Voihan hellurei ja hellät tunteet...just joo, karppaus jatkuu kun vauva syntyy...no vauva täyttää nyt kesällä vuoden ja ei tästä elämästä tuu enää mitään näitten läskien ja varsinkaan ton maharöllön suhteen, eli nyt palaan karppauksen pariin (ainakin jonkinmoisen, koska olen vielä "huono"tässä lajissa, enkä jaksa laskeskella tarkasti hiilareita tms, eli semmosella mututuntumalla ja perustiedoilla mennään...)
Nyt kun olen takavasemmalta vihellellen hiipinyt takasin tänne (vähän niinkun ettei kukaan huomaa...

), alan päivitteleen painoani ja kenties vähän syömisiäni. Ja koska olen myös vaaka-addikti, en pysty (ainakaan tällä hetkellä) käymään vain kerran viikossa puntaroimassa itseäni, vaan teen sen yleensä joka aamu (olen juu luopunut siitä iltapunnituksesta) ja tiistait on punnituspäiviä (virallisia siis). eli alotupaino oli viime ti 94,1kg, mutta esim tänään aamulla näytti 96,1!!! järkytys! mitä oon tehnyt väärin

Pois kokonaan olen jättänyt leivät, pastat, riisit, valk.jauhot, perunan, kevytmaitoa silloin tällöin lasi, tietty karppi/sipsiherkut (näitä itseasiassa en ole syönyt pariin kuukauteen) ja muut hiilaripommit. Olen siis syönyt mm. kinkkupiirakkaa, pizzaa, broilerigratiinia, jauhelihapaistosta, turkkilaista jogua vadelmilla, juustoja, pihvejä, makkaraa jne...ja ruuat siis (siis piirakat, pizzat yms) tehty karppiohjeilla ai niin yksi pahe on ollut, suolapähkinät...metsälenkillä olen käynyt nyt joka ilta reilun viikon ajan...eli joku jumittaa nyt
No nyt alan kattoon tarkemmin vielä syömisiä, että tulee tarpeeksi rasvoja ja noi pähkinäherkut yms "ylimääräiset" vähän vähemmälle!
Vielä tilitystä itsestä...olen siis tänä vuonna 30v täyttävä rouva, pojat vm -07 ja -10, mies nromipainoinen/hoikka, eikä välitä karppiruuista

jaksaa kyllä olla kannustava, muttei itse syö "keskurpista yms pöperöitä". Painonpudotuksen "alkutsempiksi" menen kavitaatiohoitoihin (4x) ja kohdistan tämän siis tuohon ällöttävään vatsarasvaan...ja KUN pääsen tuonne tavoitteeseeni (tai lähelle sinne jonnekin pienempiin lukemiin) aion mennä vatsanahan kiristysleikkaukseen (vatsani on siis todella arpinen ja iho löysä löllyrä, joka ei korjaannu millään ruokavaliolla/liikunnalla enää)
Sekava paluu sulolta, koitan ymmärtää edes itse...
aloituspaino 94,1kg
ja huomenna sitten sitä PLUSSAtulosta