Kiitoksia tsempeistä!
Ei ole hetkeen tullut täällä pyörittyä kun syksyn kiireet tuppaavat taas viemään mennessään. Tosin ruokavalio on pitänyt aika hyvin ja olenpa ollut totaalisessa alkolakossakin nyt puolitoista kuukautta. Tarkoitus on jatkaa tipatonta lokakuun puoleen väliin. Paino on edelleen pudonnut hitaasti (olisko tällä hetkellä yhteensä noin -6-7 kg), mutta vaatteissa on alkantu vähän huomata kropan kutistumista kun muutamat housut alkaa olla väljät. Vielä en mahdu mun ensimmäisiin tavoitehousuihin riittävän hyvin, että voisi vielä varsinaisesti käyttää, mutta kyllä ne menee jo jalkaan!
Mun suoliston kuntoa kartoitettiin elokuussa, mutta eihän sieltä mitään ihmeellistä löytynyt. Ei siis todettu keliakiaa tms. mikä siis tavallaan on hyvä juttu, mutta vähän tuntuu että jäi tyhjä arpa käteen. Nyt sitten vain seurataan tilannetta. Lääkärin ohje oli, että jatka vain samalla tavalla kuin tähänkin asti eli pyri välttämään niitä ruokia, mistä tulee oireita.

No niinpä! Se ei vain aina ole niin selvää että mistä niitä oireita tulee ja sen selvittäminen oli vähän niinku homman pointti! Onneksi kuitenkin oireita on ollut viime aikoina vähän harvemmin.
Lätkäkausikin on taas alkanut ja tuonut vähän lisää hikiliikuntaa arkeen. Välipäivinä tiukempaa vhh:ta ja harkkapäivinä korkeemmat hh:t (oikein ajoitettuna). Toistaiseksi on tainnut toimia, kun viime viikolla tajusin yhtäkkiä olevani ketoosissa.

Tätä ei oo mulla tapahtunut piiiiitkään aikaan ja olin vähän hämmästynytkin ottaen huomioon nuo hiilaripäivät (toistaiseksi 2 krt viikossa).
Ai niin, ja olen ollut totaalisessa alkolakossa noin puolitoista kuukautta ja tarkoitus olisi jatkaa lokakuun puoleen väliin asti. Keho tuntuu kyllä "myrkyttömämmältä" ja siten ehkä terveemmältä, mutta kovin kummoisia vaikutuksia en muutoin ole huomannut. Vähän ehkä odotin, että paino lähtisi helpommin/nopeemmin laskuun, mutta ei. Jatkan kuitenkin suunnitellusti ja ehkä pidemmällekin jos sitten siltä tuntuu