Jos tänne nyt laittiaisin oman seurannan kun ei vielä tuon tickerin päivitys ole onnistunut, täytyy ohjeet lukaista uudemman kerran!
Eli vuoden vaihteessa tein päätöksen, että nyt kaikki makaronit, riisit, perunat, vaaleat jauhot, leivät jää historiaan! Olen käynyt täällä pitkin syksyä lukemassa ja muokannut tätä ajatusta päässäni koko syksyn ja nyt sitten päätin, että kokeillaan onko vaikeaa! Olenhan ollut sitä mieltä, että mä en voi elää ilman leipää

Nyt kaksi viikkoa mennyt eikä ole ollut edes vaikeaa. Tuntuu kyllä välillä ihan hullulta tää ruokavalio, pekoni, kananmunia, voita, turkkilaista jogurttia siis kaikkea mitä olen yrittänyt aikaisemmin välttää. Kalaa en ole juuri koskaan syönyt, eihän se maistu millekään, kun kuivalla pannulla paistaa. Mutta ah nyt Kuhaa kermassa
Koko projektin tavoitteena on ensinnäkin saada väh. 10 kg pois ja lisäksi parempi olo! Aloin ihan järjellä miettimään, että onhan ihan hullua, että jollain "vaalealla" nostan verensokeria hetkeksi ja sitten kohta on taas nälkä. Tommoinen sahailu ylös/alas täytyy olla yksi suuri syy mun väsymykseen ja jaksamattomuuteen.
Nyt siit kokeillaan toisenlaista ruokavaliota ja tosiaan hyvin on mennyt! Kummasti tämmöinen kunnon ruoka pitää nälkää paremmin.
Nonni ja luvut peliin 2.1. paino oli 84,50 (29,23), 8.1. paino oli 82,2 (28,44) ja tänään 80,80 (27.95) eli suunta ainakin tähän mennessä oikea!