karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-24 15:56:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tänään se alkoi!
ViestiLähetetty: 2011-01-10 21:28:04 
Poissa
sintti
sintti

Eilen jo vähän harjoittelin karppausta, mutta tänään se alkoi sitten kokonaisvaltaisesti. Hyvin tämä nyt tuntuu sujuvan ainakin alkuun, mitä nyt leipää tekisi mieli. Mutta paistoin niitä mantelijauho-juustoleipäsiä, ettei ihan leivän ikävä yllätä. Partaukkoa on kulunut. Samoin opettelin varovasti pekonin syönnin alkeita. Olen aina kauhistellut pekonia, mutta eihän se nyt niin pahaa olekaan, kuin oon kuvitellut. En sitten tiedä, miten se nälkää pitää poissa. Kun on tottunut mutustelemaan pitkin päivää. Viime yönä näin unta, että kävin vaa'alla. Painoin 176 kiloa! :shock: Muistan kuinka kauhistuin, että miten ihmeessä oon päästänyt itseni tähän tilanteeseen. Tämä nyt vain enteili tietty sitä, että tänä aamuna oli punnitus ekaa kertaa pitkään aikaan. En ihan niin paljon painanut, mutta 104 kiloa näytti vaaka. Hurja paino. Kunhan saisi nyt toukokuun alkuun mennessä edes 10 kiloa pois, olisin ikionnellinen. Mutta päivä kerrallaan, eihän se mihinkään yhdessä yössä katoa, kun on pikkuhiljaa tullutkin. Yritän tsempata nyt vaan. Onneksi joudun työkseni 3-4 tuntia mopinvarressa heilumaan, että vähän sitä liikuntaa edes tulee. [-o<

Viestin otsikko: Re: Tänään se alkoi!
ViestiLähetetty: 2011-01-10 22:23:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tervetuloa vaan ja tsemppiä! Olen vasta 10pv ollut atkinsin induktiolla, mutta syönyt jo saman verran pekonia kuin aiemmassa elämässäni yhteensä. Ja nälkä pysyy hyvin pois. Napsin rapean pekoninsiivun silloin tällöin vähän kuin välipalana.

ViestiLähetetty: 2011-01-16 00:30:24 
Poissa
sintti
sintti

Noniin!! :D Taas uusi jalokala meirän lampeen :) Tsemppiä sulle,karppaus ei petä niinkuin ne kitukaloridieetit. :roll: mutta onnea vielä! :P =D>

Kampanjasivuni

ViestiLähetetty: 2011-01-16 15:21:56 
Poissa
sintti
sintti

En viitsi aloittaa uutta viestiä, joten kirjoitan tähän entiseen.vastauksen! Viikko on kulunut, hyvin on mennyt. 2,5-3,0 kiloa kadonnut. Nesteitähän ne ensin ovat, mutta tyytyväinen olen silti. Jollakin vähäkalorisella dieetillä tuo määrä olis lähteny joskus parin viikon jälkeen. Eli sama tahti jatkuu. Pekonia just paistelin uunin jälkilämmöillä, kun tein partaukkopataa. Eli tonnikalaa, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, ja partaukkoa. Mausteeksi tacokastiketta. Olen nyt oppinut sitä pekonia syömään, ei se olekaan hassumpaa. Ja vaikka ensin tuntuu, ettei sillä mikään nälkä lähde, niin kohta on ihan kylläinen olo. Pitäisi kyllä aina muistaa, että kylläisyys tulee vasta n. puoli tuntia ruokailusta. Se tuppaa multa ainakin unohtumaan, joten tulee syötyä liikaa. Harmi, että en omista kunnollista vaakaa, joten pitää arvioita suunnilleen lukemat, mutta kunhan viisari heilahtelee alaspäin, niin oon tyytyväinen. :)

ViestiLähetetty: 2011-01-18 16:43:00 
Poissa
sintti
sintti

Minulla on menossa kolmas päivä tällä erää. Tai täytyy myöntää, että syön ihan tavallisen aamupalan eli kahvia, sokeria siihen, ruisleipää ym. Kuitenkin 3 kg oli tipahtanut tähän aamuun mennessä. Nyt tuli vaan takapakkia, kun reissussa eksyin ruokalaan, mistä en saanut karppiruokaa. Tulin ottaneeksi ministerinleikkeen, jota luulin kokolihapihviksi, josta sitten olisi voinut kaapia pinnalta mahdolliset ylimääräisen sopimattomat osat.

Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että voisin kokeilla karppausta vähän pidempään. Kunhan vielä saan hankittua hiilarittomat jauhot aamiaisleipiin, niin siitä sitten toivottavasti pääsen vauhtiin.

ViestiLähetetty: 2011-02-16 17:12:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minäkin aloitin tänään ihan puhtaalta pöydältä, eilen mun piti alottaa mutta sitten sorruin riisiin.. :roll:.

Aamupala oli aika salaattivoittoinen, kaverina munakokkelia. Nyt kyllä palelee niin vietävästi, ehkä kupponen kahvia ja pikku loraus kermaa lämmittäisi.. :).

Onko muuten täällä mitään ketjua missä voi käydä valittamassa kun hiilarit himottaa? :D

ViestiLähetetty: 2011-02-17 18:49:50 
Poissa
sintti
sintti

tsemppi kaikille!!mulla meni eka 3 viikkoa hyvin..kunnes...piru menin ostaa karkkia ja nyt on repsahduksia melekeen viikko putkeen.mut tänään taas tiukka linja.paino kuitenkin tippunu. kilon tuon repsahduksen aikana.joten ei lannistusta! tavotteena bmi 27. nyt oon 31,2. eli viel on HUUUUURJASTI tekemistä.mutta kai tää tästä.

ukon kommentti karppaukseeni: melekonen kuuri, kun iltapalaksi on metukkaa :lol:

TSEMPPII KAIKILLE

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00