Bingo! Täällä 168cm, lähtöpaino 95 ja tavoite ensin 80 kg. Se jo olisi pienin luku sitten 20 vuoteen, joten sinne tähtäys. Mulla on pari-kolme viikkoa takana, mennyt paremmin kuin koskaan luulinkaan! Töissä huomasin kun latasin jääkaappiin ison broilerisalaatin ja kipon marjoja kermarahkalla, niin sai aika tuimia katseita ja eräs sanoi jopa, että tuollako meinaat laihtua, haahhhahahaa! Just. Minäpä vain hymyilin leveästi, jos on jo 4 kiloa lähtenyt, niin silläpä juuri! Onneksi osaan pistää korvasta sisään ja toisesta ulos. Katsotaanpa tytöt keväällä, kuinka silloin suu pannaan! Ja isäntä ihmettelee olenko raskaana vai onko mulla matoja kun syön niin paljon, vaikkakin harvoin ja silti näkyy kuulemma jo kropassa. Näkyy muuten mittanauhassakin.
Nyt olen tehnyt muksuille latuja, meilläpäin ei latukoneita ole ja pitää vaan pistää eräsukset jalkaan ja lähteä sivakoimaan metsään. Tekee jaloille, käsille ja varmaan tuolle korsetillekin hyvää kun oikein tosissaan saa yrittää eteenpäin. Pari kierrosta lisää, niin latu on hiihtokunnossa. Näin jopa pari jänistä sillä retkellä. Mitään "oikeata" liikuntaa en harrasta, lumitöitä, lasten kanssa peuhaamista. Joskus retkeillään metsässä, rannassa luistellaan ja semmoista. Ja kun pyrkii pitämään kodin tiptop-siistinä, siinäkin hiki irtoaa ainakin kerran viikkoon, matot hakataan niin että pölyhuituvaakaan ei irtoa.
Mulla on karkinhimo hävinnyt, ihan pelottaa

Aiemmin elin lähinnä grilliruualla, suklaalla ja pullalla. Joka päivä vähintään kahta lajia noista. Nyt on kaapissa kuivattuja mansikoita, joita olen antanut itselleni luvan ottaa max.3 päivässä, yksikin on niin imelä, ettei mieli tee. Kummallista. Palan tummaa suklaata otan joka aamu, se maistuu nyt ihan kuin tavallinen suklaa. Pitää pian koittaa tujumpaa prosenttia, tämä on nyt 70%. Sillä on kuulemma niin paljon terveysvaikutuksia, että ihan sen takia pala päivässä.
Ainiin, piti vielä mainita, että olen nyt niinkuin pienessä humalassa koko ajan. Hymy huulilla ja kiukkukohtauksia ei ole näkynyt. Isäntäkin saa pusun silloin tällöin useammin. Ihmeen ihana olotila!