Kirjoitin tämän jo tonne Vonkaleiden - BMI30+ ja esittelin itseni, mutta olis kiva saada tänän näitä kommentteja, helpompi katsoa.
Niin, tuolta jäi muuten pois esittelystä, että ikää on 10v enemmän
No joo, minun ensikarppaus oli v. 2004 ja se loppui valitettavasti aika lyhyeen, kun en jaksanut keskittyä siihen ja oli vaikeaa keksiä mitä syö. Ja koska minusta laihduin hitaasti, laihduin 4 vkn aikana jonku 5-6 kg ja se oli vähemmän kuin mitä Painonvartijoissa parhailla kerroilla.

Nyt sitten uusi yritys. Keskityn tähän ja teen safkoja, pizzaa, piirakka ym. mikä maistuu... en ole mikään lihansyöjä ja se on yksi ongelma. Mutta nyt yritän kehittää kaikkea, olen myös leiponut, sillä tarvitsen jotain kahvileipää. Hiilareita en ole laskenut, mutta jäävät varmasti 40-60g väliin, joskus jopa alle sen. Onneksi on nämä vähähiilariset leivät, sillä yksi ongelma oli kyllä se, että tykkään leivästä! Ja sen puuttuminen oli viimeksi yksi kompastuskivi.

Nyt aloitin 2.1.2012 ja silloin vaakamme ei riittänyt eli painoin yli 136 kg.

Eli BM! vaivaiset 47

.Nyt paino on ihanat 129 kg, eli yli 7 kg tippunut

. Tällä kertaa asetin itselleni haasteen, eli 2kk yritän ja katson miten menee. Näyttää menevän ihan hyvin. Jos laihdun vielä muutaman kk ajan 2-3 kg kuussa, niin sitten tää on mun juttu ja jatkan koko loppuelämäni.
Liikkunut en ole ollenkaan, mutta olen "lätränntyt" voilla ja kermalla. Ja viikonloppuna aamupalaksi aina paketti pekonia ja paistettuja munia. Nam. Viikolla töihin otan eväät sekä aamupalaksi (leipää ja päällä paistettua pekonia ja muna ja juustoa) ja lounaaksi ja syön niitä, joskus voi tietty pistäytyä ruokalassakin, mutta toistaiseksi mennään tälllä linjalla.
Entiset herkut, karkit, suklaa ja sipsit ovat saaneet olla rauhassa, ei tee edes yhtään mieli, mikä on tosi outoa... Mutta hyvä tietysti!!

Tahtoisin päästä pallokaloihin... tahtoo ja tarvitsen vertaistukea niiltä, joilla ylipainoa samaa luokkaa.