karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-16 08:42:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-25 16:46:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nyt on vatsavaivat jo historiaa ja olo on siis aivan upea! Liikinta suorituksia jaksaisi ihan kuinka kauan vain...ei mene lainkaan maitohapoille!! :lol:
Kevyesti menee tunnin zumbat ja 1,5h hot joogat (eli sali on lämmitetty 40c asteeseen jossa sitten suht.vaativa jooga...aika hikistä puuhaa :lol: ) Aivan mahtavaa siis!

Painon kehityksessäkin on tapahtunut mukavaa:

Eli tietenkin tuon kauhean vessassa juoksemisen jälkeen paino vähän pompsahti ylös päin...ja sitten taas yhtäkkiä lähti melk.kilon verran. Aivan mahtavaa!
Eka tavoite on se 70 kg ja siitä sitten taas portaittain alaspäin. Kiusauksia on ollut enemmän ja vähemmän mutta ne on voitettu itsekurilla ja liikunnalla =D> Olen tosi tyytyväinen...ja tämä olotilahan on aivan mahtava!!

19.1.2011 74,4 kg
21.1.2011 74kg
23.1.2011 73,9kg
24.1.2011 73,1kg

ViestiLähetetty: 2011-04-19 15:04:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, mutta karppaus EI! =D>

Ihan mahtavaa...mieli kyllä tekee välillä NIIN paljon kaikenlaisia herkkuja. Tammikuusta asti nyt karppaillut, 3 herkuttelu/hiilarin mättöpäivää (yksi taisi kyllä venahtaa useammaksi päiväksi :( ). Olen todella tyytyväinen, nyt tavoitteena saada vielä 10 kg pois.

Tällä hetkellä paino heittelehtii siinä 66,9kg - 68kg välillä. Toivottavasti se nyt laskee tuonne 66kg paikkeille 8) Niin siitä on sitten hyvä jatkaa, ei se ihme ole että nyt heittelehtii koska suht.nopeasti putosi tuo 10kg.

Ehkäpä vielä jonakin päivänä painoni alkaa viitoisella...tai vaikkei alkaisi niin haluaisin niin nuo lihakset näkyviin. Jonkin verran jo niitä alkaa erottamaankin, se tietenkin motivoi. Aurinko paistaa ja olo on 10kg kevyempi(ja se kyllä jo näkyy sekä tuntuu), joten ei voi valittaa.... :lol:

ViestiLähetetty: 2011-08-01 13:20:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen täällä. Pientä jumistusta ollut ilmassa. Paino pyörii siinä n.68kg paikkeilla.
Urheilua olen lisännyt huomattavasti, eli salilla käyn sellainen 2-4krt/vk, kotona kahvakuulatreenit ja sitten tietenkin ratsastukset päälle (4-6krt/vk).

Pian ollaan syksyssä ja luultavasti sitten uiminen astuu kuvioihin(?). Nyt tuo salitreeni on saanut innostumaan :) Ja sen alkaa kyllä jo huomaamaan. Käsivarret jo aikasmukavan näköiset, alkaa olemaan jo arkipäivää et vitsi sä olet laihtunut ja ei kyllä ikinä uskoisi et sulla on 3 lasta jne... Mukavaa :D No odottakaa vaan, vielä kun saa tätä ylimääräistä pois niin sitten voin olla todella tyytyväinen.

Ihmiset ihmettelee miten aika riittää, kyllä se vaan kummasti riittää. Kun ottaa itseään niskasta kiinni. Aamulla herään suht.aikaisin (nukun öisin n. 6h, mutta vkl:na sitten enemmän). Teen lapsille aamupalan valmiiksi ja menen ennen töitä salille (joko vien lapset tai mies vie). Hyvin ehtii vetämään sellaisen tunnin treenin, sitten töihin. Töissä sen 8h, sitten joko kotiin tai tallille. Illalla sitten vielä koirien lenkitys ja pyykinpesut, lasten läksyt ja yhdessä oloa. Paljon on nyt lapset kesällä viihtyneet myös mukana tallilla, mutta syksyllä se tietenkin vähenee kun illat niin pimeitä jne..

Hyvin saa vedettyä n. 3-4 salitreeniä viikolla, tallilla käyn n. 3 iltana viikolla ja viikonloppuisin. Niin että koko ilta on perhelle/lapsille viikolla on aina 2-3 iltaa ja sitten tietenkin vkl:na kun en ole töissä vkl:sin. Eli käytännössä kotona tulee oltua lasten/miehen kanssa n. 5 iltaa ja sitten tietty 2 iltana tallin jälkeen(siellä kun vain tahtoo mennä se 3h töiden jälkeen). Oikeastaan perheeltä vie aikaa vain tuo iltaisin tallilla "notkuminen" joten salitreenin teen silloin kun yleensä aikaisemmin nukuin :? Samoin kahvakuulaa tulee heiluteltua kun lapsoset nukkuu ja katsotaan miehen kanssa televisiota.

Meinasin ihan unohtaa, että kun tässä nyt on asioita laitettu elämässä uusiksi..päätin sitten myös tupakan polton lopettaa!!!! :mrgreen: siihen kun repsahdin uudelleen n. vuosi sitten. Siinä onkin sitten haastetta että paino laskee ja tupakointi myös loppuu :shock: I hope minä onnistun... tunnetusti ei mikään helppo yhtälö. :roll:

ViestiLähetetty: 2011-08-05 13:31:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Edelleen ilman tupakkaa =D> Jihaa, hyvä minä :wink:
Myös ruokailu on ollut hyvinkin karppilinjaa, jos ei eilen syötyjä hapankorppuja (2kpl) lasketa 8)

ViestiLähetetty: 2011-10-19 08:44:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joops, täällä taas...repsuin sitten taas :( Aika jojoiluahan tämä on ollut, motivaatiota ollut vaikea pitää yllä.
Siinä sitten pari viikkoa sitten alkoi taas housut kiristää, ruokailu oli ihan käsittämätöntä ahmimista. Nyt jos joskus vertaistuku on tarpeen...

Nyt kuitenkin motivaatio on löytynyt uudelleen :) Olen yksinkertaisesti päättänyt että nyt tämä loppui ja piste.
Vuoden tavoite on asetettu ja nyt siitä pidetään kiinni. Oeln nyt aktiivisesti käynyt lenkillä ja salilla. Salitreeneisihin saan nyt apua yhdeltä tutulta samoin ruokavalioon. Tarkoitus on karpata(vaikka pelkäänpä että neuvoja tulee hiilareiden lisäämiseksi).

Jojoilusta sen verran että tosiaan paino kävi alimmillaan kesäkuussa siellä reilu 66kg, nyt vaaka näytti 12.10 73kg. Nyyh :(
Niin paljon työtä ja sitten vaan repsuin. Alle 4kk ja painoa takaisin 7kg!! Käsittämätöntä :?

Mutta nyt ne lähtee, mä olen sen itselleni velkaa.

ViestiLähetetty: 2012-01-14 19:47:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No niin se aika kuluu :-D

Ahkerasti on treenattu ja tuloksiakin näkyy, ruuan kanssa vähän sellaista kikkailua. Syklitellyt olen nyt ennen treeniä 100% täysmehulla. Hyvin on jaksannut treenit vetää ja lisää rautaakin on saanut lisäillä. Painoa on nyt 73kg, eihän tuolla painolla ole väliä mutta valitettavasti tuosta painosta edelleen suuri osa on myös läskiä...joten varaa on pudottaa.

Tällä hetkellä salilla käyn 3krt/vk, ohjelma on aettu niin että selkä ja ojentajat, rinta,kädet ja olkapäät, jalat ja persus. Lisänä on sitten ratsastus 1-2krt/vk, 1krt/vk jooga ja sitten muutama kerran Hiit.
Hiittiä olen tehnyt kävely/hölkkä ja kuntopyörällä.

Nyt vain katse kohti kiinteämpää kehoa :D

ViestiLähetetty: 2012-01-14 21:56:26 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa takaisin :)

Kuulostaa varsin hyvältä, että olet jaksanut kuntoilla kirjoittelusta huolimatta! Noin runsaalla liikunnalla, tietysti lähtökohdista riippuen, on varmasti ihan kivasti tullut jo lihastakin sen ylimääräisen rasvan tilalle, joten painoa ei aina tarvitse niin tarkkaan tiirailla. Muista että mittanauha on monesti parempi apuväline tulosten tarkkailuun kuin vaaka. Liikuntamääräsi näyttää sen verran runsaalta että tuolla määrällä on varmaan jo aika mahdotonta nostaa painoa muuta kuin lihaksella.

Jatka samaan malliin ja muista jaksaa kirjoitella tänne, omien muistiinpanojen pitäminen ainakin omalla kohdalla auttaa motivoimaan jos ei muu ;)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00