Kuinka nopeaa teillä muilla samankokosilla on paino tippunu?
Esim. 1kk? 3kk? 6kk? Tai jopa viikoissa?
Onko aluksi nopeampaa/hitaampaa? Entä onko tullut pysähyksiä että paino ei liiku mihinkään pitkään aikaan vaikka kaikkensa yrittäs.
Todella paljon näkyy kirjotuksia jossa alottaja jo alunperinki reilusti pienikokosempi kuin itse joten
olisi kiva kuulla kommentteja vähä muiltaki samassa painoluokassa kamppailevista/kamppailleista kun itse on

Vähän tätä teksti muokkasin ettei ihmiset saa sitä käsitystä että vain tarkkoja paino/tiputus tietoja oon vailla

Kiva kuulla muutenki miten ihmisillä menny ja mitkä on fiilikset olleet. Tiputettuja kiloja tai muitakaan mittoja/tietoja ei tietenkää oo pakko kertoa vaikka niitä tuossa kyselenki, kertoilee kuka haluaa

Voi höpötellä ihan muuten vainki, ite tykkään kirjotella ja kuulla toisten kokemuksia niin kaiken näköset jutut ja tarinat on mielenkiintosia

ois muutenki kiva jakaa muiden karppaajien kanssa tätä omaa matkaa ja kysellä aina välissä kuulumisia

Itellä ainaki karppaus hyvi lähteny käyntiin, yllätävänkin hyvin etten sanois

Hyvä olo kokoajan, ei oo nälkä vaivannu eikä oo vielä himoja mihinkää ollu mitä ei saa syödä

Ateria välit 3-4h, ja niistä pidän kiinni ettei nälkä varmasti kerkeä yllättään. Aterioiden välissä en edes kurkkusiivua suuhuni laita, ettei lipsu sitte helposti napostelun puolelle

isot kerta ateriat oon tehny joka kerta. Kaloreita tai muitakaan en laske, vain hiilarit ja se ainaki näin alkuun riittäny

Mutta kiitos ja tsemppiä kaikille!!