Heippati!
Kiitos tsemistä

En olekkaan yksin täällä

Tein Johanna työtä käskettyä ja kävin kommentoimassa muiden ketjuja

Elis viikoistahan en enää oo perillä, ku niin kauan tätä karppielämää menny

Mittaus ja punnituspäivän oon siirtäny torstaille (ennen oli tiistai).
Pudotetut kilot on pysyny tuossa 12 kilossa, mutta senttejä on pikkuhiljaa hiipimällä lähteny

Mutta hyvin edelleen menee. Hiukka vain nyt jumii tää homma ku on tää kesä, ni tulee olutta ja viiniä otettua v-loppusin jonnin verran, mutta viikolla menee karpisti. Ja se että nyt kyläillään v-loppusin aikasti paljon ni sielähän on sitte näitä pottuja, yms. Yllätyksenä kuiten aina viikolla vähä lähtee painoa ja senttejä ja ku saapi v-lopun turvotuksen pois ni se sama paino tulee takas

Hiljaa hyvä tulee

Ressiä en ota vaikka nyt meinaaki jumia. Ku täähän on loppuelämän juttu ja ku tiiän sen että ku syksy tulee, ni liikut loppuu ja elämä normalisoituu.
Sen tossa honasin että sen alkuajan hehkutuksen muille ihmisille oon lopettanu täysin, ku tympäsee ku net ajattelee tätä jonnillaisena "laihdutuskuurina" ja ei usko tähän hommaan

Mutta vieläpä tosiaan tulevat näkemään ja toteamaan että tää toimii

Sitä olen tässä nyt kauhulla seurannu ku moni minun kaveri on alkanu YRITTÄÄN tätä karppausta ja ovat että: "vau, saa syödä voita ja käyttää kermaa". Mutta ku net eivät ymmärrä että net potut ja sokerit pitäs jättää pois, ni kohta ne sitten toteavat ettei tää toimi ja haukkuvat koko karppaamisen

Mutta no joo, jokainen taaplaa tyylillään...
Eipä mulla tän kummempaa tällä kertaa