Moro!
Ajattelin aloittaa tänne tälläisen seuranta ketjun jota toivottavasti muistan päivittää.
Eli olen 22v 175cm ja komiat 130kg.. Pahimmillaan käytiin 135kg ja kuukaus takaperin vetäsin ketoosin päälle ja tipautin viis kiloa.
Sitten tuli joulun pyhät ja kunnon hiilaritankkaus, mutta paino ei liikkunut minnekään.

(Hyvä näin)
Aion siis pudottaa n. 30-40kg rasvaa ja lihasta kerään samalla toivottavasti lisää. Puntilla käyn 6 krt viikkoon ( tai siis 3pvä reeniä yks lepo ja niin edelleen) ja siellä reeni ei ole mitään lepposta läpsyttelyä vaan isoilla tehoilla tehdään, hiilarivajeesta huolimatta.
Aerobiseen liikuntaan koitan panostaa, mutta tommonen kirmailu ja muu vastaava ei ole minun heiniä.
Ihmeen hyvä sivusto muuten tämä on, paljon ohjeita foorumilla. 16 vuotiaasta olen salihommia tehnyt ja pakkotoistoa lukenut joten ruokavaliokikkailut ei ole teoriassa vieraita. Meikäläinen kun on niin luupää, että jos ei jotain kielletä (hiilarit) niin sit vedetään kaksin käsin. Ja varsinkin herkkuja ( jäätelö on ollut suuri synti)
Ja ylipainoinen olen ollut ihan naperosta asti, vaikkakin urheillut jossain määrin aina. Ruokavaliot vaan ollu päin persettä. Nyt vaan päätin että vaikka paino tai ulkonäkö ei minua itseäni haittaa kun sen kanssa on aina elänyt, ja kovanahkaisena vittuilua kestän, niin tarvii tälle asialle jotain tehdä.
Eli tavallaan katson mihin miehestä on ja onnistuuko kropan muokkaus ja painonpudotus ( tai onnistuuhan se, kun kerran niin päätin

)
Mutta että terve vaan minunkin puolestani, tämä on ensimmäinen mutta ei viimeinen postaus tälle voorumille. Teksti on epäselvää ja tylsää, mutta kirjottelen tätä vähän niinkun itselleni blogina. Ja mikäli haluatte esim treenituloksia ja siellä kehitystä lisänä tänne niin huutakaa HEP!!

Lihava ja lepponen amatööribodari