karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-02 19:12:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 515 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-04-01 09:15:40 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

Mikä on siis asia, mitä et voi tehdä vielä, kun olet vonkale?

Mikä on "hokemasi" kun mietit, "et sitku painan sen "normipainon", niin......"
.
.
.
Mä lähden reissuun ja lentokoneella! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-04-01 09:29:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Haluaisin käydä juoksulenkillä*huokaa haaveilevasti*.
Ja pelata hyvin pesistä :) .
Käyttää hametta....
Katsoo itseeni peilistä oikein katsomalla, eikä välttämättömästi vilkaisten.

Kuva
Ajattelen, siis karppaan!

ViestiLähetetty: 2010-04-01 09:33:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä taas homman bikinit ja käytän niitä :lol: Siis tuo ei ehkä ole ihan realistista... siis toki biksujahan voisi käyttää vaikka nyt, mutta en ehkä julkisella paikalla :mrgreen: Joku etelän matka voisi olla muuten hyvä juttu! Kun sitten kun on vähemmän painoa jaksaa myös paremmin. Sekä kuumuutta, että varmaan myöskin touhuta kaikkea kivaa. Sitten joku vaellusretki, sukeltaminen...siis niin, että mahtuu sinne sukelluspukuun ja vielä jopa pysyisi siellä veden alla, eikä vaan kelluisi :lol: Jaksaisi retkeillä, ilman hillitöntä väsyä ensimäisen ylämäen osuessa kohdille... Tämäntapaisia juttuja...Hmmm...

Aatoksin :) pömpis

ViestiLähetetty: 2010-04-01 09:39:51 
Poissa
Käsityökarppi
Käsityökarppi

Tatuointi. Muuta en oo vielä ittelle luvannu. :lol:

ViestiLähetetty: 2010-04-01 09:50:39 
Poissa
Amatsoni
Amatsoni

Käyn ostamassa kaikkia ihania vaatteita, joihin kehoni ei tällä hetkellä mahdu. Esim. Cybershopin vaatteisiin en mahdu tällä hetkellä. Ja ne on niin kalliitakin, ettei ihan hevillä tule ostettua. Uskon, että "sitku" olen hoikempi kuin nyt, voin toteuttaa omaa tyyliäni vapaammin.

ViestiLähetetty: 2010-04-01 15:17:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ostan ihania alusvaatteita ja ihailen itseäni peilistä ne päällä ja nautin siitä, ettei läskit roiku kainaloista rintsikoiden yli ja ettei stringit katoa johonkin...

...minäkö itsekeskeinen, täh? :lol:

ViestiLähetetty: 2010-04-01 16:10:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Välillä pitää olla itsekeskeinen! Ainakin kun on itsestä kyse. ;)

Sehän se olisi että kehtaisi itseään peilistä katsella alusvaatteisillaan. Sehän se olisi miulla yksi, tai sitten toinen se, että jos sattuu olemaan kesä niin kehtaisi mennä bikineissä rannalle. Tai etelänmatka ja siellä sukelluskouluun. Arkisempi juttu olisi se, että voisi mennä ostamaan vaatteita ilman että tarvitsisi stressata että sopiiko tää nyt miulle vai ei.

ViestiLähetetty: 2010-04-01 17:25:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen lentänyt ja juoksemassakin kävin tuossa pari vuotta sitten kun paino oli pudonnut. Mutta maastojuoksu olisi nyt tavoitteena kesällä 2011 (jos tämä projekti onnistuu).
Hameen ja bikinit mä jätän väliin ;) , mutta voishan sitä oikeissa uikkaissa sitten esiintyä rannalla shortsien sijaan.
Ja vauhdikas pyöräilykin voisi olla jälleen mukavaa.

ViestiLähetetty: 2010-04-01 17:42:53 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Kun oon kevyempi käytän korkkareita 8)
Käytän jo nyt mut jalat väsyy sen verran reippaasti ettei ne mitään arkikenkiä oo...
Elikks siis korkkarit arkijalkineiksi on tavoite :D

ViestiLähetetty: 2010-04-01 20:40:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ah, juu. Sitten! Sitten menen ihan tavalliseen vaatekauppaan, normaalikokoisten osastolle, ja nautin vaatteiden katselemisesta, koittamisesta ja ostamisesta.

ViestiLähetetty: 2010-04-01 20:46:43 
Poissa
Ero-sennin
Ero-sennin

Pitkän mustan nahkatakin olen ajatellut ostaa sitten kun se ei näyttäisi ihan typerältä päällä. Eli tuota painoa saa vielä tippua aika paljon. :lol:

ViestiLähetetty: 2010-04-02 06:51:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voi että tämä lista on mulla pitkä ja rakas täytettävä. <3 Tärkeimmät haaveet liittyy vaatteisiin, mutta muitakin on.

ViestiLähetetty: 2010-04-02 08:58:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sitku-elämää mä elän oikeastaan jo nyt: mun mies sanoi tuossa kuukausi sitten, että olen hänen tuntemistaan ensimmäinen nainen, joka kantaa oman kroppansa ja kilonsa noin hyvin. Lisäsi vielä, että näytän hyvältä alusvaatteissa (punaisia) :oops: ja tykkää, että mulla on vähän mahaa. Love him. :smt049 On se kummaa, miten ympäristön (varovainenkin) hyväksyntä auttaa jatkamaan eteenpäin. En silti ole vielä valmis pistämään bikineitä päälle - luojan kiitos rantakauteen on vielä muutama kuukausi aikaa :lol: Stringejä en ole muuten ikinä edes harkinnut.
Ehkä yritin sanoa, että ollaan jo nyt iloisia kaikista saavutuksista eikä ootella sitä sitku-normiasiaa. :-k

ViestiLähetetty: 2010-04-02 10:27:05 
Poissa
hyväfiiliskarppi
hyväfiiliskarppi

Ukko kirjoitti:
Ehkä yritin sanoa, että ollaan jo nyt iloisia kaikista saavutuksista eikä ootella sitä sitku-normiasiaa. :-k

Kannatetaan! Elämä on tässä ja nyt, eikä normaalipaino automaattisesti tarkoita parempaa elämää.
Mutta toki siihen kannattaa pyrkiä, itsekin olen kovasti yrittänyt... :roll:

En ole vielä normaalipainoinen, mutta sen verran lähellä sitä, etten koe painoni estävän mitään. Menin armeijaan, koska se oli mahdollista - muutama vuosi sitten ei olisi ollut!

ViestiLähetetty: 2010-04-02 11:19:00 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Ukko onkin täti :shock:

Hups... luulin jotenkin ihan muuta :lol:

Mut siis täyttä asiaa puhut! komppaan :D

ViestiLähetetty: 2010-04-02 11:35:45 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

Ukko kirjoitti:

Ollaan toki iloisia saavutuksista, mutta kaikki vonkaleet eivät välttämättä ole.

Muisti pelaa mulla ainakin loistavasti ja silloin kun olin "pohjalla", ei ollut aihetta olla iloinen. :(

Yksi iloinen asia mun elämässä kuitenkin oli (jos ei oteta perhettä lukuun...), kun löysin tänne!
Aluksi en sitä edes tajunnut, mutta nyt reilun vuoden aikana on asia avautunut, et tää pelasti monta asiaa mun elämässä.
Onneksi älysin... :roll:

Silloin oli PALJON asioita et "sitku"... Nyt vähemmän, mut kyllä niitä vieläkin piisaa.
Mä en voi VIELÄKÄÄN unelmoida edes stringeistä.... :smt044
Tuskin koskaan, mutta kiva ajatus. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-04-02 16:19:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, 'Ukko' on kyllä ihan täti :smt045 :smt044 :smt044 :smt044 Jo pitkälti yli nelikymppinen nutturapää :smt043 :smt043 :smt043 Mun pitäis vaihtaa tuo mun nimi tällä foorumilla kun siitä riittää aina spekulointia - modet help = niin että viestit säilyy mutta nikki muuttuu :?:

Eihän "pohjalla" olo ole kenestäkään kivaa mutta mun kokemuspohjainen mielipide ihmiselosta on se, että ei se onnentunne ole kiinni kiloista - ainakaan aina - ja suunnilleen samat murheet meillä ihmispoloilla on ympäri maailman, oltiin me minkäpainoisia tahansa. Se "pohjallaolon" käsitteen määrittely on vaan erilainen eri elämäntilanteissa ja paikoissa.

http://www.youtube.com/watch?v=sjOzQRvqA_I Tämä pomppas mieleen, tätä on tullut kuunneltua erinäisiä kertoja...

ViestiLähetetty: 2010-04-02 18:24:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Xin kirjoitti:
Käyn ostamassa kaikkia ihania vaatteita, joihin kehoni ei tällä hetkellä mahdu. Esim. Cybershopin vaatteisiin en mahdu tällä hetkellä. Ja ne on niin kalliitakin, ettei ihan hevillä tule ostettua. Uskon, että "sitku" olen hoikempi kuin nyt, voin toteuttaa omaa tyyliäni vapaammin.

Sama homma.
Nahkahousut täytyy ostaa, jahka perse niihin järkevännäköisesti asettuu. :D

ViestiLähetetty: 2010-04-02 20:21:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyi helevata niitä stringejä - yäk

no joo olen vanhempi muija mut ei kymmenen vuotta sitten ollut ne paremmat persuuksista...

ViestiLähetetty: 2010-04-02 21:37:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Laitoinkin tonne yleiseen keskusteluun, että sitte ku olen tavoitepainossa ja pysynyt siinä tarpeeksi kauan, niin aion lähteä shoppailureissulle jonneki Lontooseen tms. ihan palkintonakin...

Mitä tulee tuohon jossittelun, että sitten kun... Olen itse ainakin käyttänyt sitä tekosyytä ihan turhan paljon elämässä... Olen jättänyt kokeilematta asioita vain huonon itsetunnon takia. Kuvitellut ihmisten näkevän vain kiloni, jopa silloin joskus kun olin ihan normaalipainoinen. Bikinien käyttämiseen tms. ei voi olla koskaan liian lihava! Se onko bikinit vai uimapuku päällä ei tee ihmisestä lihavamman/laihemman näköistä. Se vain muuttaa omaa näkemystä itseensä. Jos joku toinen pitää minua läskinä, sille on ihan sama onko minulla kokouikkarit vai bikinit, ei ne muodot sen kummemmiksi muutu. Mutta sanottava on, että en ostaisi itsellekään näihin kiloihin sopivia bikineitä, varmaan häpeilisin liikaa käyttää niitä kumminkin... Pinnan esittelyn lisäksi sama efekti tulee peittävien asujen kanssa. Lihava ihminen saattaa kuvitella, että säkkimäisen vaatteen alla näyttää hoikemmalta, kun kaikki ihopoimut ei näy, mutta jälleen mennään metsään. Ihminen näyttää usein vain massiivisemmalta kun muotoja ei näy. Tämän olen henkilökohtaisesti saanut kokea, kun olen jälestäpäin katsonut valokuvia, joissa olen pukeutunut omasta mielestä hoikentavasti...

Kuulostaapa masentavalta kun sen noin kirjoittaa, mutta sen pääpointti on siis se, että ei ne kilot vaan itsetuntunto säätelee pukeutumista. Kun saisi hilattua itsetunnon pykälän ylöspäin jokaista lähtevää kiloa kohden, niin hyvä tulis :) Mutta valmisvaatteiden osalta on siis otettava vielä mitä on tarjolla. Jos itse jaksaisi/osaisi ommella niin ei tarvitsisi olla plus mallistojen orja. Haaveena onkin ollut opetella ompelemaan, olen vain sysännyt senkin, koska olen lihava, että mitäpä näihin kiloihin ompelisi... Mutta ehkä on aika alkaa opettelemaan. Ja sitten kun olen normaalipainoinen, osaankin tehdä jo :)

Laihdutuspäikky

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 515 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00