Hei Miikkis
Olen myös todella uusi täällä ja olen tosi vonkaleosastolla, olen 42-vuotias nainen, pituuteni 161 cm ja paino huimat 122 kiloa.
Olen ikäni mättänyt herkkuja turpaani,karkkia, kakkua, munkkia, hamppareita, pizzaa, olutta ja tulos on nähtävissä ja olo on suoraan hanurista.
Lokakuussa aloimme puhumaan mieheni kanssa, joka on nyt 3 vuotta ollut tupakoimatta ja kiloja kertynyt, että mitä jos vakavasti harkitaan karppausta, ennen hän nauroi tälle idealle, mutta kun töissä pari työkaveri miestä oli aloittanut ja tuloksia oli syntynyt, syttyi mieheni myös ideaan.
Nyt meillä on takana 6 päivää, huomenna on virallinen punnitus- ja mittauspäivä ja jännittää.
Olen yrittänyt pitää hiilarit 20-40 gramman välillä ja mielestäni onnistunut pitämään ne jopa lähempänä 20, katson aika lailla viikon syklejä, syön vatsani täyteen lihaa, kalaa, kermaa, voita, vihanneksia, kasviksia ja marjoja ja olen koko ajan kylläinen, ennen minä joka napostelin koko ajan herkkuja ruokien välillä, en ole kaivannut viikkoon mitään makeaa

ja olen todella ylpeä itsestäni ja mikä ihaninta, nautin lähteä ulos vaikka paino ei vielä olekkaan pudonnut mittavasti, niin olotilani on aivan erilainen.
Menen päivän kerrallaan, enkä kurkota tähtiin, ennen tein virheen että kurkotin jo liian kauas tulevaisuuteen, nyt menen päivän kerrallaan ja tästä ei tullut dieettiä, tästä tuli meille elämäntapamuutos, vaikka paino lähtisi vanhaan en palaa, löydän kyllä karppiherkuistakin niitä herkkuja joilla makean himoa voi tyydyttää ja yksi asia minkä olen ilokseni huomannut, kun jätin hiilihydraatit, siis sokerin ja viljan pois, tuntuu kuin ruoka maistuisi rualta
miikkis, maltilla ja pienin askelin, monta dieettiä olen tuhonnut ja lihonnut tuplasti takaisin sillä, että olen katsonut sinne, minne ei kannata katsoa, eli tulevalle pitkälle.
Kun tekee karppiruokaa, vaikka se päivästä viekin vähän enemmän aikaa, ei tee mieli herkkuja ja tämä on totuus, ei ole viikon aikana kertaakaan tullut mieleen ees laittaa suklaata suuhun vaikka sitä tossa pöydällä on ja olen ylpeä itsestäni
Tsemppiä Miikkis sinulle

Tästä ei voi mennä kuin alaspäin