Nyt jäi haaviin näääin iso vonkale!
Eli terve vain kaikille!
Liityn tässä joukkoon mukaan mitoilla 170cm ja 112kg
Aloitin karppauksen tuossa vastikään puolisentoista viikkoa sitten painosta 118.5kg. Tuumasin tuossa coca colaa hörppiessäni, että jos ei ala elämäntavat pian muuttua niin kohta en enää tervettä päivää näe. Heitin tölkin roskiin ja tuumasin emännälle, että nyt alkaa uusi elämä. Karppauksesta olen lukenut pitkään, en vain koskaan ole saanut aikaiseksi aloittaa sitä. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen tässä aloitellut tuollaisella hiilarimäärällä kuin 20g/vrk ja lähes järkytyin kun iskin Itseni vastikään vaa'alle ja lukemasta puuttui kuusi ja puoli kiloa. Olin jokseenkin hämilläni noin nopeasta pudotuksesta ja samalla hyvin iloinen. viimeiset pari päivää olen muutenkin ihmetellyt todella virkeätä oloa

Toivon, että mielenkiinto karppaukseen säilyy sillä itseni tuntien olen hyvä aloittamaan kaikkea mutta vielä parempi lopettamaan. Ensimmäistä kertaa tosin tunnen, että nyt on tosi kyseessä

Ensimmäinen tavoitteeni on 110kg ja sitten 100kg. Toivon kyllä hartaasti pääseväni alle 90 kilon mutta vielä en tavoitetta sinne arvaa asettaa

mennään päivä kerrallaan. Tupakasta pääsin eroon puolisen vuotta sitten mutta kiloja se ei tuonut lisää. Mutta näillä puheille kohti uutta päivää!