Hei TeijaS! Innostaa taas kirjoitella, kun kokeiluja on menossa.
Kyllähän minä kokeilin sitä viikonloppusyömistä sittenkin... En koskaan malta odottaa mitään!

Toisaalta yleensä kaikki tapahtuminen painottuu juuri viikonloppuun, eiköhän se ole melko luonnollista antaa itselleen löysää juurin silloin? Oikeastaan tämä on vain hienosäätöä keväällä kokeiltuun ja hyvin toimineeseen syklitykseen, jolloin pidin pari kolme niukkakalorista päivää viikossa, mutta silloin tosin olin ketoosissa koko ajan enkä viikonloppuisin syönyt normaalia enemmän.
Paino oli perjantaina laskenut jo 63,9 kiloon, mutta perjantai-iltana ja lauantaina annoin itse syödä mitä vain karppiruokaa. Perjantaina meni kinkkupiirakkaa, coleslawta ja mustikkamuffinseja, lauantaina paljon karppipizzaa. Laskin suunnilleen makrot: pe 39 HH, 2280 kcal ja la 35 HH, 1800 kcal. Molempina päivinä kalorit siis ylläpitokalorieni yli (jotain 1500-1600 kcal nykyisin), mutta hiilarit eivät nousseet tuon enempää. Nykyään hiilarit ovat keskimäärin 20-30, niillä en mene ketoosiin, mutten siihen enää nykyään pyrikään. Alle 30 auttaa jo pitämään sokerihimot kurissa.
Paino nousi 800 grammaa noiden kahden päivän syömisistä. Sunnuntaina sitten maltillisemmin porkkanaraastetta ja paistettua lohta ja paino laski 300 grammaa. Tällä viikolla sitten taas tiukistellaan ja katsotaan onko paino laskenut loppuviikkoon mennessä. Koska yritän päästä muutamasta kilosta eroon, perjantaina painon pitäisi olla alle viime perjantain luvun, muuten viikonloppusyömisistä ei voi tulla tapaa ainakaan vielä. (Mutta välttyykö siltä sittenkään vaikka kuinka yrittäisi, sillä ensi viikonloppunakin on tiedossa ulkona syömistä ja juomista...

)