...tulipa piiiiiitkä ja iso repsahdus
Mutta masennuksessa ei kannata sen takia rypeä, vaan jatkaa juuri tästä ja nyt taas kohti omaa tavoitettaan!! Itse asiassa olen jo kuukauden verran liikkunut tosi paljon ja säännöllisesti, koittaen samalla syödä terveellisesti. Olen esim. 2-3/ viikko käynyt salilla + muina päivinä kävellyt, polkenut kuntopyörää, tehnyt keppijumppaa yms. Mutta per**le kun paino ei vaan ole alkanut putoamaan, vaan päinvastoin yhtenäkin viikkona nousi yli 500g! Koitin parisen viikkoa Jutan ohjeilla (eli puuroa, rasv. raejuustoa, rahkaa, mehukeittoa yms.), mutta ei tehonnut! Vaikka kalorit oli taatusti alhaiset, samoin rasvan määrä. No, tyhmä kun olen niin ajattelin tuon kuitenkin koittaa..
Mutta eilenpä sitten palasin taas tähän vhh-elämään, ja hassua mutta jo heti tänään mua paleltaa eli tiedän että aineenvaihdunta käynnistynee.. ainakin toivon niin. Jotenkin vaan mulle saatiin uskoteltua että treenatessa enemmän tarvii hiilareita yms, mutta pa**an marjat, enpä taida tarvita
Saa siis nähdä mitä tämä viikko tuo tullessaan tuon painon saralla. Huomenna ja torstaina taas salia, eilen kävelylenkki, tänään lepopäivä.. Ja syömiset mutu-tuntumalla, katson tosiaan kuinka tämä alkaa vaikuttamaan, sitten säätelen/ tarkennan, jossei vieläkään ala rasvanpoltto toimimaan

2011: 27.11. 99,9
-12: 04.01. 94,2
13.04 89,9
23.04 92,
-13: 3.1. 100,1
11.11. 108,5
22.11. 106,2
6.12. 105,5
-14: keväällä melkein 110 kg
17.05. 103 (al. thyroxin 1kk aiemmin)