els kirjoitti:
Tuota, lupaako tämä personal traineri isompia kk-pudotuksia kuin puolantohtori,
vai onko sinulla jokin ihan muu syy vaihtoon?
Puolan tohtori lupaa 75 kiloon, minä tietysti tahdon alle. Puolan tohtorin asenne liikuntaan on, että sitten kun liikututtaa, liiku. Puolan tohtorin opeilla minulle on jäänyt iso möykky viskeraalirasvaa, joka tekee kaikenlaisia konnankoukkuja. Nyt minun strategiani on päästä eroon siitä, niin ettei jatkossa tule yllätyksiä sen kanssa. Toistaiseksi pöydällä on sellainen yllätyksellinen asia, että minun pitää vähentää kilpirauhaslääkitystäni.
Heikkilän vastaus viskeraalirasvaa vastaan on HIIT ja joulukuusta asti olen ollut sillä tiellä. Vaikuttaa siltä kehonkoostumusmittauksien tuloksista, että se toimii.
Viskeraalirasvan ohella kiinnostaa aloittaa lihaksen kasvatus. Olen tyytyväinen, kun olen saanut kalibroitua itseni nousemaan fillarilla nopeasti mäkiä ylös. Siinä on sopiva yhdistelmä alhaista painoa ja runsasta lihasta.
Toisin sanoen, minua ei kiinnosta kantiuntokarppaus, vaan runsas treeni. Sillä on myös myönteinen vaikutus psyykkiseen hyvinvointiini. Se myös johtaa siihen, että voin ottaa vapauksia hiilarin ja proteiinin suhteen.
Kolmas syy on se, että pelkään kroppani adaptoitumista. Siksi olisi hyvä syklittää syömisiään.
Minä näen Heikkilän vähän paranneltuna Kwasniewskina, mutten näe omassa tapauksessani syytä, miksi olla täysin viljakielteinen, se on minun eroni Heikkilään.