Zerynthia täällä hei!
Olen ex-pallokala-karppaaja joka sai lapsen ja keräsi siitä hyvästä noin 15 kiloa vielä entisestään lisää. Lapseni täyttää kohta kaksi, ja olen jo vuoden verran uhitellut itselleni että "nyt" ja "huomenna" ja "nyt ihan oikeasti s**tana". Mutta jotenkin jään aina vaan jumiin tuohon.. olen ensimmäistä kertaa elämässäni myös pallotellut sellaista ajatusta, että mitä turhaan, en mä voi koskaa kuitenkaan onnistua, kun olen jo melkein 30vuotta harjoitellut, enkä vieläkään osaa
Noh, kävin terveydenhoitajan kanssa jossain kohtaa tätä samaa keskustelua, ja hän fiksusti kannusti ajattelemaan niin, että minulla on kuitenkin näiden kaikkien laihdutusvuosien myötä kertynyt valtava määrä tietotaitoa itse ruosta ja laihtumisesta. Osaan siis teorian hyvin, mutta vielä kun osaisi käytännön tasolla..
Noniin se siitä. Tänään leivoin ihanaa sämpylää, sellaista hiilarimöttöä, ja söin riisi-jotain juttua ja söin vielä rieskaakin (ja jogurttia ja mehua...). Ja voi oksennus tätä oloa. Nyt kuitenkin jotain tapahtui päässäni, ja päätin että nyt (ihan oikeasti

). Tämä ei tästä muutu ellen minä sitä muuta. Siis tämä elo ja olo. Huomenna käyn ostamassa ruohonjuuresta Detox-jalkalaastareita ja Detox-teetä ja alan taas karppaamaan. Haluan taas hurahtaa tähän! Alan pitämään kirjaa syömisestä ja olostani, se on se joka pitää minut järjissäni. Ja teen tikkerin! Se aina jaksaa mua kannustaa
Luin iltalehdestä nuoresta tytöstä joka oli laihtunut yli 70kiloa.

Aivan mieletöntä. Kyllä minäkin sitten. Eipä mulla ole kuin 30 kilon taakka karistettavana. Vain 6kpl 5kilon erää. Kuusi. Vain. Hmh.
Eli tästä se lähtee:
Iltapaino 98,5
Vyötärö 102
Lantio 128
Rinnanympärys 106
Käsivarsi 35
Reisi 70