karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-23 19:53:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-11 17:57:02 
Poissa
sintti
sintti

Karppausta, hieman alle viikko, kaikki on edelleen uutta ja ihmeellistä. Paino on pudonnut tämän 5 päivän aikana 96kg:sta 91 kiloon. Hurjaa, kun olen omasta mielestäni syönyt ihan järkyttäviä määriä lihaa ja rasvaa kasviksia unohtamatta. Tarkoituksena saada paino tuonne 80 kiloon. Tämä erityisesti siksi, että frisbeegolffin pelaaminen kilpatasolla käy polvien päälle tällä elopainolla aikalailla ja haluaisin kovasti jatkaa harrastamista vielä ikämiehenäkin. Toissijaiset syyt on sitten, että saatan pitää itsestäni enempi kun olen timmissä kunnossa ja muutenkin terveempi ja virkeempi. Elämäntapaahan tästä olen hankkimassa, että varsinainen hoppu ei ole mihinkään.

Painoa 11.7-2011
91,1kg =D>

ViestiLähetetty: 2011-07-15 09:49:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienot pudotukset eka viikolla! :D

ViestiLähetetty: 2011-07-17 19:13:23 
Poissa
sintti
sintti

Noniin, ketoosissa ollaan ja ollaan oltu jo jonkin aikaa. Hiilarit pysyneet aika hyvin 20g/vrk vähän alle tai vähän päälle. Painoa oli tänään aamulla 89,3 ja olo alkaa olemaan aika perkuleen hyvä. Urheilemaankin pystyy jo vähän kevyttä lajia kun harrastaa. Nälkää en tunne miltei ollenkaan aamullakaan ei ole näläntunnetta, mutta kuitenkin tulee syötyä hyvin niin aamuisin kuin päivisinkin. Saas katsoa, missä vaiheessa paino päättää jumittua silleen, ettei enää laske yhtä kivuttomasti. No sitä odotellessa mennään näin kuin nyt ollaan menty.

ViestiLähetetty: 2011-08-01 19:08:38 
Poissa
sintti
sintti

Hepskukkuu. Karppailu jatkuu edelleen ja aika pitkälti tuntuu siltä, että valinnat ruokakaupassa tuntuu jo aika rutiininomaisilta, kaikki "kielletty" on kierretty kaukaa eikä mielitekoja jauhoihin tai sokeriin ole ollut. Painon putoaminen on hidastunut aika paljon, mikä nyt alku rysäyksen jälkeen oli odotettavissakin. Pari viikkoa tuli syötyä prodeakin ihan liikaa, mutta nyt kun sen määrää olen vähentänyt, niin paino on jatkanut putoamistaan. Seuraava etappi onkin sitten kaikenlaisten erilaisten karppiruokien kokkaaminen. Nyt ollaan menty aika pitkälti salaatti ja liha linjalla, kovasti tekee jo mieli erilaisia pataruokia ja muita systeemeitä. Tää on kyllä ollut parasta, mitä itselleni olen tehnyt. Tuntuu, että koko ukko on muuttunut väsyneestä sohvaperunasta, energiseksi sähköjänikseksi =)

ViestiLähetetty: 2011-09-06 19:42:25 
Poissa
sintti
sintti

Ohhoh, vähän on ollut taukoa tämän päivittämisessä. No niin kuin tuosta sukeltavasta kultakalasta tuolta alhaalta näkyypi, niin painoa on pudonnut edelleen ja nyt alkaa vähän tuntumaan siltä, että tässä voisi ottaa vaikka vähän rennomminkin. Sitä mitä se rennommin ottaminen olisi niin en tiedä ollenkaan. Mukavaa on ollut huomata, että kaikkein kireimmätkin vaatteeni ovat muuttuneet liian isoiksi osa jopa todella paljon liian isoiksi.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00