Aloitin 91,5:stä joskus huhti-toukokuussa. Vähäkalorisella pois (jälleen kerran) 15 kg. Kun tunsin syksyllä jokasyksyisen ahmimisen merkit, päätin, että joku muutos on tultava. Vaihdoin siksi karppaukseen.
Karppauksen alussa marraskuun alussa paino oli 77,4. Paino kävi jo välillä 75,9:ssä, josta olin iki-onnellinen, kun paino ei ollut käynyt niin alhaalla moneen vuoteen. Nyt paino on 76,7, eli paino on vähän sahannut. Keho ehkä pohtii vielä, mikä on homman nimi. Mutta jos talven yli pääsis edes näissä lukemissa, sekin olisi jotain. Etten taas saisi 15 lisäkiloa. Huh-huh.
Uskoisin löytäneeni toimivat makrot ja määrät (kehoa kuunnellen ja karppausperiaatteita noudattaen sekä eri määriä kokeillen, en tällä kertaa kauheasti punniten ja laskien, koska olen sitä niin paljon tehnyt), mut ainoot ongelmat on tällä hetkellä
- kauhee uupumus
- ummetus.
Emmä halua neuvoja ummetukseen, koska olen lukenut niitä tältä foorumilta. Pitää vaan katsoa, mikä mulle toimii.
Uupumus tuntuu lisääntyvän, jos hiilarit pistää tosi alas. Ja sit ku niitä lisää, sekin uuvuttaa. Ellei sit ole joku ihan muu syy. Täytyy seurata tilannetta.
Tää on vain tällainen selostus, ei mikään neuvonpyytämisviesti.