Heips

.
Mulla tuli mieleen, että kun mainitsit syöväsi paljon, että mahdatko sitten syödä kuitenkin liikaa..ns ähkyyn asti vallan. Varsinkin siis jos/ kun et harrasta mitään fyysistä (lumien kolaamista lukuunottamatta).. Siis syödähän todella pitääkin, eikä kituuttaa nälkäisenä, mutta ainakin esim mulla ja pojalla on annokset pienentyneet "vanhasta elämästä" (=pastaruokia jne) sen jälkeen kun meillä alkoi tämä uusi elämä

ja silti syödään aina täyteen itsemme, silleen sopivasti

. Harvemmin kuin ennen, mutta ah niin hyvää ruokaa ja siitä joka kerta nauttien

.
Tuosta puntarilla hyppäämisestä on monen monta mielipidettä.. Henk.kohtasesti mun mielestä on turha sillä ravata edes paria kertaa viikossa, koska niin paljon vaikuttaa kaikki syömiset ja juomiset ja myös mahdolliset liikkumisetkin- ei joku rasvan väheneminen muutamassa päivässä näy.. Tietenkin pidemmän päälle kertoo paljonkin, mutta mittanauha (ja vaatteet, kamera) kertoo myös kyllä paljon kropan pienenemisestä

. Kiva ollut huomata, että vaikka paino on jumitellut, niin senttejä on kuitenkin katoillut niinäkin aikoina. Hieman harmittaa ettei ole tullut otettua mitään Ennen-Jälkeen kuvia esim kerran kuussa ja vaikka jossain hmm tiukahkoissa vaatteissa, niistä kun tajuaisi itsekkin paremmin eroa kun välillä ei oikein tunnu olevan sisäistettynä nuo kadonneet kilot ja sentit sekä uusi kehon koko (joka pienenee tässä hiljalleen siis yhä/ koko ajan)

.