Mulle tuli ensimmäisenä mieleen, kun kerroit mitä tänään olet syönyt/aiot syödä, että onko ihmekään jos hommaa vihaa, jos noin syö? Viittaan nyt siihen, että eihän tuossa ole ainuttakaan kunnon ruokaa. Pelkkiä "närppimisiä". Tai ainakin mulle tulisi sellainen fiilis, että ei saa kunnon ruokaa.
Onko tämä joku poikkeuspäivä vai syötkö yleensäkin noin, että on vaan "irrallisia ruoka-aineita", mutta ei mitään niistä väsättyä kokonaisuutta?
Mun ongelma on herkut, mutta varsinaisten ruokien (aamupala, lounas, iltapala) osalta mä oon ollut onnistuneesti karppi jo 10 kk ja ei oo kertaakaan niiden osalta ollut tarvetta repsahtaa, koska opettelin tekemään karppiruokia, jotka on mun mielestä tosi hyvän makuisia. Esimerkiksi lassakaa, joka on käytännössä lasagnea, jossa pasta on korvattu kesäkurpitsalla tai sitten kinkkukiusausta, jossa peruna on korvattu kesäkurpitsalla.
Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä, että vain sellaisissa asioissa onnistuu, jotka pystyy tekemään itselleen miellyttäviksi. Karppaus on elämäntapa ja sillä sekunnilla kun sen lopetat, kilot alkaa tulla takaisin. Niinpä on varsin järkevää etsiä ne itselleen sopivat tavat tehdä siitä niin nautinnollista, ettet edes halua palata entiseen

(ja kerrottakoon nyt, että toi trickerissä oleva -9 kiloa on tippunut 12 viikossa. Ei siis ollenkaan huonosti toimiva systeemi mulla)