Viikkoja on takana 27. Joulut ja uudet vuodet on juhlittu. Aika palata takaisin arkiseen rytmiin. Joulun aika sujui syömisten suhteen ihan mukavasti. Hieman annoin itselleni siimaa sokeristen jouluherkkujen suhteen. Suklaakonvehteja oli ihan pakko maistella joulun kunniaksi
Lenkillä kävin sitkeästi koko joulun ajan. Tämän aamun päivän paino oli 76,9 kg. Aikas mukavaa

näissä lukemissa olen ollut viimeksi viime vuosituhannella

Suunta siis alaspäin edelleen. Pitäisi pikku hiljaa jo miettiä missä vaiheessa siirtyisi painonhallintaan. Se vaihe pelottaa eniten. Aikaisemminkin olen huomannut että painoa kyllä pystyy pudottamaan, mutta varsinainen painonhallinta ja painon pitäminen paikoillaan on niin vaikeaa. Aiemmin en tässä olekaan onnistunut, vaan olen jojoillut

. Jojoilusta pitää päästä eroon, ehdottamasti. Tämä vuosi siis näyttää kuinka tässä onnistuu.
Viime vuoden viimeisenä päätöksenä ilmoitin itseni puoli maratonille. Se olisi sitten menoa sen suhteen. Olen kyllä aika innoissani (ainakin vielä) päätöksestä. Ehkäpä saan paremmin aikaiseksi lähdettyä lenkille, kun on tavoite jota varten tulee treenattua.
Ensimmäinen puoli vuotta on takana, eikä tämä karppielämä ole yhtään hassumpaa