Nyysnääs, me nukutaan maan alla

. Ja ei olla kyllä laitettu lämmitystä talvellakaan, mies nukkuu ilkosillaan ja mä kauheissa eskimovarusteissa. Nenä on aamuisin kylmä, mutta sydän lämmin

.
Viileässä nukkuu kyllä paremmin.
Mulla on maanantaisin yleensä punnituspäivä. Eilen en viitsinyt mennä vaakailemaan, sen verran turvotti sunnuntain kiinalainen ravintolasyndrooma. Söin varmaan puolet siitä mitä esim. viime kesänä söin mutta olo oli aikas karmea

, melkein oksensin. Eli enemmän hiilareita päivässä-tyyli ei ainakaan tässä muodossa sovi.
Paino ei ole sentään noussut, pudotus viime viikossa ruhtinaalliset 100g

, mutta olen edelleen ihan tavoitepudotuksessa, kiitos ekan viikon kilomäärän.
Ateriarytmi arkisin on aika lailla seuraava:
-klo 5.30 kuppi kermakahvia
-klo 8 marja-rahka-kermaseos (siinä voi olla myös raejuustoa)
-klo 12.45 lounas, tänään tekemääni feta-pinaattipiirakaa (pohja viljaton) salaatin ja öljyn kanssa
-klo 17.30 päivällinen, tänään herkuttelin possun ulkofileellä, herkkusienillä, kukkismuusilla ja salaatilla+öljyllä
(-klo 21, jotain pientä ennen nukkumaanmenoa. Ei ole oikeastaan nälkä, tämä on enempi psykologinen juttu. Tänään se voi olla avokado tai pari viipaletta juustoa).
Noilla syömisillä vatsa täyttyy hyvin, nälkä pysyy poissa ja olo on virkeä.
Kahvia juon aamun lisäksi yleensä vielä 2-3 mukillista. Teetä yleensä iltaisin. Joskus saatan juoda lasin punkkua, viimeksi taisi olla muutama viikko sitten.
Jatkan matkaa tyytyväisin mielin, tsau

.