Apuva, oon täysin unohtanut tänne mun omaan päikkyyn päivitellä painoa
Viikko sitten jouduin umpparin poistoleikkaukseen joka toi älyttömän määrän turvotusta ja menkatki tuli päälle, et en oo uskaltautunut vaa'-alle nyt vähään aikaan. Seuraavan kerran punnitsen itteni vasta viikon päästä perjantaina.
Mutta ennen leikkausta mun paino pyöri siinä 60-60,7 kg välillä. Siitä haluan vielä muutaman kilon karistaa. Saas nähdä miten tulee nyt käymään ku en kuukauteen saa urheilla, tuun varmaan hulluksi vielä
Syömiset on kyl mennyt täysin päin peetä leikkauksen jälkeen. Söin mitä huvitti mutta nyt oon pari päivää onnistunut pysyy ruodussa. Tosin tänään on sit oikeestaan vaan syönyt taas leipää ku en oo ehtinyt/jaksanut vääntää mitään oikeeta ruokaa

Ajattelin vkonlopun vetää tiukemmalla otteella, aamupuuro ja yks hedelmä päivässä ja loput sit protskuu ja rasvaa. Normaalisti oon pitänyt hiilarit siinä 100g/pv, verensokerit on sillä hiilarimäärällä parhaimmillaan. Mutta nyt pitää saada tää leivän puputus pois joka tuli takas leikkauksen jälkeen niin pidän pari kolme päivää vähän tiukempaa linjaa
Tulipas pitkä sepustus, sen siitä ku unohtaa oman päikkynsä olemassaolon