Huomenta!
En muista koska viimeksi sain nukuttua näin hyvin (jopa 10 tuntia), mutta johtunee siitä, että vaistomaisesti käännyin normaaliin nukkumisasentoon (selältä vatsalleen) yöllä ja haavat ei satu enää niin paljoa, etteikö voisi nyt oikeasti jo vatsalla nukkua. Leikkauksesta lähtien oon ollut tän reilun 3 viikkoa kuin unessa ja yöt meni valvotessa ja vasta vuorokauden valvomisen jälkeen oon työllä ja vaivalla saanut kerrallaan 5-6 tuntia oikeasti nukuttua. Uni siis todellakin on ystävämme ja vaaka näytti herättyäni 105,2
Tiedän kyllä, että joka päivä ei sais käydä, mutta itseänihän kiusaan. Ja jotenkin aattelen, että näin alussa haluan tietää, että onko syömiset mennyt oikein... Näyttäis ihan ok.
Mun karppiruokavalioon on kuulunut tähän mennessä oopsi-kääryleet (suolaiset ja makeat), oopsi-pizza, kaali-kana/jauheliha/tonnikala -salaatit, mantelileipä, mansikat, vadelmat, mustikat, partisjugu, kerma, tuorejuusto ja sitten tietty kasviksista eri salaatit (jääsalaatti, friseesalaatti), KURKKU, tomaatti. Rasvoista on tullut käytettyä oivariinia (pitänee vissiin alkaa jatkossa ostaan ihan voita), oliiviöljyä, valkosipulimajoneesia ja kaupasta löyty ceasar-salaattinkastiketta, jossa kivasti makua.
Nyt oon parina viime päivänä opetellut tosissaan juomaan aterioilla vettä tuon light-cola sijasta ja so far so good

Itse en oo kahvi-tee -ihmisiä, joten epäsäännöllistä työtä tekevänä sitä kofeiini-buustia on haettu tosiaan light-colasta (juu tiedän, että aspartaami hyi hyi, ja yritän nyt tästäkin paheesta eroon, mutta ei kaikkea kerralla pysty) ja muutoinkin oon jo vuosikausia pyrkinyt siihen, että se mitä juon on sokeritonta. Itse asiassa sokerillinen cola maistuu mun suuhun nykyään tosi tosi pahalta.
Rasvatonta maitoa olen juonut myös ihan koululaisesta saakka, mutta maito sellaisenaan ei nykyään kuulu mun perusjuomiin.
Se onni mulla on, että millekään ruoka-aineelle en ole allerginen, joten valinnanvaraa on. Ruisleipä on kyllä sellainen, joka tekee ilmaa vatsaan niin, että sattuu ja sitten tietenkin laittaa pierettämään. Ei tarvii enää viettää päiviään kaasukammiossa, ihanaa
Kiitos iso isä positiivisista kommenteista

Antaa oikeasti pontta jatkaa omaa urakkaa, kun näkee minkälaisia taipaleita muut ovat kulkeneet ja onnistuneet. Ja nyt aamiaiselle