karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-21 02:34:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Moikka kaikille
ViestiLähetetty: 2012-01-31 09:19:24 
Poissa
sintti
sintti

Uusi täällä huhuilee...Lieneepi oikea osio, sillä painoa "kunnioitettavat" 89.9 ja pituutta roimat 162 cm. Kilot kertyneet raskauksien myötä, ja ei vaan oikein kone tahdo käynnistyä :roll: Junnu on nyt 1.6 v, ja yöt edelleen sitä sun tätä, ja sokerilla hoitelen väsymystäni :lol:

Kevät kurkistelee pakkasista huolimatta sitä vauhtia, että nyt tarttis tehrä jottain. Karpannut en ole ennenkoska olen ajatellut sen olevan kovin työlästä, mutta ans kattoo nyt. Jatkuvat uutiset karppauksella laihtuneista saa kuitenkin nyt aloittamaan (mm. Raakel Lignell WOW =D>

Viestin otsikko: Re: Moikka kaikille
ViestiLähetetty: 2012-01-31 09:44:57 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Tervetuloa :)
Karppaaminen ei ole työlästä, ainakaan mun mielestä :)
kannattaa lueskella asioita täältä foorumilta esim ABC-wiki ja sit noita kirjoja, esim Heikkilä. Atkins jne..
Tsemppiä :)

ViestiLähetetty: 2012-01-31 10:26:11 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa ja kovasti tsemppiä! Ei se mahdotonta ole, onhan siinä muutkin onnistuneet :)

Olen karppaillut vasta parisen viikkoa, mutta sen ajan sitten hyvinkin tosissani ja kovalla motivaatiolla. Mielestäni ei ole ollut työlästä, kunhan vaan saa perusasiat ensin iskostettua päähänsä ja täältä löytyvät laskurit on siinä hyvä apu. Itse ketoilen, joten näläntunne on kadonnut ja se on helpottanut tosi paljon tätä laihdutusprojektia, joka on muuten aikas urakka.. Vaan periksi ei anneta! :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-01-31 11:43:13 
Poissa
sintti
sintti

Heippa ja tervetuloa :)

Uskoisin, että karppauksen työläys riippuu aika pitkälti siitä, miten on ennen syönyt. Voi olla, että lihan ja kasvisten kokkailu tuntuu alkuun työläältä, jos ennen ateriat on ollu mallia einesmakaroonilaatikko, suklaalevy ja pullo colaa. Mut jos on ennenkin syönyt "oikeeta" ruokaa niin perunan, riisin ja pastan korvaaminen juureksilla ja kasviksilla ei ole mitenkään vaikeaa. Itselläni oli vaikeinta eka viikko, kun teki mieli sitä ja tätä, mutta se menee ohi.

Lue tätä foorumia ja etsi tietoa sitä mukaa kun kysymyksiä herää :)

ViestiLähetetty: 2012-02-01 17:56:08 
Poissa
sintti
sintti

Moi!

Pitkään tätä forumia seuranneena rekisteröidyin viimeinkin! Reilu vuosi sitten aloituspaino oli muutaman kilon vähemmän, silloin n.2kk tippui 7kg, mitkä sitten tuli heti kesällä takaisin, kun en seurannut ollenkaan syömisiä :evil:
Nyt sitten pakko ottaa itseä niskasta kiinni, vieläkun sinne yltää!
Eli tämmönen "pikkanen" akka 155cm ja 78kg, alkuun olisi tarkoitus saada paino 70kg, siitä eteenpäin kaikki on vaan plussaa!
5v sitten paino heilui siinä 62-65kg tienoilla, ja olin ihan tyytyväinen, mutta sitten uravalinnat ja parisuhde (ylläri) toi huimasti näitä kiloja lisää.. En ole koskaan ollu hoikka, mutta teininä olin varmaankin yhden vuoden ajan normaalipainoinen, n.55kg (pituutta kun ei ole 15v tullut lisää).

En punnitse ruokia kuin silmämääräisesti, muutakaan en paljon laske, koitan pitää hiilarit 20-40 pv. Finelin ruokakori on todella hyvä apu, sitä siis käyttelen silloin tällöin. Liikuntaa ei tule harrastettua, alkomaahoolia menee kerran viikossa reilusti, lightlimua juon (nyt yritän vähentää) normaalisti voisi mennä jopa 4l vkl aikana! Nyt on kaappiin hommattu vissyä pepsin tilalle, vesikin on hyvää, mutta alkaa tökkimään aamusta iltaan juotuna. Eli tästä vaan eteenpäin! :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00