Hei!
Uusi vuosi, uudet kujeet, jne. Olen distracts, 25-vuotias koko ikäni pullukka tyttölapsi, jonka takapuolen leveys on viime vuosien aikana kasvanut kerta kaikkiaan ylettömiin mittoihin. Tämän projektin kannalta strategiset mittani ovat 177cm senttiä pituutta ja 108kg painoa eli painoindeksini on 34,5. Vyötärökin on jo n. metrin verran turvotuksen määrästä riippuen.
Koko aikuisen ikäni kestäneiden oireiden vuoksi hakeuduin lääkärin puheille ja minulla todettiin viime kesänä ärtyvä suoli, jota olenkin pitkänä ja haastavana projektina yrittänyt parannella. Nyt jo varmasti epäsopiviksi tuotteiksi olen todennut viljat ja fruktoosin - eipä ihme, että entisessä elämässä päivän aloittaminen ruisleivällä ja omenalla sai pakin sekaisin.

Tämän karppailuun lähtemisen motivaationa onkin jopa painonpudotusta enemmän vatsan saaminen kuntoon, sillä yksinkertaisesti en enää jaksa olla jatkuvasti kipeänä.
IBS:n parantamiseen liittyvän googlailun seurauksena päädyin tälle foorumille ja olen lueskellut jo useamman kuukauden ja joulukuun aikana päätös tähän lähtemisestä kypsyi. Jenni Vartiaisen sanoin tunnetusti synkkä, tipaton ja hipaton tammikuu lienee uusien tapojen opettelun aloitukselle hyvä hetki. Tuumasin, että ryhmäpaine ja vertaistuki auttanee tässä, joten päätin perustaa tämän ketjun sitä varten.