karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-26 22:58:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-24 16:36:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikko ja kax päivää karppia takana! Ja olo mitä mahtavin! :) Tiistait on minun punnituspäiviä. Kun viikko karppia tuli täyteen tämän viikon tiistaina niin vaaka näytti -5kg! :smt041 Senteistä en tiedä kun en alussa niitä mitannut, mutta nyt tiistaina otin mittoja ylös :)
Tuo 5kg on hyvä aloitus minun mielestä, mutta vielä ainakin 20kg pitää saada katoamaan!! :D mutta mulla ei mitään hoppua ole saada niitä pois :D Pituutta mulla 175cm ja painoa oli alussa 120 kg :oops:

ViestiLähetetty: 2011-03-24 16:42:52 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Sikahyvä alotus :D
=D>

ViestiLähetetty: 2011-03-24 16:56:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

aivan sikahyvältä se tuntuki ku meni ekan viikon jälkeen vaa'alle! :smt026 naapuritki varmaan kuuli ku olin NIIN onnellinen "pienestä" painosta :smt005 housutkaan ei ole niin tiukat :wink:

ViestiLähetetty: 2011-03-30 15:34:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Eilen tuli kax viikkoa täyteen :) Painoa lähteny nyt kaikenkaikkiaan 6,5kg ja senttejä lähteny parin sentin molemmin puolin nyt viikossa \:D/
Oli mukava kun yhdet ennen todella tiukat farkut ei ollutkaan enään niin tiukat :)
Ja saatiin viikonloppuna wiin tasapainolauta, niin jotenkin tuo liikuntakin lisääntyny... ja lihakset kipeänä! :lol:
Muna- Pekoni aamiainen vain meinaa jo alkaa kyllästyttämään, niin pitäis keksiä jotain tilalle #-o Ideoita? :roll:

Tästä hyvä jatkaa! :smt035

ViestiLähetetty: 2011-04-05 08:24:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt kolme viikkoa takana ja tulos on -8kg koko ajalle (kuten tickeristä näkyy). Mutta senttejä ei ole oikeestaan lähteny nyt kolmannella viikolla :( Mutta olen silti tyytyväinen :)
Kolmannen viikon olin melkein kokonaan ilman aamumunia ja söin partista ja mustikoita tai banaania =P~
Mietin tuossa että johtuisko ehkis tuosta partiksesta ettei ole lähteny senttejä? :shock:
Se mikä mulla tässä vähä tympäsee, ni MIKSEI minun liikaleuka ei pienene mihkään?! :smt009

ViestiLähetetty: 2011-04-12 10:57:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kuukausi karppausta nyt takana ja fiilis edelleen mitä mahtavin! \:D/ Mutta puntarilla kävin....niin paino oli pysyny samassa #-o
Mutta ajattelin että johtuisko siitä että olen ruvennu hurjasti liikkuun niin ne olemattomat lihakset mitä mulla on ollu, on alkanu kasvaan? :roll:
Senttejä mulla on kyllä lähteny kivasti :smt026
Eli onko se nyt sitten niin että jos se tuo paino kuiten kovin jumii niin minun täytyy alkaa kattoon että mitä pistän suuhuni ja kuinka paljon?...
Olen siis kyllä syöny alusta asti samallalailla... ja seurannu hiilareita...

Tästä on kuiten hyvä jatkaa! :smt006

ViestiLähetetty: 2011-04-13 09:13:59 
Poissa
sintti
sintti

Eipä sillä painolla niin väliä kunhan sentit pienenee.
Pitäis itekkin mitata.

ViestiLähetetty: 2011-04-19 07:57:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jees, nyt viis viikkoa karppausta takana! =D>
Painoa lähteny nyt kaiken kaikkiaan 10kg :smt041 Mutta pakko kyllä nyt sanoa, että en minä kyllä ole ite huomannu kropassa vieläkään mitään muutosta, sama liikaleuka ja sama iso perse... :cry:
Senttejä on lähteny: rinta: 5cm, vyötärö: 15cm, lantio(ongelma-alue): 4cm ja reisi: 5cm.
Olo on kuitenki edelleen tosi hyvä ja ruoka maistuu :)

Ja ihana kun tuo kevät aurinko paistaa :) :smt006

ViestiLähetetty: 2011-05-10 09:15:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ohhoh, unohtunu tänne päivittää :roll:
Nooh, kaheksan viikkoa karppia nyt takana ja tää jatkuu vielä, ku on niin helppoa ja mukavaa ja tuloksia antavaa :smt026
Tuossa pääsiäisen, vapun ja äitienpäivän aikaan tuli käytyä vähän (pääsiäisenä enemmänki) hiilarimaassa...eikä ollu kiva olo sen jälkeen :smt095
Nesteethän siinä kerty, yms. ni paino ja sentit vähä kasvo...mutta nyt alkaa taas pikkuhiljaa oleen kroppa kuosissa :)
Hyväkarppia oon nyt kokeillu tän viikon ja vielä menee ainaki toinen viikko (kattoa nyt että millasia tuloksia tulee)... :smt023

ViestiLähetetty: 2011-05-16 22:18:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Wau mikä tahti sulla =D>. Jatka samaan malliin! Ja kyllähän lihas painaa läskiä enemmän. Toisaalta, mulla ainakin partiskin aiheuttaa jumeja, samoin juustot ja pähkinät. Saisimpa tuon tsempin päälle, käympä tästedes tästä ketjusta vähän hakemassa intoa lisää :wink:

ViestiLähetetty: 2011-05-18 12:13:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Oolrait; Viikkoja takana 9 ja mukavaa on tää homma edelleen :) Oon kyllä nyt löytäny sen "oman jutun" painon pudotukseen ja hyvään oloon :smt043
Tän viikon aikana ei paino ole laskenu olleskaan ja senteissäkään ei ole muutosta, muuta ku että lantiosta oli lähteny sentti :)
Taidan jatkaa hyväkarppia, mutta kokeilen nyt niin että jätän partiksen aamupalasta pois, jos se vaikka jumittaa tuota painon laskua (kun olen täällä lueskellu että se tekee monelle sen), juustoja olen myös alkanu käyttään aika kovasti (ihanainen aurajuusto!) ajattelin niitäki vähentää :smt022 Rasvaa taas olen pyrkinyt lisäämään muussa muodossa. Mitään en ole laskenu, mutta kattoa nyt että jos ei ala painoa lähteen niin täytynee sitten alkaa vähän pitään päikkyä että mitä syö ja kuin paljon :?

Kiitos PikkuHukka :hug:

ViestiLähetetty: 2011-05-25 08:07:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikkoja 10 takana :)
Eilen oli punnitus ja vaaka on nyt jumahtanu siihen -10kg, eikä mee alas päin :-k
No mutta vyötäröltä oli kuiten taas sentti lähteny ja ohan ne nuo vaatteet löystyny :)
Taidan siirtyä takas alakarppiin, jospa se alkais vaikuttaan painoonki ja on tässä nyt vähän niinku nää viikonloput menny epäkarpisti (ei mitenkään hirveästi, mutta kuiten) :roll:
Hyyyyiiiii, söin eilen suolapähkinöitä ja tulipa niistä pikkasen paha olo, yäk! :smt078

Mutta tässä vähä merkattuna että mitä mulla on lähteny:
Rinta: -13,5 cm
Vyötärö: -16 cm
Lantio: -3,5 cm (ja just se mistä pitäis lähteä eniten!!)
Reisi: -6 cm
Paino: -10 kg

Ja nyt voisin viisailta kanssatovereilta ottaa neuvoja vastaan tuosta painon jumituksesta :smt100

Kiitos :hug:

ViestiLähetetty: 2011-05-25 11:09:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hienosti sulla on lähteny senttejä =D>. Juu ja mä voin kyllä neuvoa miten saa painon jumittamaan ja jojoilemaan ihan varmasti :twisted: #-o, nimim. mestarijumi. Mut kokeilepa sitä alakarppia niin eiköhän se siitä lähde :). Ja kyllähän se paino vähän sykäyksittäin tykkää laskea, välillä se elimistö pysähtyy miettimään, että hetkinen ja sitten taas lähtee alaspäin.. Tsemppiä edelleen!

ViestiLähetetty: 2011-06-07 09:47:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikkoja on nyt 12 takana :)
Viime viikolla en kerinny kirjotteleen tänne, ku on nuita lomalaisia ollu kylässä :)
Mutta joo, edellisellä viikolla lähti taas senttejä, mutta ei kiloja. Tällä viikolla taas on ollu niin että senttejä ei oo lähteny, mutta kilo on lähteny :)
Nyt on viikonloput menny vähän epäkarpisti, mutta eipä tuo näytä haittaavan :lol:
Ja tässä karppaamisessa on se hyvä puoli, että ei tarvi joka maanantai olla alottamassa uudelleen, vaan kun tää on elämäntapamuutos, niin eihän sitä voikkaan aatella, että koko ikänsä pysyy pois tuolta hiilarimaasta :smt102
Mutta hyvin siis menee :)

P.S. Viikolla oon kuiten menny alakarpisti 8)

ViestiLähetetty: 2011-06-14 15:50:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikkojahan on nyt takana 13 :)
Ny oon taas menny vähän isommilla hiilareilla abot 50g/päivä, mutta hyvin menee :)

Mittoja:
Rinta: - 13,5 cm
Vyötärö: - 19 cm
Lantio: - 5,5 cm
Reisi: - 7 cm
Paino: - 12 kg

Alan nyt vähä harvemmin päivittään tätä minun ketjua. Kahen- neljän viikon välein ehkis. Ku tuntuu tyhmältä joka viikko käyvä rustaileen melkein samat asiat tänne :D ...Ja tuntuu että täälläki yksikseni vain kirjottelen :smt090 ...mutta saapa ite lueskella :P

Nähdään ja kuullaan :smt006

ViestiLähetetty: 2011-06-14 16:25:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moikka!

Hienostihan sulla on tämä homma lähtenyt käyntiin! Onnittelut 24:n voipaketin verran!!
Jos jumittaa, niin kannattaa tosiaan jättää juustoja ja muita maitotuotteita vähän
vähemmälle. Ruokapäiväkirjan pitäminen (täälläkin vaikka julkisena) auttaa huomaamaan
kaikenlaista, mitä ei muuten huomaakaan.

Tsemppiä sun urakkaan, kantsii käydä kommentoimassa myös muiden
ketjuja ja päikkyjä, sitä kautta täälläkin meno vilkastuu.

Tssau.

Johanna :D

ViestiLähetetty: 2011-06-15 06:57:46 
Poissa
sintti
sintti

Kurkkailinpa sun ketjun läpi ja hienosti sulla menee, nuo senttimuutoksetkin on hurjia =D> Itse vasta haaveilen tuollasista 12 kilon pudotuksista ja voi kun saisin mäkin tuota liikuntaa vielä kuvioon mukaan, mutta ehkei kaikkea uutta kannata rutistaa kerralla.

ViestiLähetetty: 2011-07-07 10:53:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heippati!

Kiitos tsemistä :hug: En olekkaan yksin täällä :-P

Tein Johanna työtä käskettyä ja kävin kommentoimassa muiden ketjuja :)

Elis viikoistahan en enää oo perillä, ku niin kauan tätä karppielämää menny :lol:
Mittaus ja punnituspäivän oon siirtäny torstaille (ennen oli tiistai).
Pudotetut kilot on pysyny tuossa 12 kilossa, mutta senttejä on pikkuhiljaa hiipimällä lähteny :smt026
Mutta hyvin edelleen menee. Hiukka vain nyt jumii tää homma ku on tää kesä, ni tulee olutta ja viiniä otettua v-loppusin jonnin verran, mutta viikolla menee karpisti. Ja se että nyt kyläillään v-loppusin aikasti paljon ni sielähän on sitte näitä pottuja, yms. Yllätyksenä kuiten aina viikolla vähä lähtee painoa ja senttejä ja ku saapi v-lopun turvotuksen pois ni se sama paino tulee takas :) Hiljaa hyvä tulee :smt023 Ressiä en ota vaikka nyt meinaaki jumia. Ku täähän on loppuelämän juttu ja ku tiiän sen että ku syksy tulee, ni liikut loppuu ja elämä normalisoituu.
Sen tossa honasin että sen alkuajan hehkutuksen muille ihmisille oon lopettanu täysin, ku tympäsee ku net ajattelee tätä jonnillaisena "laihdutuskuurina" ja ei usko tähän hommaan :-x Mutta vieläpä tosiaan tulevat näkemään ja toteamaan että tää toimii :smt084

Sitä olen tässä nyt kauhulla seurannu ku moni minun kaveri on alkanu YRITTÄÄN tätä karppausta ja ovat että: "vau, saa syödä voita ja käyttää kermaa". Mutta ku net eivät ymmärrä että net potut ja sokerit pitäs jättää pois, ni kohta ne sitten toteavat ettei tää toimi ja haukkuvat koko karppaamisen :smt019 Mutta no joo, jokainen taaplaa tyylillään...

Eipä mulla tän kummempaa tällä kertaa :smt006

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00