Koltta kirjoitti:
Toimiskohan tää oikeesti... VOIhan se olla että trikkeri ja ennen/jälkeen kuvat vaan huijaa nälkäistä karppaajaa näkemään näkyjä

Mun mielestä se VOI onnistua just sen vuoksi että ei tarvitse kituutella nälkäisenä ja yllättävän moni on päässyt siitä järkyttävästä makeanhimosta eroon.
En minä muiden onnistumisia epäilekään. Omia vain. Sinä, Kolta, oletkin innostava ja oivallinen erimerkki vhh-ruokavalion tarpeellisuudesta ja elämäntavan menestyksellisestä muuttamisesta. Mutta että toimiiko se minulla, niin jäänee nähtäväksi

!
Kun on vuosikymmeniä uskonut rasvan tappavaan voimaan, niin käsi tärisee, kun ihananihanaa pekonia, juustoa ja oi.. kermaa ruokaani laitan. Tarvinnen syvällisen psykoanalyyttisen sielun puhdistuksen ja kääntymisen, jotta tärinöistäni pääsen eroon. Ehkäpä ajan kanssa...
Mutta sen olen ehdottomasti havainnut, että enää ei tule sitä vallatonta syömis/ahmimistarvetta, kuten tuli esim. Painonvartijoiden ruokavaliolla. Kyllähän silläkin laihtui ja jotain hyvää siitä opin (esim. kasvisten monipuolinen syönti), mutta nyt olen oppinut nauttimaan ruo'asta ja tekemään maukkaita kasvisruokia. Ei tarvitse laskea pisteitä, jotta pärjäisi iltaan asti. Niin, ja karkkihyllyt saa ohitettua suuremmin kuolaamatta.
Joten, koska maalllisessa tomumajassani tuntuu hyvältä, ja sielukin varmaan lakkaa vapisemasta kerman ja rasvan äärellä, niin eiköhän se jo motivoi. Hurmokseen pääsisin tietty, jos oheistuotteena laihtuisin

!