tervetuloa myös minun puolesta.
Tuo karkin poistaminen toimii siten että olet tiukalla 20 gr hh/pvä viikon verran, jo pitäis alkaa helpottamaan.
poistat kaapeista kaiken mikä houkuttaa. Jos puoliso ei karppaa niin voisi ainakin viikon olla 100% mukana että pääset alkuun. Alkuun kun pääsee niin tämä ei kauheen vaikeaa ole kun syö hyvää sapuskaa eikä päästä mieletöntä nälkää tulemaan. Mikäli et ole kotosalla ja nälkä yllättää niin tasksuta manteleita ja pullosta vettä niin ei tule himoja. En sitä aikoinaan, kun Atkinsin luin, uskonut että 20 gr manteleita veisi multa nälän mutta niin vaan siinä käy
Sitten teet itse suklaata ja huomaat kuinka pieni pala sokeritonta sukua riittää tyydyttämään karkinhimon.
tämä siis toimi mulla.
Nyt olen yli kolme viikkoa syönyt lähes joka pvä muutamia paloja suklaata mantelin kera.
Tuo laihdutus sulla luultavasti tuossa iässä viel onnistuu helpommin kun mulla( 52v äijä) joten tsemiä painonpudotukseen.
Ei sun tartte salilla käydä tai juosta hullunlailla( kuntoa toki kannattaa kohottaa mutta laihtumiseen ei tarvita kauheeta rääkkiä tuntitolkulla) kunhan vähän seurailet syömisiä ja haet sen kalorimäärän jolla tuntuu putoovan tuo paino. Silloin tällöin syöt enemmän ja lisäät hiilareita. Hh päivänä olis hyvä sittten liikkua.
Tässä on kyse leptiinistä ja oman kropan huijaamisesta ja voisit arin ketjuja lueskella sillä siel on tästä enemmän tarinaa.
Myöskin, jos puoliso tukee niin sekin helpottaa. Meillä vaimo alkoi myös karppaamaan ja ei ole mitään ongelmia olla matalililla hiilareilla.
Tuo oma suklaa on hyvä juttu.
Toivon että pääset tavoitteisiisi ja että muutkin hommat sitten toimii kanssa. Tuö savuttelun lopettaminen on tosi jees