karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-07 20:55:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-12-20 12:40:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

voihan suklaa ja sateet.
Sen siitä saa kun harmaus ja pimeys ajaa sohvan nurkkaan :D
Olen suosiolla ottanut breikin painonpudotuksessa vuodenvaihteeseen asti ja yritän pitää painon samoissalukemissa ettei ainakaan nousua pääsis tapahtumaan.

Vaaka näytti aamulla 78,4kg eli vieläkin 70luvulla. Hieman on tilannetta helpottanut säännölliset lenkkeillyt. Vaikkakin juoksukenkien saaminen jalkaan tuntuu olevan kovinkin työlästä :mrgreen:

Onneksi joulunakin on paljon karppiruokia millä herkutella =D>

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille.
Ensi vuonna taas uudet kujeet :)

ViestiLähetetty: 2012-01-05 13:24:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikkoja on takana 27. Joulut ja uudet vuodet on juhlittu. Aika palata takaisin arkiseen rytmiin. Joulun aika sujui syömisten suhteen ihan mukavasti. Hieman annoin itselleni siimaa sokeristen jouluherkkujen suhteen. Suklaakonvehteja oli ihan pakko maistella joulun kunniaksi :whistle:

Lenkillä kävin sitkeästi koko joulun ajan. Tämän aamun päivän paino oli 76,9 kg. Aikas mukavaa :D näissä lukemissa olen ollut viimeksi viime vuosituhannella :shock: Suunta siis alaspäin edelleen. Pitäisi pikku hiljaa jo miettiä missä vaiheessa siirtyisi painonhallintaan. Se vaihe pelottaa eniten. Aikaisemminkin olen huomannut että painoa kyllä pystyy pudottamaan, mutta varsinainen painonhallinta ja painon pitäminen paikoillaan on niin vaikeaa. Aiemmin en tässä olekaan onnistunut, vaan olen jojoillut :cry: . Jojoilusta pitää päästä eroon, ehdottamasti. Tämä vuosi siis näyttää kuinka tässä onnistuu.

Viime vuoden viimeisenä päätöksenä ilmoitin itseni puoli maratonille. Se olisi sitten menoa sen suhteen. Olen kyllä aika innoissani (ainakin vielä) päätöksestä. Ehkäpä saan paremmin aikaiseksi lähdettyä lenkille, kun on tavoite jota varten tulee treenattua.

Ensimmäinen puoli vuotta on takana, eikä tämä karppielämä ole yhtään hassumpaa :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-02 12:51:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Talvisia pakkaskelejä pitelee. Painon suhteen pientä alenemaa. Tämän aamun paino 75,8kg. Alkaa -20kg tavoite lähestyä, uskomatonta. On kyllä tosi hyvä fiilis :D . Oikein odotan uusia kevätvaatteita.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-09 09:45:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tahti jatkuu entisenlaisena eli hitaasti vaaputaan alaspäin. Punnituspäivä ja aamupaino 75,2 kg. Jotenkin on tullut lipsuttua noiden hiilareiden kanssa. Leipä tuntuu pitkästä aikaa maistuvan ja ihan se valkoinen leipä. Tosin olotilassa huomaa heti kun vehnäjauhoa puputtaa että vatsa pömpöttää ja muutekin on hieman tukala olo. Josko sitä oppisi ettei se valkoinen vehnäjauho kropalle sovi. Onneksi sokeri himoa ei ole, se olis varmaan menoa jos irttareihin nyt hairahtaisi :( . Täytyy vaan yrittää tsempata tämän sydäntalven ylitse ja pitää kevät mielessä.

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00