Kiitos vaan iso isä kommentista...kävin jo katselemassa mutta jostain syystä en pääse kirjoittamaan saati kommentoimaan siellä mitään??? Omituista.
Unohdin mainita välitavoitteistani tuossa aiemmin...
Ensimmäinen etappi olisi päästä alle 130kg:n...
2. 119,9kg:oon
3. 109,9kg:oon
ja viimeeksi eli tällä hetkellä mun päätavoite alle 100:n eli 99,9kg
kun saisi edes itsensä kunnolla vauhtiin ja liikkeelle...se hyvän olon tunne jo liikunnasta kun se sujuu ja se ettei tarvitse enää jokaista ateriaa miettiä ja panikoida että miten sujuu...se on jo puoli voittoa...epäilystäkään toimivuudesta ei ole, tai siitä pysynkö "kaidalla tiellä", sen verran voin jo kokemuksestakin sanoa...perunat jo ällöttää ja leivän syönti on kirjaimellisesti pakkopullaa välillä...johtunee pitkälti siitä että täällä tuo sana leipä meinaa 85% melkein pullaa ja "brown bread" suomen grahamia, ja melkeinpä vain paahtoleivän muodossa. Suoraan sanoen vituttaa jo koko paahtoleipä sanana (anteeksi sanamuotoni).
Juustoista täällä helpoiten löytyy cheddaria, mikä onneksi vielä maistuu kun välillä ostaa valmiina viipaleina goudaa,edamia tai Leerdammer "emmentalia".
Tänään meillä on turhien hiilareiden poistopäivä eli syödään liiat leivät pois..teen ruuaksi tuhteja jauhelihapihvejä ja syödään niitä leipien välissä kuin hampurilaisia...ja iltapalaksi lämppäreitä... ja huomisaamusta alkaa mun ketokarppaus...mahtaa taas tulla vatsan tyhjennys tollasen hiilarimäärän jälkeen..mut ei haittaa...puhdistuupa sit kerralla.
Yritän pysyä alle 20hh/vrk ja perusprotskuilla ja rasvalla ainakin muutaman viikon... katellaan sitten miten ensinnäkin noi nesteet lähtee liikkeelle...tätä painoa on jo niin paljon et ylimääräsiä turvotuksia on varmaan lähemmäs 7-8kg... eli ekan kuukauden pudotus voi olla aikamoinen, mut en odota mitään ni yllätynpä enempi punnituspäivinä hahah! just joo...ja muuten nekin on sit sunnuntaisin
Huomenna aamulla oikein virallinen aloituspaino ja mitat sekä valokuva kaikelle kansalle todisteeksi...
ajattelin että sellanen valokuva-"bloggaus" olisi ihan hyvä idis niin näkee miten se läski alkaa sulamaan

Yritän kuvata joka kerta samoissa vaatteissa.
Että tämmöstä tällä kertaa...
tata!