No niin, minäkin tulen esittäytymään, täältä saattekin joukkoon mukaan kunnon vonkaleen... Kirjoittelinkin jo itsestäni tuonne vonkaleiden esittelyketjuun mutta ajattelin tehdä nyt ihan oman ketjun jonne kirjoitella tuloksista tässä kilo-taistelussa, jossa siis riittääkin tekemistä......
Olen vasta 24 vuotias ( syyskuussa täyttelen huimat 25 vee ), mutta elopainoa löytyy kyllä ihan järkyttävät 132,1kg ja koska pituutta minulla on vain millin vajaa 160cm, BMI on todellakin järkyttävä

51,67. Oli tulos kyllä itsellekin aika järkyttävä

Mutta päätin, että tuollainen luku esiintyy nyt viimeistä kertaa. Tästä ei ole suunta enää kuin alaspäin, muuta vaihtoehtoa kun vaan ei ole enää olemassa.
Taustojani voisin kertoa vaikka sen verta, että olen aina ollut pullukka pienestä pitäen. Asiaa ei helpottanut isovanhempien tunkemat herkut innokkaalle lapsenlapselleen saatika koulukiusaus ja huonohko itsetunto. Syömisessä on tietenkin myös vikaa ihan omalta taholta.
Huono omatunto ja inho kun katson peilistä ajaa erittäin hyvin tähän projektiin, sitoutumaan kunnolla. Haluan taas rakastaa itseäni ja nähdä todellisuudessa, miltä näytän hoikkana, sillä sitä en ole koskaan nähnyt! Se on jännä, miten pohtii että ei minusta voi tulla normaalipainoista, koska en sitä varmasti koskaan ole ollut.
Aloitin virallisen "harjoittelukarppauksen" 22.3.2013 ja tiukensin menoa 11.3.2013, sen jälkeen onkin paino alkanut liikkumaan.
Mutta joo, toivottavasti minullekkin riittää tsemppareita muista karppaajista, tässä on iso urakka edessä

Ja varmaan joudun kyselemään vähän neuvojakin tässä touhussa

Käyn vaa'alla päivittäin mutta virallinen punnituspäiväni on aina maanantaisin

Tavoitteena on pysyä koko loppuelämä tällä ruokavaliolla, josta toivon ernergisyyttä ja hyvää oloa, kuten myös painon pudotusta, ensimmäinen tavoite -30kg ja siitäkin on vielä varaa pudottaa toinen mokoma.
Senttimetrit, aloitusmitat 11.3. PÄIVITETTY 15.4.Paino: 132,1kg -
129,1kg - 127,8kgRinnanympärys: 129cm
Rinnan alus: 110cm
Vyötärä: 134cm -
129,5cmPerse/Lantio 143cm /
139cmReidet: 129cm /
124cmPohje: 51cm
Päivitetty ja lyhennetty 12.4.2013
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon