Minä liityn myös tsemppaamaan sinua, ja toivon tsemppausta tännekkin päin

Aloitin karppaamisen 2vkoa sitten, eli olen ihan pihalla vielä mitä suuremmassa osin, mutta kai tässä matkalla oppii kaiken tarpeellisen karppaamisesta..
Tarkoitus olisi poistaa kropastani ainakin 20-30 ylimääräistä kiloa...
Vaakaa mulla ei vielä ole, mutta tilauksessa on, eli kerron sitten tarkemmin lähtöpainoni kun sen saan. Synnytin viimevuonna 2 lapsukaista (nyt 1,4v ja 5kk), joiden jäljiltä jäi sitten jo ennestään tanakkaan kroppaani jokusia raskauskilojakin. Haave olisi päästä ekaa kertaa elämässä ns.normimittoihin (60-70kg) väliin. Pituutta ei minulle ole siunaantunut kuin vaivaiset 157cm eli aika tukala olo on kun kantaa tällaista massaa päivästä toiseen mukanaan

Olen karpannut nyt vaihtelevasti 20-70g hiilareilla. Tosin eilen sorruin anopin tekemiin wappumunkkeihin, joita upposikin kerralla heti kolme. Tänään on sitten oltu hyvinkin (s)karppina hiilareiden kanssa ja istuttu vessassa ahkerasti (laittoi ainakin mahan toimimaan

).
Kiire minulla ei ole painonpudotuksen kanssa, joten en ota turhaa stressiä siitä..putoaa jos putoaa

Lasten kanssa yritän liikkua mahdollisimman paljon ja pihalla tulee kykittyä ahkerasti kukkapenkkien kimpussa. Muuten en juurikaan harrasta liikuntaa (en kertakaikkiaan ehdi)!
Vaa'an puutteessa mittanauha on ollut kovassa käytössä tämän 2 viikkoa ja jos ei se kovasti valehtele, on vyötäröltä kadonnut jo useampi sentti

Yhdet housutkin, joista ei ole koskaan mennyt nappi kiinni, meni jo heittämällä kiinni..wuhuu

Tsemppiä sinulle!!