Joo-o...
Elikkäs taustatietoja löytyy, kun käy vaan etsiskelemässä aiemmista viesteistä, mutta sen verran voin tässä kertoilla, että...
Ikää 36
pituutta 158
Lähtöpaino tällä kertaa 82,9
Käväs tossa yhtenä päivänä tasan 79 ja tänään aamulla 79,4.
Karppailtua on tullut siis aiemminkin hyvällä ja huonolla menestyksellä. Nyt sain uuden tsemppauksen, kun juttelin hierojan kanssa ko. ruokavaliosta ja hänen avustuksella lähti sitten tämä yritys käyntiin. Tarkistettiin ruokavaliota + kalorimääriä. Tämä alkoi siis 16.11. kuluvaa vuotta.
Mieskin innostui vallan mukaan, jolta on kanssa maha melkein hävinnyt. En tiedä minnekkä tuo saa sen katoamaan alta aikayksikön.
Syömisistä voin kertoilla, että syömiset ovat vähentyneet huimasti verrattuna siihen, kun olin hiilaroimassa. En käsitä, miten sitä eksyttyy vallan syömään huonosti. Yhden "repsun" olen tässä kuukauden sisällä kokeillut ja seuraavana päivänä takaisin ruotuun.
Nyt vaan mietin, kuinka ihmeessä saan sen kuuluisan energiapiikin ( lisävitskut yms. hommattu ) ? Aina vaan tuntuu väsyttävän ja yötkin nukkua tuhistan hyvin... Mitä nyt tämän nuorimmaisen yölliset kitinät joskus häiritsee... mutta silloin, kun muksu nukkuu hyvin, niin silloin nukun sikeästi aamuun asti.
Vinkkelöitä, jos piristykseen saisin.
Ketoosissa siis ollaan ( hajun perusteella ainakin ja tiksejä olen myös kokeillut ).... Mutta onko tää nyt sitä, että rasvaa tosiaan lähtee ja energiaa kuluu, jonka takia väsy on valtava. Tai sitten olen loman tarpeessa.
Kommentoida saa ja pitääkin.

muogs: Niin ja yksi hyvä syy oli aloittaa tällä ruokavaliolla + liikuntaa tietty, kun lääkäri antoi diagnoosiksi fibron. Siitä suivaantuneena, ja kipuihin kyllästyneenä, päätin kokeilla ruokavalion muutosta ( lääkkeisiin en koske ). Pahemmilta kivuilta vielä tähän mennessä vältytty.