Jospa sitä itsekin jakaisi tuntojaan täällä, kun kerran muutkin.
Oon eteläisessä Suomessa asuva perheellinen 35vuotias nainen. Pituutta on huikeat 155cm ja painoa oli viime sunnuntaina 107kg. Elikä BMI 43. Olen koittanut saada painoani alaspäin ennenkin ollessani kevyempi. Painonvartijat pariin otteeseen ja xtravaganzat tuli testattua, huonolla menestyksellä. Aina parin viikon jälkeen tuli se lopullinen repsahdus, joka lopetti aina kaiken innon ja määrätietoisuuden. Muistan olleeni erittäin nälkäinen ja kiukkuinen joka kerta. Tosin kiukkuisuus saattaa olla myös luonteenpiirre..
Suurimmat kompatuskiveni ovat leivonnaiset ja kaikki makea. Pidän leipomisesta, pidän kaupantätien myymistä tuoreista herkuista ja karkeista. Jäätelöä voisin syödä joka päivä, paljon. Pidän toki ruuastakin, mutta voisin puputtaa pelkkää leipää höysteillä koko päivän.
Aloitin induktio-vaiheen sunnuntaina 21.4. mitan tultua täyteen. En halua enää joutua ostamaan aina vaan isompia vaatteita enkä halua olla jatkuvasti hirmuisen turvoksissa ja jaksamaton. Ensimmäiset kolme päivää päätä särki aika paljon, muuten on ollut uskomattoman helppoa. Minulla ei ole jatkuvasti nälkä!

Kun vielä oppisin saamaan tarpeeksi rasvaa ruuastani, niin olisin tyytyväinen. Vielä on tekemistä siinä asiassa.
Mielenkiinnolla olen näitä sivuja lukenut ja huomannut, että meitä joita hiilihydraatit ovat pompotelleet, on paljon.