no uintia olen jo suunnitellut! Niin pitkällä ollaan!
Tsemppiä jatkossakin!

ViestiLähetetty: 2013-03-27 20:06:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

kotihiironen kirjoitti:
Huh! Nyt kyllä käy kateeksi! Että joku saa itsensä lenkille! Minä en saa itseäni muuta kuin pikku kävelyille pikku koirani kanssa. En jotenkin kykene. Nivusiin sattuu kun tuolla liukkailla sipsuttelee. Niin no uintia olen jo suunnitellut! Niin pitkällä ollaan!
Tsemppiä jatkossakin!

No mullakin on aina ollut liikkuminen aika laiskan puoleista, mutta nyt päätin että tälle rapakunnolle on oikeasti alettava tehdä jotain. Ja koska olen nyt niin kovasti päättänyt ja pysynyt tässä uudessa ruokavaliossa ( normit dieetit on sortuneet aina jo muutamassa päivässä :mrgreen: ) niin päätin että hitsi vieköön, raahaudun vaikka väkisin sinne lenkille ja uinti onneksi on niin kivaa että siellä aion alkaa käymään 2-3 kertaa viikossa.

Totta, liukkailla on kyllä ärsyttävää liikkua. Meinasin vetää itse lipat tänään useammin kuin laki sallii. Mutta parempi se on käydä sinunkin niillä pienillä kävelyillä kuin ei ollenkaan :) Uintia kyllä suosittelen, se on mahtavaa liikuntaa eikä tartte hävetä että naama olis hiestä märkä :D Eikä tunne itseään lihavaksi lylleröksi vedessä :lol: ( tuo tunne siis itsellä lenkeillä kun muut vetää hienot urheilukamppeet päällä iloisesti hymyillen kun itse naama punaisena hikoilee... )

Ekaa kertaa elämässäni olen oikeasti niin motivoitunut että aion onnistua, muuta vaihtoehtoa ei enää ole.

Liikuntahaaste:

Kävelylenkki 3,2km plus koirapuistoilua 1,5 tuntia[/b] Suoritus nro 3 / 35

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-27 21:28:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Erikoista.

Mulla näytti vaaka eilen painon nousua päivän päätteeksi vain 200g ( yleensä se nousee mulla noin 1,5kg ) ( joo satun aina välillä punnitsemaan itseni ohimennen iltaisinkin, en tiedä miksi :D ) ja tänään vaaka näytti sen - 1,3kg.

Äsken kävin taas vaa'alla puuta pönttöuuniin mukaan napatessani ja paino oli taas noussut aamusta vain 200g.

Oliskohan odotettavissa aamulla taas kevyempi paino? 8) Jokohan tällä viikolla saisi siirtyä alle 130 kilon luokkaan...

Erikoista tällainen, voiko se edes merkata jotain vai onko tuo liikunta alkanut buustata mun painon laskua? ... Vai joku ihmeellinen ohimenevä juttu :D Oon tänäänkin syönyt ja juonut vettä vaikka kuinka.

Huomenna aamulla uimaan :smt026

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-27 21:32:22 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Ei se kyl liikunnan syy VOI olla... Mietis nyt kaikki syömiset? Hormonaaliset tilanteet? hmm....

ViestiLähetetty: 2013-03-27 22:14:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

TeijaS kirjoitti:
Ei se kyl liikunnan syy VOI olla... Mietis nyt kaikki syömiset? Hormonaaliset tilanteet? hmm....

:mrgreen:

Ei, mä uskon vakaasti että oon astunu siihen hitsin vaakaan väärään kohtaan ja aamulla itken kun se näyttää 2kg plussaa.

Mun hormoonit menee muuten sekasin ihan millä sekunnilla hyvänsä. Jätin pillerit kokonaan pois. Turhaan itkeskelin siis 3 kuukautta. Terve vaan taas niille juuri tasoittuneille mielialan vaihteluille.

=D>

Varautukaa siis aamulla itkupotkuraivareihin.

( Joo, olipas turha teksti :mrgreen: , jos menis sänkyyn. )

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-28 13:59:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liikuntahaaste:

28.3. Uinti vesivyöllä 12 kierrosta = 600m // 4 / 35

Paino oli tänään 131,5kg eli eiliseen + 100g. Kävin äsken vaa'alla mielenkiinnosta uudelleen uinnin ja sen jälkeen syödyn Hesburgerin burger salaatin jälkeen farkut ja paita päällä ja vaaka näytti 131,2kg......

Joo, voisi yrittää olla nyt käymättä siinä vaa'alla ennen maanantaita. Ja varsinkin nuo " mielenkiintoiset " päiväpunnitsemiset voi lopettaa jo heti alkuun.

BTW, olinpa muuten TODELLA pettynyt tuohon Hesen burgersalaattiin. Maksat noin 7€ kahdesta kuivasta pihvistä, kahdesta vieläkin kuivemmasta pekonipalasta, kolmesta kirsikkatomaatista ja kourallisesta salaattia. Pekoni ja jopa pihvitkin oli ihan kuivahtaneita. :roll: Kyllä se sitä olevinaan siellä paikan päällä teki mutta vähän jäi sellanen fiilis että se pekoni ja pihvit on lojuneet siinä pannulla hetken verta odottamassa asiakkaita. Palautetta lähtee ihan takuuvarmana.

Nyt odottelen isäntää kotia ja sen jälkeen alkaisi eteisen maalausurakka.

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-28 15:21:22 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

:smt045 lopeta vaan ne jatkuvat punnitsemiset

ViestiLähetetty: 2013-03-28 19:13:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ärrrrrrmurrrrrrr :evil: Iski kaupassa ihan järjetön himo kaikkeen kiellettyyn ja rupes kiukuttamaan ja ja ja ja ja.....

No joo en sitten onneksi sortunut mutta nyt kiukuttaa ja tekee mieli vaikka mitä enkä keksi mitä söisi ja ja ja ja.....

Ja ostin uutta Bon AQuaa ( mansikka kiiwi ) ja sitten kassalla pakatessa pulloja kassiin ( sai 3 kahden hinnalla ) huomasin että niissä on hiilaria 2g / 100ml.

:evil: :shock:

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-29 11:09:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Juu sellainen hiilaripommi! hih.
Iloista päästäistä toivoopi kotihiironen

ViestiLähetetty: 2013-03-29 13:24:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

kotihiironen kirjoitti:
Juu sellainen hiilaripommi! hih.
Iloista päästäistä toivoopi kotihiironen

Se vaan on ihan älyttömän hyvää. Pullon kun vetäsee ni kivasti nousee hiilarit päivän aikana......

Ihanaa pääsiäistä sinullekkin hiironen! :smt048

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-30 05:58:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenia 8)

Töihin pitäisi tuossa kohtsillään lähteä...oisin kyllä mielellään jäänyt peiton alle, ulkona oli äsken 10 astetta pakkasta kun käytin koirat ulkona... Saa taas pukea paksumman takin, viikon kun on kärsinyt jo kulkea kevyemmällä...

Tänään uimaan heti töiden jälkeen isännän kanssa, jeee =D>

Ja päivän erinomaiset uutiset ovat se, että mä oon päässy tänä aamuna uudelle kilolukemalle :mrgreen: Nimittäin vaaka näytti eilisistä kekseistä huolimatta - 200g eiliseltä eli 129,9kg :mrgreen:

Kun vaan ei mennä enää sinne 130kg niin mä oon NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN tyytyväinen ja hyperiloinen \:D/ :smt026 :smt043 :smt041 :smt040

Nyt pukemaan päälle ja raahustamaan keskustaan bussia kohti. Saas nähdä miten kiirettä töissä pitää tänään.

Hauskaa päivää kaikille !

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-03-30 11:57:02 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi

Shandong kirjoitti:

Ja päivän erinomaiset uutiset ovat se, että mä oon päässy tänä aamuna uudelle kilolukemalle :mrgreen: Nimittäin vaaka näytti eilisistä kekseistä huolimatta - 200g eiliseltä eli 129,9kg :mrgreen:

=D> =D> =D>

ViestiLähetetty: 2013-03-30 16:58:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hieno juttu ja varmaan motivoi jatkamaan :smt041 Omasta kokemuksestani voin vaan sanoa et älä masennu vaiks
se paino välillä sinne kielletylle puolelle loikkaakin. Mulla paino heittelee jatkuvasti ja välillä
nousee enemmänki kunnes taas yhtäkkii hupsahtaa alaspäin. Kunhan suunta on pitemmällä
aikavälillä laskeva niin hyvää tulee :)

ViestiLähetetty: 2013-03-30 17:01:27 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Hienoa Shandong :)

ViestiLähetetty: 2013-04-01 08:29:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta

En ole ehtinyt viikonlopun aikana oikein koneelle :(

Karpisti on syöty ja vaaka näytti tosiaan lauantaina kivan 129,9kg lukeman.

No, se lukema voidaan unohtaa, nimittäin viikkopunnitus näyttää tänä aamuna oikein kauniit 131,7kg !!

Oikeesti!! Nyt ärsyttää, tympii, vi***aa !! Painan enemmän kuin viikko sitten ](*,) :smt104

En tajua mikä nyt mättää? Hiilarit olleet 10-15g, protsku hyvin hillitty n. 70g ja rasvaakin lisäsin kun meinasi jäädä alle 100g.

En oo viikonlopun syömisiä merkannut minnekkään enkä mitään punninnut kun käytiin esim anopilla syömässä... Meinasin jo että kokeilen tämän viikon ilman punnitsemisia kun paino oli koko viikon laskussa mutta tämän aamun tulos aiheuttaa nyt kyllä sen, että vedän tiukkaan ketoosiin ja punnitsen ja merkkaan jokaikisen gramman mitä syön.

Eli päivän aamuinen tiivistelmä: PÄNNII.

Tässä vielä koko viikon painolukemat:

Maanantai: 131,1kg
Tiistai: 131,7kg
Keskiviikko: 130,4kg
Torstai: 130,5kg
Perjantai: 130,1kg
Lauantai: 129,1kg
Sunnuntai: 130,5kg
Maanantai: 131,5kg ( tämä aamu siis )

( Kopsaan tämän nyt laiskana kumpaankin päikkyyni )

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

ViestiLähetetty: 2013-04-01 09:47:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heips Shan ja kamoon kalppikaveli,äläs nyt :smt056

Kävin lukee sun ruokapäikkyä.
Ainoo ajatus mikä mulle heräs on se,että aiemmin oot vetäny toooosi
vähillä hiilareilla ja nyt yht'äkkiä niitä tulikin runsaammin niin olisko elimistöön
kerääntyny nestettä+hiilaripöhötystä :roll:
Emmää näist mitää tiiä mut vundeerasin vaa... :D

:smt049 :smt006

ViestiLähetetty: 2013-04-01 17:33:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Samperin puusilmä kirjoitti:
Heips Shan ja kamoon kalppikaveli,äläs nyt :smt056

Kävin lukee sun ruokapäikkyä.
Ainoo ajatus mikä mulle heräs on se,että aiemmin oot vetäny toooosi
vähillä hiilareilla ja nyt yht'äkkiä niitä tulikin runsaammin niin olisko elimistöön
kerääntyny nestettä+hiilaripöhötystä :roll:
Emmää näist mitää tiiä mut vundeerasin vaa... :D

:smt049 :smt006

Kiitos Puusilmä :hug:

Hmm, tuo kyllä voi olla totta. Oonhan mä mennyt aina niin pienillä hiilareilla että jos mun kroppa veti sit pöhöä. Ois voinu kyllä vetää sen joskus muullon kuin nyt kun pääsin edes hilkun alle 130kg... :twisted:

Tänään mennään noin 12g hiilareilla. Punnitsen tällä viikolla jokaisen murunkin mitä syön... Oli tarkoitus vetää 10g per päivä hiilareilla mutta sorruin käyttämään ketsuppia vähän kuivaksi pääseen murekkeen kanssa ja noh, sehän näkyy hiilareissa...

Tosin. Sen ketsupinkin näköjään saa unohtaa, sillä mulle iski taas jalkapöytiin se hillitön kutina mikä mulle tulee sokerista ynnä muusta hiilarimätöstä ( joo outoa, se tulee pääosin jalkapöytiin ) ja olen aika varma että se johtuu nyt siitä ketsupista, koska muuta sokeripitoista en ole syönyt tai muutakaan hiilaria mikä sitä aiheuttaa.

Kuva

Tiketti päivitetty 15.4.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 417 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 721 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00